מבזקים

סימפונט רעננה מציגה חורף חם של צלילים

תוכן עניינים

סימפונט רעננה מתכננת לכם חורף מלא בקונצרטים מרהיבים ואיכותיים, עם עשרות נגנים וזמרים במופעים חדשים שמביאים את היצירה הישראלית היישר לקדמת הבמה. בין היתר, תוכלו להנות מקלאסיקות עוצרות נשימה ושיתופי פעולה מרגשים בכל קצוות הארץ

מימי קרוננברג | ב' בטבת תשפ"ג | יום שני 26 בדצמבר 2022 | מערכת ישראל ניוז

פסטיבל קלאסיקאמרי, ישרוטל אילת – שלושה ימים של שכרון חושים קלאסי, ג'אז, אופרה, מוסיקה פופולרית, מחול, וירטואוזיות בימתית ועוד שלל הפתעות על במה אחת למשך שלושה ימים: מיטב האומנים זוכי פרסים מהארץ ומהעולם בתחום המוסיקה הקלאסית, האופרה, המחול והאקרובטיקה

צילום: אייל לנדסמן

האומנים יגיעו במיוחד לתיאטרון ישרוטל המפואר באילת ויופיעו בעשרות קונצרטים במסגרת הפסטיבל – טנור איטלקי, זמרת לדינו, זמרים מהאופרה, סולנים צעירים וכן סולנים ידועים וזוכי פרסים ובנוסף רקדנים וירטואוזיים מישראל ומהעולם.

מתי: חמישי-מוצ"ש 19-22.1.2023

איפה: רשת מלונות ישרוטל, אילת

לרכישת כרטיסים

יהורם גאון ואסתר עופרים בקונצרט משותף

יהורם גאון ואסתר עופרים, שניים מהאמנים האהובים והחשובים במוזיקה הישראלית, יעלו מופע משותף בו יבצעו חלק מובחר מהרפרטואר המוכר ביותר שלהם יחד ובנפרד, בלווי 36 נגני סימפונט רעננה, בניצוחו של דוד זבה. סבב ההופעות המשותף מגיע לאחר שאשתקד התארחה אסתר במופע של יהורם גאון בהיכל התרבות בתל אביב, מופע שזכה לתשואות רבות בקרב הציבור.

מתי: שני 23.1.2023 בשעה 21:00

איפה: היכל התרבות, תל אביב.

————–

מתי: חמישי 26.1.2023 בשעה 21:00

איפה: בנייני האומה, ירושלים.

————–

מתי: שלישי 31.1.2023 בשעה 20:00

איפה: מרכז הקונגרסים, חיפה.

אָלמָה רוזִֶה

קונצרט "אלמה רוזה" הינו פרויקט מיוחד במינו, בביצועה של תזמורת סימפונט רעננה. הקונצרט מביא את סיפורה של מנהיגת תזמורת הנשים של אושוויץ שהצילה את חייהן של החברות בתזמורת. הקונצרט מלווה במצגת ובקריינות המספרת את הסיפור בצורה מרגשת, כזו שמשאירה בלב הצופים זיכרון עד. הקונצרט מתאים ליום השואה למבוגרים, או לבני נוער וכסדנת הכנה לקראת נסיעת משלחות לפולין (מוסבר ומותאם לנוער).

הקונצרט מעביר ערך מוסף על סיפורה של אלמה רוזה שמציג את מיקומם החשוב של היהודים בעולם התרבותי במערב אירופה טרום מלחמת העולם. תזמורת סימפונט רעננה משחזרת את היצירות אותן נגנה התזמורת של אלמה רוזה, בעזרת הניצולות ומציגה תמונות ומסמכים מקוריים ששרדו את השואה.

מתי: חמישי 26.1.2023 בשעה 9:00

איפה: המשכן למוסיקה ואמנויות, רעננה.

נוגעים בצלילים עם בטהובן

הצגה מוזיקלית פורצת דרך עם תזמורת סימפונט רעננה, מהנה חווייתית ומרגשת, בה ניתן לראות ולגעת בצלילים. באמצעות מכשור חדשני שפותח עבור ההצגה, תדרי הנגינה של התזמורת מוקרנים באופן חי, ונוצרת הנגשה חדשה של מוזיקה – במראה ובמגע. הילדים חווים כיצד חול משנה את צורתו ומייצר צורות גיאומטריות מופלאות, טיפת מים מגיבה לצליל, ואיך מרגישה המוזיקה בקצות האצבעות דרך מים רוטטים.

מתי: ראשון 29.1.2023 בשעה 16:15 ובשעה 17:30

איפה: המשכן למוסיקה ומחול, אור יהודה.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: