מבזקים

מתחתנים? הדפסה על מוצרים ומתנות הוסיפו טא'ץ אישי

תוכן עניינים

בני זוג לקראת החתונה מבצעים אין ספור תיאומים וסידורים. המגמה שלהם היא שהאורחים יוקסמו מהערב המיוחד כיוון שהנראות של המקום והתכנים יבדלו אותו מאירועים אחרים. אחת המשימות המעניינות שבני הזוג מבצעים היא בחירה של מתנות שיוגשו לכל האורחים. מדובר במהלך המצריך מחשבה רבה כיוון שיש היצע רב של מתנות והרצון הוא שיהיו אלו מוצרים שיש בהם צורך או חפצי נוי עם הדפסה יפהפייה, שהאורחים ישמחו להניח על אחד המדפים בביתם. בדרך זו הם יזכרו לאורך זמן את החתונה יוצאת הדופן של החתן והכלה.

הרצון להעניק שי לאורחים כולל אופציות שונות אך על כולן מבצעים תהליך של מיתוג מתנות אשר כולל הדפסה של שמות בני הזוג, תאריך החתונה וגימיק נחמד כמו איור או הדפסה הומוריסטית. לאחר בחירת המתנה, הגרפיקאי מכין כמה אופציות של עיצוב יפהפה ובני הזוג בוחרים מתוך הסקיצות את האופציה שנראית להם המתאימה ביותר. מעבירים את המתנות להדפסה במכונה ייעודית לכך וכך יש כמות גדולה מאד של מתנות שמחלקים לאורחים. 

הדפסה על מתנות לאירועים 

אם מדובר לדוגמה בכיפות, נהוג לחלק אותן בכניסה לאירוע וכך במעמד החופה הגברים מניחים אותן על ראשם וכולם מכבדים את האירוע עם כיפות לבנות עם הדפסה מרהיבה של שמות בני הזוג. אפשרות נוספת היא הדפסה של שמות בני הזוג על גבי קיר צילום מרהיב שממוקם בכניסה למתחם. סביב קיר זה יחוברו הרבה מאד בלונים בשלל צבעים והמראה הכללי יהיה נפלא. זו הסיבה שכל אחד מהאורחים יתעכב ליד קיר הצילום ויצטלם וכך מהר מאד התמונות יופיעו ברשתות החברתיות.

האורחים על רחבת הריקודים 

נשים רבות מגיעות לאירועים כשהן נועלות נעלי עקב גבוהות ולכן לאחר כמה ריקודים הרגליים שלהן מתעייפות. הפתרון הוא קבלת כפכפים מודפסים עם שמותיהם של בני הזוג. המארחים מציעים לכולם כפכפים בצבע לבן וכך כולן מורידות את נעלי העקב הגבוהות ונהנות להמשיך לרקוד כשהן נועלות כפכפים שטוחות וזו נוחות מקסימלית עבורן. 

מעבר לכך מחלקים לאורחים חולצות טי שרט מודפסות ועליהן מופיע העיצוב הגרפי שכולל את שמות בני הזוג ותאריך החתונה. כולם נהנים ללבוש את החולצות הזהות שמוסיפות רבות למצב הרוח המרומם של החתונה כולה. 

מתנה לקחת הביתה 

אחת האפשרויות המוצלחות ביותר היא הדפסת עיצוב זה על שתי כוסות צ'ייסר יפהפיות. בני הזוג בוחרים את הצבע שנראה להם המתאים ביותר וכך כשהאורחים יוצאים הביתה עם מקבלים קופסה עם זוג צ'ייסרים. הם ייהנו לשתות בכוסות האלה משקאות אלכוהוליים ייחודיים וגם ייהנו מהעובדה שהם מונחים על המדף בסלון או במטבח וכך הם רואים תמיד את התאריך של החתונה המוצלחת. האורחים תמיד נהנים לקבל מתנות שיש עליהן הדפסה ולא אחת זו גולת הכותרת של כל אירוע מושקע.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: