מבזקים

עו״ד שלומי הייזלר נכנס לתפקיד מנכ״ל משרד האוצר

תוכן עניינים

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ מינה את עו״ד שלומי הייזלר לתפקיד מנכ״ל משרד האוצר: "שלומי הוא מנהל ערכי, מוכשר וחכם שמגיע עם ניסיון רב בעשיה הממשלתית, ועם יכולת מוכחת בהובלת תהליכים מורכבים הדורשים תכלול ורתימה של גורמים רבים"

משה פריאל | י״א בטבת ה׳תשפ״ג | יום רביעי 4 בינואר 2023 | מערכת ישראל ניוז

הייזלר יכנס לתפקידו לאחר חפיפה מסודרת עם המנכ"ל היוצא, רם בלניקוב, שנענה לבקשתו של השר להישאר עוד כמה ימים עד להשלמת הליך המכירה של נמל חיפה.

שלומי הייזלר | משרד האוצר

בצלאל סמוטריץ: "הרקע וההבנה המעמיקה של הייזלר בתחומי המקרקעין, התכנון והתשתיות יסייעו לנו בקידום מואץ של רפורמות בתחום התשתיות תומכות הצמיחה והדיור. אני מודה לשלומי על התגייסותו למשימה.

אנחנו מתחילים את העבודה על בניית תקציב מדינה אחראי ומוטה צמיחה ותשתיות ועם הרבה בשורות לאזרחי ישראל, ומצמידים לו שורה של רפורמות מבניות במשק להסרת חסמים, מאבק בריכוזיות, וקידום תחרות ומנועי צמיחה. אני מבקש לאחל למנכ"ל המיועד הצלחה גדולה. יחד בעזרת השם נעשה הרבה טוב למען מדינת ישראל".

המנכ״ל המיועד עו״ד שלומי הייזלר: "אני מודה מאוד לשר על האמון שניתן בי. המשימה העומדת לפניי מאתגרת וחשובה מאין כמוה, ובע״ה, ומתוך שיתוף פעולה עם כלל ראשי המשרד ועובדיו המסורים, נפעל להצלחת מדינת ישראל ולרווחת אזרחיה".

עו״ד שלומי הייזלר, בעל תואר ראשון ושני במשפטים, שהחל את שירותו הציבורי בפרקליטות המדינה במחלקה האזרחית בפרקליטות מחוז ירושלים ובמחלקה הפיסקאלית בפרקליטות המדינה. מאז צבר הייזלר ניסיון רב בניהול והובלת תהליכי רוחב מורכבים. הייזלר ניהל במשך שש שנים את הרשות לרישום והסדר זכויות מקרקעין במשרד המשפטים, והוביל את המהפכה המקוונת בטאבו.

בשנה וחצי האחרונות שימש הייזלר כיו״ר מטה התכנון הלאומי, ובתקופת תפקידו נשבר שיא של תכנון יחידות דיור ותשתיות וקודמה חקיקה משמעותית לקיצור הליכי רישוי בנייה.

הייזלר, תושב בית שמש, נשוי למיכל ואב לחמישה והוא יכנס לתפקידו לאחר חפיפה מסודרת עם המנכ"ל היוצא, רם בלניקוב, שנענה לבקשתו של השר להישאר עוד כמה ימים עד להשלמת הליך המכירה של נמל חיפה.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: