מבזקים

שוער בלגי עצר פנדל ומיד לאחר מכן התמוטט ומת

תוכן עניינים

רנה אספיל ששיחק בליגת החובבים במולדתו, היה בן 25 במותו. אחיו ישב על הספסל וראה את ההתרחשות הטראגית לנגד עיניו

גבריאל ודררו| כ״ה בשבט ה׳תשפ״ג | יום רביעי 15 בפברואר 2023 | מערכת ישראל ניוז

טרגדיה בבלגיה. השוער ארנה אספיל התמוטט על המגרש ומת בגיל 25, רגעים אחרי שעצר פנדל במשחק בליגת חובבים. היום אמורה להתקיים נתיחה שתקבע מה הביא למותו, כשההערכה היא שמדובר באירוע לבבי כמובן.

אספיל היה שחקנה של קבוצת המילואים של וינקל ספורט (הקבוצה הראשונה משחקת בליגה השלישית בבלגיה) וביום שבת קבוצתו הוליכה 1:2 במשחק ליגה נגד וסטרוזבייקה, כשלטובת היריבה נפסק פנדל.

לפי הדיווחים בבלגיה, אספיל עצר את הפנדל, התרומם ומיד התמוטט על כר הדשא. אנשי צוות הרפואה במקום מיהרו להגיע אליו וביצעו טיפול מציל חיים באמצעות דפיברילטור, אבל מאמציהם העלו חרס. הוא הובהל לבית החולים תוך כדי ניסיונות ההחייאה ושם נקבע מותו. אחיו הצעיר, ארון (20) ישב על הספסל אחרי שחזר מפציעה ארוכה וראה את כל ההתרחשות הטראגית לנגד עיניו.

"וינקל ספורט המומה וכואבת בעקבות מותו הפתאומי של ארנה אספיל", נכתב בהודעה של המועדון, "אנחנו משתתפים בצערם העמוק של משפחתו וחבריו. הכדורגל הוא משני ברגעים כאלה".

פטריק רוטסארט, המנהל המקצועי של המועדון, אמר: "זה אסון וכולם בהלם. ארנה שיחק במועדון כל חייו והיה מאוד אהוב כאן. הוא היה ילד סימפטי, תמיד במצב רוח טוב ומוכן לעזור. זו מכה קשה למשפחתו".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: