מבזקים

סכסוך מתמשך בין שכנים הסתיים בקטטה על רקע ויכוח בעקבות רעש

תוכן עניינים

משטרת מרחב אילת עצרה לחקירה שלושה תושבי אילת בחשד לתקיפה בעקבות ויכוח שהתגלע על רקע הקמת רעש בבית מגורים משותף

אהרון קלפה | כ״ב בשבט ה׳תשפ״ג | יום שני 13 בפברואר 2023 | מערכת ישראל ניוז

סכסוך שכנים ממושך הגיע בסוף השבוע האחרון (ערב שישי) לשיא אלים בוויכוח על מטרד רעש חריג ומתמשך באחת הדירות בבניין מגורים משותף בעיר. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע שהובילו לקטטה.

בשעות הערב, פנתה דיירת (שנות ה-60 לחייה) המתגוררת בבניין לשכניה המתגוררים בדירה מעליה, כל זאת על רקע רעש חריג ומתמשך שהחל משעות הערב המוקדמות והטריד את מנוחתה ומנוחת בעלה (64, חולה במחלה קשה).

משלא הצליחה ליישר ההדורים עם שכניה הצטרף אליה בעלה ובעקבות ויכוח מילולי החלה קטטה במקום בה היו מעורבים בני משפחתו של השכן אליו פנו להפסקת הרעש.

בעקבות הקטטה שנסיבותיה עדיין נחקרות, נזקק אבי המשפחה (83) המתגורר בקומה העליונה לטיפול רפואי ופונה מהמקום על ידי גורמי רפואה.

בעקבות דיווח למוקד 100 של משטרת ישראל, לוחמי מג"ב של משטרת מרחב אילת הוזעקו למקום ופתחו בחקירת נסיבות האירוע, במסגרתה עיכבו שלושה חשודים (64,44,40 תושבי אילת) לחקירה בתחנת המשטרה. בתום החקירה שוחררו בתנאי הרחקה מהמעורבים באירוע.

מהמשטרה נמסר: "אנו קוראים לציבור להימנע מהישנותם של אירועים מסוג זה, ולדווח למוקד 100 של משטרת ישראל על מטרדי רעש. דיווח מוקדם למשטרה היה מונע מקרה זה. עם קבלת הדיווח, שוטרים יוזעקו למקום ויפעלו בהתאם לנסיבות וממצאי האירוע ועל פי סמכותם החוקית. יש להימנע מיצירת קשר ו/או הגעה אל מקור מטרד הרעש".

צילום אילוסטרציה דוברות המשטרה

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: