מבזקים

דוכני מזון לימי הולדת – נויה פוד

תוכן עניינים

לחגוג ימי הולדת לילדים היקרים לנו בכל שנה זה כיף גדול. הילדים מרגישים שהם גדלו בשנה ולכן הם כבר גדולים. משפחות רבות חוגגות את ימי ההולדת לילדים המתוקים בחצר הבית או בפארקים היפים בעיר שבה הם גרים. כדי לשמח את כולם הם מזמינים מגוון של דוכני מזון לימי הולדת שינעימו להם ביום חגם המיוחד.

 

יום הולדת לילדים

תאריך יום ההולדת הגיע והרצון הוא שתהיה זו מסיבה מוצלחת ומהנה ולכן בוחרים בקפידה אילו דוכני מזון לימי הולדת יהיו המתאימים ביותר לילדים, על פי הטעמים האישיים שלהם. המארחים מזמינים מגוון של עמדות מזון המתאימות לילדים. נויה דוכני מזון לאירועים מציעים מגוון של דוכני מזון לימי הולדת המתאימים לילדים הצעירים. כמו לדוגמה דוכן טוסט נקניק, בעמדה זו יוגשו לחמניות חמות ובתוכן מגוון רחב של נקניק ברטבים שונים לבחירה של הילד. כמו כן דוכן שניצל בחלה, זוהי עמדה של חלות חמות שיסחפו את הילדים לעמוד בתור, השניצל מטוגן במקום לעיני הילדים ומוגש עם מבחר תוספות: חציל מטוגן, מטבוחה, ,טחינה ירוקה, מלפפונים חמוצים, ירקות, רטבים אהובים כמו קטשופ, חרדל ומיונז וכמובן צ'יפס חם וקריספי.

 

דוכן מתוקים וקינוחים לילדים

דוכני מזון לימי הולדת שכוללים מוצרים מתוקים יוגשו לקראת סוף החגיגה. הילדים ישמחו לראות את האופציות הייחודיות והצבעוניות וגם לטעום אותן. כמו דוכן וואפל בלגי על מקל דוכן מתוק עבור הילדים אשר מגיע עם מבחר של תוספות: קוקוס קלוי, בוטנים מסוכרים, סוכרות, מייפל, שוקולד ומרשמלו. דוכן קינוחים עם מגוון צבעים וטעמים כמו כוס מלבי בצבע לבן העשוי מחלב או שמנת, מלבי סמיך ומתוק, פטיפורים-עוגות קטנות המוגשות כקינוח לאורחים ולילדים בזמן שהם לוגמים מהתה או הקפה בסיום האירוע. פחזניות בצבעים שונים וטעמים שונים, קרמבו ועוד.

 

ימי הולדת למבוגרים

ימי הולדת עבור היקרים לנו כמו לאישה האהובה, לאמא וגם לחברה היקרה לנו. יגרמו לעלות חיוך ושמחה על פניהם, כאשר מזמינים את האורחים היקרים ליום הולדת שהוא בהפתעה. האופציה הנוחה ביותר היא לתאם את הגעתם של דוכני מזון לימי הולדת.

השפים של נויה דוכני מזון לאירועים בעלי ידע וניסיון רב בהכנת סוגים שונים של מאכלים שמתאימים לכל חגיגה. אפשר להזמין לאירוע יום הולדת למבוגרים דוכן שוארמה של בשר הודו או בשר פרגית ושומן כבש. המלצר האדיב יגיש לאורחים שוארמה איכותית מתובלת בתבלין שוארמה ייחודי. הם יניחו את הנתחים על הצלחת או לחלופין בתוך פיתה או לאפה. בנוסף לכך הם ייהנו מתוספות על פי בחירתם מתוך ההיצע הרב כמו חומוס, טחינה, חמוצים, סלט ירקות קצוץ, עמבה הודית ושלל אפשרויות נוספות.

דוכן עראיס משתלב מצוין עם דוכן השווארמה ובו ייהנו האורחים ממיני פיתה ובתוכה בשר טלה ושומן כבש ואגוזים קצוצים, אשר הונחה על גריל פחם ומוגשת כשהיא חמה לאורחים. כשמתווסף לכך ניחוח ישראלי של טחינה וחומוס, המאכל הוא מושלם.

אם אתם מעוניינים לחגוג יום הולדת לילדים או למבוגרים, נשמח לתת לכם רעיונות מקוריים ויצירתיים בתחום הקולינרי כדי שזו תהיה מסיבה מוצלחת. דברו אתנו ונשמח לתכנן זאת יחד אתכם כדי ליצור את האופציה המיטבית שתשמח את החוגג וגם את כל המוזמנים.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: