מבזקים

אמיר יהב: "ירושלים, אזורים בחיפה, בקריות ובדרום הארץ בסיכון לרעידת אדמה"

תוכן עניינים

בהערכות המדינה לרעידות אדמה אמר מנהל ועדת ההיגוי הבין משרדית: "מיפוי שערכנו השבוע גילה שירושלים, אזורים בחיפה בקריות, ובדרום הארץ גם הם בסיכון"

משה פריאל | כ״ב בשבט ה׳תשפ״ג | יום שני 13 בפברואר 2023 | מערכת ישראל ניוז

ועדת הפנים והגנת הסביבה דנה היום (שני) בהערכות המדינה לרעידות אדמה. בדיון מיוחד בוועדת הפנים והגנת הסביבה על היערכות המדינה לרעידות אדמה אמר אמיר יהב מנהל ועדת ההיגוי הבין משרדית: "מיפוי שערכנו השבוע גילה שגם ירושלים בסיכון, גם אזורים בחיפה, בקריות, ובדרום הארץ״.

"אם תהיה אצלנו רעידת אדמה כמו שהתרחשה בטורקיה נראה מראות דומים", אמר הבוקר אמיר יהב, מנהל ועדת ההיגוי הבין-משרדית להיערכות לרעידות אדמה, בישיבה מיוחדת בוועדת הפנים בראשות ח"כ יעקב אשר, שהוקדשה להיערכות המדינה לרעידות אדמה.

עוד אמר כי "מדינת ישראל נערכת להתמודדות עם רעידות אדמה ואנחנו במקום לא רע לעומת מדינות בעולם, אבל ההתקדמות היא מאוד איטית. אני מקווה שהמדינה תתעורר ותשקיע יותר בנושא הזה. ב-2015 נעשתה עבודה על ידי ועדת ההיגוי ואותרו ישובים שהקריטריונים שלהם אובייקטיבים ובסוף זוקקו 10 ישובים שנמצאים בסיכון במצב של רעידת אדמה. עשינו בשבוע האחרון עבודה נוספת ומדובר בהרבה יותר מ-10 ישובים שנמצאים בסיכון, וביניהם חיפה והקריות וגם אזורים אחרים בדרום ובירושלים, מעבר למה שהכרנו".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: