מבזקים

שילה: לוחמי מג"ב יצרו מעגל וחסמו בגופם את ח"כ לימור סון הר מלך

תוכן עניינים

לוחמי מג"ב יצרו מעגל וחסמו בגופם את ח"כ לימור סון הר מלך. השר וסרלאוף ביקש מיו"ר הכנסת לפעול נגד חסינות חברת הכנסת שהופרה

משה פריאל | כ״ה בשבט ה׳תשפ״ג | יום רביעי 15 בפברואר 2023 | מערכת ישראל ניוז

חברת הכנסת לימור סון הר מלך מסיעת עוצמה יהודית הגיעה היום (רביעי) לכרם בן אליהו בגוש שילה בחבל בנימין בניסיון לעצור את עקירת הכרמים. כוחות גדולים של משמר הגבול כשהמנהל האזרחי החלו לעקור כ-1.100 עצים במטעים.

על התקרית עם לוחמי מג"ב סיפרה ח"כ הר מלך לתקשורת: "חמישה שוטרי מג"ב יצרו מעגל הדוק סביבי ולא אפשרו לי לצאת ממנו, ברגע שניסיתי לצאת משם קרה אירוע מאוד קשה בשבילי כאשה ניסיתי להדוף את אחד השוטרים שהקיפו אותי, בהגדרות שלנו קוראים לזה פגיעה מינית הכל מותר".

השר לפיתוח הנגב והגליל יצחק וסרלאוף פנה ליו"ר הכנסת אמיר אוחנה וביקש לפעול מול מפקד מג"ב איו"ש.

במכתב הוא כותב: "אני מאמין שגם עבורך חסינות חברי הכנסת היא קודש קודשים והיא זו אשר מאפשרת להם לבצע את תפקידם כנציגי ציבור. החירות שלוקח לעצמו מג"ב איו"ש, לרמוס את חסינותם ואת כבודם של חברי הכנסת, מנוגדת לחוק ומהווה פגיעה חמורה בדמוקרטיה הישראלית ובאזרחי ישראל אותם מייצגים חברי הכנסת, מה שמוסיף על חומרת העניין, החמור דיו גם כך, הוא האופן האגרסיבי והמבזה בו התנהגו השוטרים המגיע עד לכדי אלימות והטרדה מינית".

גם חבר הכנסת אלמוג כהן מעוצמה יהודית גיבה את חברתו לסיעה והגיב: "אני מגבה את חברתי הלוחמת ח"כ לימור סון הר מלך, על עמידתה האיתנה כנגד האכיפה הבררנית והבריונית, המפקדים שהנחו לפגוע בחסינותה, צריכים לתת את הדין עוד היום".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: