מבזקים

שש שנות מאסר לשוהה בלתי חוקי שפרץ לבתים

תוכן עניינים

צפו בגזר דין חריג אשר ניתן על ידי בית משפט השלום באר שבע לשוהה בלתי חוקי שפרץ לבתי משפחות בבאר שבע, בזז מהם רכוש רב והשאיר אותתם המומים ופגועים בנפשם

אהרון קלפה | כ״ד בטבת ה׳תשפ״ג | יום שלישי 17 בינואר 2023 | מערכת ישראל ניוז

מדובר בענישה משמעותית ומרתיעה שתסייע להשיב את תחושת הביטחון של האזרחים בנגב. הנאשם, בתקופה של חודשיים יצא למסע בזיזה כשהוא נכנס באופן בלתי חוקי לארץ, עובר מדירה לדירה בזז רכוש כשבזמן הזה חלק מהקורבנות שהו בביתם, בכך גרם להם לנזקים נפשיים משמעותיים.

שוטרי תחנת באר שבע עצרו את החשוד וניהלו את תיק החקירה.

ב- 27.4.2022 הגישה נגדו חטיבת התביעות נגב של משטרת ישראל כתב אישום ובו שבעה אישומים שונים.

פקד עו"ד ליטל פרץ, שלוחת תביעות נגב, תובעת פלילית שטענה לעונש: "משנת 2012 הנאשם נכנס 11 פעמים למדינת ישראל על מנת לבצע פעילות עבריינית פעם אחר פעם במדינתנו, רק בשנת 2022 נכנס במשך כחודשיים 6 פעמים לישראל שלא כחוק ופגע בשישה מתלוננים שונים ובחל מהמקרים בזז מהם שלל רב ורף נכנס לתוך ביתם – שטחם הפרטי כשהוא פוגע פגיעה משמעותית בביטחונם האישי כשהוא מותיר את הקורבנות פגועים בנפשם.

על בית המשפט לתת דגש על שיקולי הרתעת היחיד והרתעת הרבים לאור נסיבות ביצוע העבירה, אל לבית המשפט לתת יד להישנות עבירות אלו, רק ענישה מחמירה ומרתיעה בדמות מאסר ממושך מאחורי סורג ובריח לצד עונשים נלווים תגדע ביצוע עבירות מעין אלה בהמשך".

השופט רון סולקין, בימ"ש השלום באר שבע, שגזר את דינו של הנאשם: "בית המשפט מחויב לינתן מענה להיעדר תחושת הביטחון בציבור ולנקוט ביד קשה עם העבריינים מסוג זה תוך גזירת עונשים מרתיעים שיהיה בהם כדי להרתיע את הנאשם עצמו וגם אחרים מלחדור לביתם – מבצרם של אחרים ולהתעשר על חשבון זיעת אפם".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: