מבזקים

שופינג בחורף הישראלי

תוכן עניינים

הימים חולפים מהר ובלי לשים לב הסתיו כבר מאחורינו. החורף כבר כאן ומתחילים הימים הגשומים. 

שי דוד | | כ״ח בכסלו תשפ״ג | יום חמישי 22 בדצמבר 20200 | מערכת ישראל ניוז

החורף ישראלי אינו דומה לחורף באירופה או במדינות רבות אחרות מעבר לים. עדיין לאור האקלים הים תיכוני שלנו אנחנו נהנים מימים שהם ללא גשם וגם מימים שבהם יש שמש חזקה ונעימה.

למרות שכך, הטמפרטורות יורדות ברוב הימים וכל משפחה נערכת לבצע את השינויים הנדרשים במלתחה ובתכולת הארון של כל אחד מבני הבית.

ההורים מתחילים בדרך כלל מהלך זה בהסתכלות על כל מלאי בגדי החורף שנשאר משנה שעברה בארון של כל אחד מהילדים. ברוב המקרים חלק ניכר מהבגדים האלו כבר לא מתאימים לילדים כיוון שהם גבוהים עכשיו יותר ולכן חלק מהבגדים מועברים לילד הצעיר יותר ואם מדובר בילד הקטן ביותר בבית, מכינים שקיות למסירה לקרובי משפחה או למשפחות נזקקות.

תהליך דומה מבצעים גם בארון של בני הזוג כדי להיזכר מה הם לבשו בשנה שעברה, אם יש שינוי במידות עקב העובדה שמישהו מהם הוריד או הוסיף כמה קילוגרמים. מעבר לכך יש תמיד בגדים שלא מעוניינים ללבוש יותר כמו חולצות נשים שהתבלו או צבעים שהם כבר רלוונטיים פחות. לאחר הסדר הראשוני יודעים את כמות הבגדים שנותרה בארון של כל אחד מבני הבית ואפשר לקנות את הפריטים החסרים לכל אחד מהם. בהתאם לגילם של הילדים, ההורים מבצעים את הרכישות לבד או עם כל אחד מהם. 

קניות של חורף 

הרגלי הקנייה של הישראלים השתנו מאד בשנים האחרונות ובמיוחד מאז מגפת הקורונה. אם בעבר כל הקניות היו מתבצעות בקניון או במרכזי קניות שונים, היום חלק ניכר מהקניות מתבצעות ברשת און ליין. ההיצע של הביגוד לחורף באתרים המובילים הן בישראל והן בעולם הוא עצום ולכן אפשר לבחור פריטים ייחודיים אשר מיוצרים מבדים מעולים ובתפירה איכותית וכל זאת במחירים שהם בדרך כלל נמוכים. מאד נוח לשבת בבית החמים, לעבור על אתרי אינטרנט ולסמן בכל אחד מהם את הפריטים המתאימים על פי המידות של הילדים ושל הגדולים.

קניות בטרנד האופנתי 

המבחר של הבגדים בכל חורף משתנה בכל שנה על פי קווי האופנה והצבעים הדומיננטיים, כך קונים חליפות פוטר מרהיבות לילדים בגילאי הגן כיוון שתמיד צריך עבורם כמות גדולה של החלפות ביום יום. הילדים הגדולים יותר ייהנו גם הם ממכנסיים יפהפיים וחולצות תואמות, שמלות צבעוניות לילדות וגם בגדים שמותאמים למסיבות ימי הולדת ולשבתות. לאט לאט מבצעים כמה וכמה הזמנות וכך מגיעים המשלוחים והארון של כל אחד מבני המשפחה מתמלא בפריטים חדשים.

סיבוב שופינג 

אף על פי שאוהבים מאד להזמין באינטרנט, אין כמו סיבוב שופינג בקניון כדי לראות מה חדש ברשתות האופנה. הנגיעה בבדים והצבעוניות בכל מקום מדרבנת את הלקוחות הפוטנציאליים לקנות מוצרים נוספים לחורף שלבטח יתאימו על פי המידות לילדים או למבוגרים. אין כמו לחזור מיום קניות עם שלל שקיות צבעוניות וליהנות מהבגדים החמימים.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: