מבזקים

 טיפים לקמפינג מוצלח ומהנה

תוכן עניינים

לינה בשטח יכולה להיות חוויה נהדרת. קמפינג עם המשפחה ועם החברים, יכול להיות אירוע מגבש, חינוכי, מעשיר ובעיקר מהנה

שי דוד | | כ״ח בכסלו תשפ״ג | יום חמישי 22 בדצמבר 20200 | מערכת ישראל ניוז

כדי שיהיה לכם קמפינג מוצלח, יש כמה אבני יסוד שלא תרצו לפספס או לשכוח. אז לפני שאתם אורזים ויוצאים לדרך, קבלו 3 טיפים נפלאים, לקמפינג מוצלח במיוחד. 

יח"צ חו"ל 

כך תבחרו את המקום הכי מתאים 

הדבר הראשון שאתם צריכים להחליט, זה לכמה ימים את רוצים לצאת לשטח. קמפינג ללילה אחד הוא משהו אחר לעומת קמפינג לשני לילות או אפילו לשלושה. אחרי שהחלטתם כמה זמן תרצו לבלות בשטח, עליכם לבחור את המקום הכי מתאים. רק בהמשך תוכלו להחליט מה לארוז, איזה ציוד קמפינג לקחת ועל מה אפשר לוותר. כעת, בבחירת המקום המתאים, יש כמה כללי עזר חשובים. למשל, העדיפו מקום שבו יש צל. חשוב לא פחות, חפשו מקום שבו תמצאו אטרקציות שכיף להעביר איתם את הזמן. אם הקמפינג יחסית קצר, חורשה ירוקה, מרבד של דשא, מעיין או גבעה סמוכה, יספיקו בהחלט. שם תוכלו ליהנות ולהירגע ולבלות בנעימים. אם אתם מתכננים קמפינג יותר ארוך, כדאי לחנות במקום שממנו אפשר לצאת לדרך. מקום שעובר לידי שבילי טיולים, נקודות תצפית, שבילי אופניים וכדומה. 

כך תיהנו מקמפינג טעים במיוחד 

יכול להיות שאתם אוהבים מסעדות, אבל קמפינג הוא לא קמפינג, אם עוצרים לאכול בדרך במסעדות או אפילו בדוכני מזון. אחד מהדברים הכי מהנים בקמפינג זה לדאוג בעצמנו לאוכל שלנו. על מנת לאכול טוב, החליטו דבר ראשון מה הסגנון הרצוי. זה יכול להיות בשרים על הגריל או תבשילי קדירה שמכינים בשטח. אפשר להביא לחמניות לכולם או להביא קמח, להכנת פיתות על טאבון. אם אתם עוצרים בחניון קמפינג מוסדר, יתכן מאוד שתמצאו שם מקררים. אם לא, זכרו להביא את האוכל בתוך צידנית מקוררת. מאוד מומלץ להביא את מצרכי המזון ארוזים היטב, לקראת בישול בשטח. לשם כך הצטיידו בתבלינים, סירי בישול וציוד נלווה. אם אתם חונים באזור מיוער, שם תמצאו עצים למדורת בישול. אם לא – זכרו להביא פחמים או חומרי בעירה אחרים. הצטיידו מראש גם בחטיפי שטח מומלצים כגון מרשמלו שאפשר לצלות על האש וכמובן תפוחי אדמה עטופים בנייר כסף, לאפייה במדורה. 

עזרים שיעשו לכם כיף ונעים 

יש דברים מוכנים מאליהם, שצריך להביא. כך למשל אוהל (עדיף מהסוג שיהיה לכם קל ונוח להקים בשטח). כך למשל גם תכשירים להגנה משמש ותכשירים נגד יתושים. לא חסרות רשימות שמסבירות בפירוט מה להביא לקמפינג. לכן, נסתפק כאן בכמה עזרים, שיעשו לכם כיף ונעים. לדוגמא, קחו אתכם משקפת, זה נהדר לתצפית בשטח. קחו מגדיר צמחים או מדריך ציפורים. זו חוויה לימודית ומהנה. הביאו אתכם משחקי חברה, קלפים, כדורי משחק או מטקות, לפי טעמכם. אל תשכחו ערסל ופלייליסט למוזיקה מרגיעה שמאימה לשטח. 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: