מבזקים

ח"כ אלמוג כהן: "אני גאה לבשר על התוכנית להפוך את באר שבע למטרופולין"

תוכן עניינים

ח"כ אלמוג כהן שמאז כניסתו לכנסת לא מפסיק להפתיע בעשייתו הפרלמנטרית הנמרצת, אשר עד כה הניח 4 הצעות חוק על שולחן הכנסת. אתמול הודיע ח"כ אלמוג על הפיכתה של העיר באר שבע למטרופולין, במסגרת המשא ומתן הקואליציוני בהחלטת הממשלה

משה פריאל | כ״ט בכסלו תשפ״ג | יום שישי 23 בדצמבר 2022 | מערכת ישראל ניוז

ראוי לציין כי הפיכתה של באר שבע למטרופולין הוא אינטרס לאומי ואחד האתגרים הגדולים הניצבים מול מדינת ישראל, ציין לא אחת ראש העיר רוביק דנילוביץ ובשנה האחרונה פעל ליישום החזון בייתר שאת. במפגשיו עם שרים וחברי כנסת והגשת תוכנית סדורה לראש הממשלה היוצא נפתלי בנט.

ח"כ אלמוג כהן | צילום: דוברות הכנסת

ח"כ אלמוג: "הגענו להסכמות במסגרת המשא ומתן הקואליציוני בהחלטת ממש בנוגע להפיכתה של באר שבע למטרופולין מהלך שיביא איתו תקציבי עתק", הדגיש בדבריו לכתב לישראל ניוז, "זו בשורה אדירה לבאר שבע והנגב הפיכתה, של באר שבע למטרופולין היא הטבעת חותם על כך שמדינת ישראל וממשלת ישראל הקרובה הולכות לשים את הנגב במרכז ולהשקיע משאבים רבים, בכדי לשפר את איכות חייהם של התושבים בכל הרובדים: בבריאות, בתשתיות, בחינוך, בתחבורה ובכל תחום שישפר את הנגב ויקרב אותו למרכז".

החזון הוא הפיכתה של העיר למטרופולין דרומי בעל עוצמה כלכלית חברתית וישרת בעתיד מיליון תושבים ובמרכזו ייהנו התושבים משלל שירותים.

מנועי צמיחה כלכליים תעשייה גדולה וחזקה תעסוקה ענפה ומגוונת, אקדמיה פורצת דרך, מרכזי מחקר ופיתוח חדשניים, קריית מדע וטכנולוגיה, פיתוח הייטק וביו טק, מערכת בריאות איכותית ועוד.

גדי מזוז סגן ראש העיר באר שבע ומחזיק תיק הרווחה מסר לכתבנו: "העיר באר שבע והנגב דורשים משילות. וביטחון פנים לאזרחים. במובנים רבים. פרוטקשן. נסיעה מטורפת על הכבישים, גניבות בכל פינה. אונס. יריות בכל מקום. ועוד האזרח מצפה קודם כל לביטחון ושקט בשטח הפרטי האורבני הטבעי שחי בו.

ח"כ איתמר בן גביר הביא מספר חוקים שיעברו בכנסת שיצרו מצב שיש שליט בבירה נאמר: שופטים ושוטרים תיתן לך בשעריך. לומדים מי שמוביל את המשילות זה מערכת המשפט ולכן חייבים שינוי חוקתי ברור, ואז לשוטרים תהיה אפשרות לעבוד בצורה מסודרת וכח לטפל נכון וחכם.

כמו כן ח"כ בן גביר יחד עם ח"כ אלמוג פועלים בהסכם שתושבי באר שבע יקבלו זכות להקלה במס כמו עיירות הפיתוח זה חשוב מאוד על מנת לעצור את ההגירה השלילית ולקדם את פיתוח העיר. ח"כ יצחק וסראלוף משתדל לחזק את הצד התעסוקתי והדיור לצעירים עייד משרד נגב גליל בשיתוף משרד השיכון. מנסים לקדם פיתוח תעסוקתי מניב לצעירי העיר, ומענקים לרכישת דירות בבאר שבע לזוגות צעירים.

חלק מהמלחמה בטרור היא לעצור כספים שבאים ליצור טרור בארצנו, לכן עוצרים העברת כספי טרור לאזורים שמבקשים זאת. לסיכום, הצוות של עוצמה יהודית באים לעבוד ולשנות את המצב הבטחוני והמשילותי, תעסוקה ועזרה לזוגות צעירים ותושבי העיר באר שבע בע"ה יחד נעשה ונצליח, וברור שזה יהיה מתקציב עומק לחזק את התחבורה, בריאות, מפעל ההייטק וסייבר ועוד. רואים בבאר שבע עיר מובילה כמטרופולין בע"ה".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: