מבזקים

אשקלון: 24 דייגים עוכבו לחקירה לאחר שנכנסו לדוג במקום אסור

תוכן עניינים

במהלך הבוקר עוכבו עשרים וארבעה דייגים לאחר שהשיגו גבול ונכנסו לדוג במקום אסור, דרומית לחוף העיר אשקלון, בו טמונה סכנה לחיי אדם.

לאחר שקריאות לעברם לעזוב את המקום לא נענו, הדייגים עוכבו לחקירה במשטרה וציוד הדייג שברשותם הוחרם. "אנו נמשיך בפעילות אכיפה נוקשה כנגד אלו המפרים את החוק ומסכנים את חייהם" ציינו במשטרה.

פעילות משטרת ישראל שנערכה היום, שישי, החל משעות הבוקר בחופה הדרומי של העיר אשקלון בשל ריבוי המקרים לאחרונה בהם נכנסים דייגים בניגוד לחוק ותוך סיכון חייהם אל רצועת חוף האסורה בהמצאות בה, הביאה לעיכובם של 24 דייגים ששהו במקום וקריאות לעברם לעזוב לא נענו תוך התעלמות מוחלטת.
כוחות משטרה רבים, ביניהם יחידת השיטור הימי, הגיעו הבוקר למקום בו שהו הדייגים ולאחר שאלו לא נעתרו לבקשת אנשי הביטחון במקום, עיכבו השוטרים את החשודים לחקירה במשטרה וציוד הדייג שנמצא ברשותם הוחרם לעת עתה. דייגים אלו חשודים כי הסיגו גבול ונכנסו לחוף תחנת הכוח של חברת החשמל "רוטנברג", ולחוף קצא"א המוגדרים כשטח צבאי סגור בצו אלוף. במעשיהם, החשודים עסקו בפעולות דייג תוך סיכונם האישי באופן ממשי. מיותר אף לציין כי המציאות הביטחונית אינה מטיבה בימים אלו וכי מקרים אלו לא אחת מעוררים את מערכות וגופי הביטחון הדרוכים וכל זאת לשווא.
מהמשטרה נמסר עוד כי "פעילות זו תמשך גם כל העת באופן נחוש ובשילוב כוחות וזאת הן בשל הסיכון לחיי אדם, והן בשל אי הציות לחוק תוך אי הישמעות לגורמי החוק והביטחון השונים.

צילום:דוברות המשטרה
צילום:דוברות המשטרה
צילום:דוברות המשטרה
צילום:דוברות המשטרה
צילום:דוברות המשטרה
צילום:דוברות המשטרה

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: