מבזקים

בן גביר בבאר שבע: "באנו להעביר מסר ברור, נחזיר את המשילות לדרום"

תוכן עניינים

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר פתח הבוקר את ביקורו במטה מחוז הדרום של המשטרה שם נערכה ישיבת הערכת מצב שבועית בהשתתפות המפכ"ל רנ"צ יעקב שבתאי. מאוחר יותר קיים השר לביטחון לאומי מסיבת עיתונאים ונתן הצהרה לעיתונאים.

משה פריאל | י״ט בטבת ה׳תשפ״ג | יום חמישי 12 בינואר 2023 | מערכת ישראל ניוז

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ירד הבוקר לדרום ולעיר באר שבע וקיים הערכת מצב עם פיקוד דרום בראשות מפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי וממ"ז דרום ניצב פרץ עמר.

דבריו של השר בן גביר במהלך הסיור בעיר באר שבע: "אני בא לכאן כדי להעביר מסר, המסר הוא שבאנו למשול במדינת ישראל. יש כאן הרבה עבודה, יש כאן מאבק, אני לא יכול להבטיח הצלחות תוך יום ולא תוך יומיים, אבל אני כן יודע שבעזרת המשטרה שאני מתרשם כך הזמן מהיכולות, מהאיכויות, אבל בצד שני שהשוטרים צריכים גיבוי, בע"ה ממני הם יקבלו.

צריכים תקציבים, צריכים תוספת תקנים, צריכים תוספות במשכורות, זה יהיה המבחן הקרוב של הממשלה".

עוד אמר השר בן גביר: "אני אומר זה בצורה הכי פשוטה כמו שאני דורש ממני ומהממשלה לבוא ולתת גב, להוסיף משכורות, להוסיף תקנים, להביא עוד הרבה מאוד שוטרים, אני גם דורש מהמשטרה לחתור למגע, להסתכל לפושעים בעיניים ולחתור למגע, לא לוותר להם".

השר בן גביר ציין כי, "תחושה כאן של האנשים, היא תחושה לא פשוטה, ואני שומע אותה. צריך להציל את העיר, ולכן אני חושב שגם המשטרה צריכה להבין שהיום הצפייה ממנה זה להשליט את הסדר בבאר שבע, להשליט את הסדר בדרום, בשביל זה באנו, יש הרבה הרבה עבודה וזה מסר שלי כאן היום".

מיד לאחר ההצהרה יצא השר בן גביר לסיבוב פגישות אקראיות עם תושבים, שאל שאלות וקיבל תשובות. ניכר היה שתושבי באר שבע שמחים בתפקידו כשר לביטחון לאומי ומצפים שיעשה סדר בבאר שבע והנגב המדממת.

בתמונה: איתמר בן גביר, מפכ"ל המשטרה וניצב פרץ עמר ממ"ז דרום | צילום תמונה וסטילס: משה פריאל ישראל ניוז

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: