מבזקים

ח"כ צביקה פוגל: "לעצור את גנץ ולפיד על בגידה במולדת"

תוכן עניינים

הרשת סוערת בתגובה לקריאות למרי אזרחי. ח"כ צביקה פוגל קרא לעצור את גנץ ולפיד על בגידה במולדת. ראש הממשלה בנימין נתניהו בתגובה: "לא קוראים לשרי הממשלה – נאצים, לממשלה יהודית – הרייך השלישי, ולא קוראים לאזרחים לצאת למרי אזרחי".

משה פריאל | י״ז בטבת ה׳תשפ״ג | יום שלישי 10 בינואר 2023 | מערכת ישראל ניוז

עוד לא חלפו מאה ימי חסד לממשלה החדשה שרק נכנסה והחלה בעבודתה ומסביב מנשבות רוחות מלחמה והסתה. ח"כ תא"ל לשעבר צביקה פוגל המיועד לתפקיד יו"ר הועד לביטחון פנים אמר היום לכאן חדשות כי יש לעצור את יאיר לפיד, בני גנץ, יאיר גולן ומשה (בוגי)יעלון.

פוגל לכאן חדשות: "את הארבעה האלה צריך לעצור הם האנשים המסוכנים ביותר שיש כרגע". לדבריו בקשתו לעצרם היא "הם לא מדברים על הפגנה, לא על דגלים ולא שום דבר אחר. הם מדברים עכשיו על מלחמה וקוראים למלחמה. אם הם היו קוראים להפגין הייתי נותן להם את הזכות להפגין, אבל הם מתייחסים אלי כאויב וזו בגידה במולדת וזו עילה למעצר".

ראש הממשלה לשעבר ח"כ יאיר לפיד נפגש אתמול עם ראשי מפלגות האופוזיציה והצהיר: "נילחם יחד נגד המהלכים המסוכנים של הממשלה". שר הביטחון לשעבר ח"כ בני גנץ אמר: "נפעל במשותף מול הניסיון לדרוס את הדמוקרטיה הישראלית זו לא רפורמה משפטית זו הפיכה משטרית".

סגן השר לשעבר יאיר גולן: "חברות וחברים כנגד ממשלת הזדון והרשע יש רק דרך אחת מרי אזרחי רחב היקף. מחר בבוקר מחליפים דיסקט לא עוד הפגנות מנומסות במוצ"ש לא עוד פוסטים נמלצים לעת ערב ולא לקינה בכי ונהי. רק מעשים רק תוצאות. עסקים יושבתו ,שרותים יושבתו, דרכים יחסמו, העם הוא הריבון אנחנו נקבע את גורלה של המדינה שלנו הכוח לעם וזה לא יקרה ללא מאבק נחוש ואמיץ".

יאיר גולן קורא למרי אזרחי | מתוך טוויטר

הרמטכ"ל וח"כ לשעבר בוגי יעלון קרא לשוטרים לסרב פקודה: לנוכח ההנחיות החדשות של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, שהגיב: "ממורמר שהודח מכיסאו. קורא לשוטרים לסרב פקודה. מה אותו ממורמר היה אומר על אמירה כזאת לחיילי צה"ל כשהיה רמטכ"ל?".

ראש הממשלה נתניהו בשיחה עם נשיא המדינה: "מדינה דמוקרטית לא עוצרים את ראשי האופוזיציה, כפי שלא קוראים לשרי הממשלה – נאצים, לממשלה יהודית – הרייך השלישי ולאזרחים לצאת למרי אזרחי".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: