מבזקים

טקס חילופי שרים במשרד לפיתוח הפריפריה

תוכן עניינים

בטקס חילופי שרים במשרד לפיתוח הפריפריה הנגב הגליל והחוסן הלאומי שנערך היום אמר השר הנכנס ח"כ וסרלאוף: "במדינת ישראל ישנן שתי מדינות המרכז, ויש את מדינת הפריפריה". השר היוצא ח"כ עודד פורר אמר: "מדינת ישראל לא תוכל בעתיד לחיות עם מרכז מטרופוליטני אחד במרכז הארץ"

משה פריאל | ט׳ בטבת תשפ״ג | יום שני 2 בינואר 2023 | מערכת ישראל ניוז

טקס חילופי השרים נערך היום (ב') במעמד שר הנגב הגליל והחוסן הלאומי הנכנס יצחק וסרלאוף, השר היוצא ח"כ עודד פורר וחברי סיעת עוצמה יהודית היו"ר השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, השר למורשת עמיחי אליהו, סגן השר אלמוג כהן, ח"כ לימור סון הר מלך ומנכ"ל המשרד אילן שוחט.

יו"ר עוצמה יהודית השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בירך את חבר סיעתו "חברי השר הנכנס ששומע את המצוקה של עם ישראל, עם רגש, עם לב, עם אהבת ישראל גדולה, עם הלב העצום של השר יצחק וסרלאוף ועם היכולות שלו, הוא יכול להצליח בגדול".

השר יצחק וסרלאוף צעיר השרים בכנסת התייחס בנאומו לאתגרים שעומדים לפתחו של המשרד עליו הוא מופקד: "המצב של הפריפריה כיום הוא של היעדר נכונות להתגורר שם. אנחנו שואפים לשנות את המצב הזה, ולעשות ציונות, התיישבות לצמצם פערים להעניק הזדמנויות לטפל בבעיות הקשות נעלה את הנגב והגליל על ראש שמחתנו". עוד אמר השר: "נקים ישובים חדשים. נעניק הטבות הזדמנויות ונשיק פרויקטים חדשים ונרחבים לטובת פיתוח הפריפריה".

השר היוצא ח"כ עודד פורר אמר: "יצחק, אתה מקבל משרד מדהים. מדינת ישראל לא תוכל בעתיד לחיות עם מרכז מטרופוליטני אחד במרכז הארץ. צרכים להיות שני מטרופוליטניים בגליל ובנגב טובים בדיוק כמו במרכז הארץ. המעמד הזה מרגש מאוד. אתה השר הצעיר בממשלה בסופו של דבר כשתשב בחדר, סמל המדינה מאחוריך. השם שלך הוא פחות חשוב אלא תפקידך כמשרתם של אזרחי מדינת ישראל תמיד תזכור זאת ותדאג לכלל האזרחים. מעל להכול, יש כאן מדינה ולה אנו צרכים לדאוג. בע"ה תעשה ותצליח".

מנכ"ל המשרד אילן שוחט: "בשנה וחצי האחרונות המשרד שינה את פניו והיה מעורב בכל תחומי החיים בנגב ובגליל סוד ההצלחה של המשרד הוא היכולת למנף תקציבים ושתופי פעולה עם כל משרדי הממשלה בעיקר לאור התקציב חסר התקדים שמיועד לו. אני מודה לשר פורר על שנה וחצי של עבודה משותפת ומאחל לשר הנכנס הצלחה רבה. כתושב הגליל הצלחתך היא הצלחת הנגב הגליל ומדינת ישראל".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: