מבזקים

תחת מעטה חשאיות עלה השר בן גביר להר הבית: "מי שמאיים נטפל בו ביד ברזל"

תוכן עניינים

יו"ר עוצמה יהודית, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר עלה היום, צום עשרה בטבת להר הבית לאחר טוטו ניחושים שהיו ב- 48 השעות האחרונות: "יעלה, או לא יעלה?"

משה פריאל | י׳ בטבת תשפ״ג | יום שלישי 3 בינואר 2023 | מערכת ישראל ניוז

העלייה להר הבית הייתה תוך תיאום מלא עם המשטרה ותחת אבטחה כבדה. השר: "הממשלה שלנו לא תיכנע לאיומי החמאס, הר הבית הוא המקום החשוב ביותר לעם ישראל ואנחנו שומרים על חופש התנועה למוסלמים ולנוצרים, אבל גם יהודים יעלו להר ומי שמאיים צריך לטפל בו ביד ברזל".

בן גביר ברשתות הערביות | יעלה, או לא יעלה?

גורמי ביטחון שהיו שותפים להערכת המצב לפני הביקור קבעו שאין מניעה שיעלה להר הבית וסברו כי התקפלות מול האיומים תתורגם לפרס לטרור.

אתמול בצהריים הגיע בן גביר למשרד ראש הממשלה ברגל, כדי שלא יזהו אותו. בערב השתתף בדיון מיוחד שקיים המפכ"ל לאחר שנפגש בת"א גם עם ראש השב״כ. כולם סברו שאין מניעה לקיים את הביקור שלו בהר הבית וכי אסור להיכנע לאיומי החמאס

במגזר הערבי לא קיבלו במאור פנים את החלטתו של השר ודובר החמאס חאזם קאסם הגיב הבוקר לאחר עלייתו: "זהו פשע פלישה של השר הציוני הפשיסטי "בן ע'פיר" למסגד אל-אקצא הוא המשך לתוקפנות הכיבוש הציוני על מקומותינו הקדושים ומלחמתו בזהותו הערבית.

מסגד אל-אקצא היה ונשאר פלסטיני ערבי-אסלאמי, ואין כוח או אדם פשיסטי שיכול לשנות עובדה זו.

העם הפלסטיני שלנו ימשיך להגן על המקומות הקדושים שלו ועל מסגד אל-אקצא ולהילחם לטיהורו מחילול הכיבוש, והקרב הזה ייפסק רק עם הניצחון הסופי של עמנו וגירוש הכובש מכל אדמתנו".

יו"ר עוצמה יהודית, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב הבוקר לאיומים על חייו ואמר: "ממשלת ישראל שאני חבר בה לא תיכנע לארגון מרצחים שפל. הר הבית פתוח לכולם ואם החמאס חושב שאם הוא יאיים עליי זה ירתיע אותי, שיבינו שהשתנו הזמנים. יש ממשלה בירושלים".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: