מבזקים

משטרת מרחב אילת סיכמה פעילותה לשנת 2022 באירוע מרגש במיוחד

תוכן עניינים

צפו בתיעוד הרגעים המרגשים: באירוע ייחודי ומרגש סיכמה המשטרה באילת את פעילותה בשנת 2022 במעמד המרגש הוענקו תעודות הוקרה למצטיינים ביניהם לעובד עירייה הלוקה בשיתוק מוחין

אהרון קלפה | י״ח בשבט ה׳תשפ״ג | יום חמישי 9 בפברואר 2023 | מערכת ישראל ניוז

את שנת 2022 שהסתיימה לא מכבר סיכמה אמש משטרת מרחב אילת באירוע מרגש ויוצא דופן, אשר נערך באודיטוריום האוניברסיטה באילת.

צילום: דוברות המשטרה

צילום: דוברות המשטרה

באירוע השתתפו בעלי תפקידים בגופי הביטחון השונים העובדים יחד עם המשטרה, עם שוטרים, מתנדבים, קהילת שורדי שואה וקשישים אשר אומצו על ידי שוטרי מרחב אילת בשנה האחרונה.

האירוע החל בדברי תודה של שני ילדים תלמידי בית ספר יסודי, אשר הוריהם שוטרים. על הנחיית האירוע הופקד לא אחר מאשר ירון לוי סבג. (צפו בדברי הפתיחה המרגשים).

במהלך האירוע העניק מפקד משטרת מרחב אילת נצ"מ משה פינצי, תעודות הערכה לשוטרים אשר הצטיינו בעשייתם לאורך השנה וביניהם: חוקרים, סיירים, שוטרי תנועה ולוחמי מג"ב.

תעודה אחת מרגשת במיוחד, בחר מפקד המרחב להעניק למר שי לוי, אשר עובד במרכז השליטה של מוקד המצלמות העירוניות. שי לוקה בשיתוק מוחין CP מילדותו, בעקבותיו נפגעו תפקודיו המוטוריים. לפני כשנתיים החל שי את תפקידו במרכז השליטה במסגרתו הוא אמון על התחקירים השוטפים ועושה זאת במקצועיות רבה, תוך נחישות ודבקות במטרתו. עבודתו היסודית סייעה לקבלת משאבים עבור פיתוח של היכולות הטכנולוגיות בעיר. עבודתו של שי מתחברת באופן ישיר לפעילות המשטרתית, ותוצריו סייעו רבות לפעילות המבצעית של השוטרים ובניהול תיקי חקירה.

ניצב משנה משה פינצי: "שי הוא הדוגמא לכולנו שהכול אפשר. ושאפשר לקחת את המגבלות של כל אדם ולתעל אותן בהשמה למקום הנכון בו הוא יכול לתרום מיכולותיו, ושי הוא הדוגמא הכי טובה לכך".

נאור ווקנין, מנהל מרכז השליטה העירוני: "זכות גדולה לעבוד עם אדם מיוחד כמו שי, שכן עבודתנו קשורה באופן ישיר לקהילה המקומית שלנו. מעבר לתפוקות של שי והצלחותיו בתפקידו, עצם העבודה עמו מלמדת אותנו שיעור לחיים. על אף מגבלותיו הוא שווה בין שווים ואנו עם דרישות גבוהות ממנו".

שי אמנם מוגבל בדיבורו, אך לא בידיו, ובאמצעות לוח מביע את עצמו. רגע מרגש נוסף נרשם כשכתב לשוטרים "אני חולה על המשטרה".

עם עלייתו של שי לקבלת התעודה, אף לא עין אחת נשארה יבשה.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: