מבזקים

איך אורזים דירה למעבר בתוך 3 ימים?

תוכן עניינים

עוברים דירה בעוד מספר ימים ועדיין לא סיימתם את האריזות? מלחיץ אבל למען האמת גם די טבעי ולא מפני שאנו ממליצים להמתין לרגעים האחרונים אלא מכיוון שמרבית האנשים שעוברים דירה מתקשים להעריך את הזמן המדויק שיידרש על מנת לארוז את הדירה למעבר וכמעט תמיד האריזה נמשכת גם הרבה מעבר למה שתוכנן. נכנסתם לבעיה ולא מספיקים לארוז את הדירה או חמור מכך, פשוט לא התחלתם בזמן וכעת אתם מחפשים דרך לסיים עם זה כמה שיותר מהר ולהוביל את הדירה? יש לנו בשורות טובות עבורכם! באמצעות מספר טיפים תוכלו להספיק ולארוז הרבה יותר מהר ממה שתכננתם ובדירות מסוימות אפילו לסיים את כל האריזה במשך שלושה ימים בלבד. איך עושים את זה? עקבו אחרי הטיפים שלנו.

מזמינים קרטונים בלי לבזבז זמן

קרטונים, ארגזים וחומרי אריזה למעבר דירה מאוד חשובים כדי להתחיל ולארוז את החפצים וכאן צריך לומר באופן הכי ברור, אין לכם זמן למשחקים ובטח שלא לחיפושים אחרי קרטונים מתאימים לאריזה. ההמלצה שלנו היא לחסוך את הזמן ולרכוש קרטונים למעבר דירה באופן מידי. כמות הקרטונים היא נגזרת של כמות החפצים ולכן כדאי להתייעץ עם אחד המוכרנים או לרכוש ערכה מוכנה לפי מספר החדרים שבביתכם.

מחלקים את הבית לאזורים

יש חומרי אריזה? נהדר! כעת אפשר להתחיל ולארוז את הדירה אך כדי לייעל את התהליך, אנו ממליצים לחלק את הדירה לאזורים כך שכל מי שמסייע לארוז יוכל להתמקד באזור שלו. לדוגמה, אם אתם זוג עם ילדים, אתם ההורים יכולים לתפוס שני חדרים ולהתחיל לארוז אותם לפי הכללים שנסקור בהמשך. במידה שהילדים יכולים לסייע, ניתן להיעזר בהם כדי לארוז אזורים נוספים בדירה. גם אם הילדים קטנים מדי, ניתן לתת להם משימות פשוטות שישאירו אותם עסוקים ואתכם פנויים.

אורזים את מה שצריך לארוז

אריזת דירה יכולה להיות פשוטה אם עושים אותה באופן מסודר. כנסו לחדר שאתם צריכים לארוז והתחילו להעמיס את החפצים אל תוך ארגזים מתאימים. באופן כללי אפשר לומר שבגדים וחפצים לא שבירים יארזו בתוך קרטונים סטנדרטיים ואילו חפצים שבירים או בעלי משקל גבוה יארזו בקרטונים מחוזקים וקטנים יותר. השתמשו בנייר סלוטייפ כדי לחזק את הקרטונים וכדי לסגור אותם.

אורזים באופן הנכון

אריזה נכונה לא מסתיימת רק בהעמסת הקרטונים והארגזים וחשוב לבצע אותה באופן הנכון. מה זה אומר? שעליכם לסדר את החפצים בתוך הארגזים באופן מסודר ולא לערבב בין תכולות החדרים. את הפריטים השבירים כדאי לעטוף באמצעות ניירות אריזה ולסגור הכל באמצעות סרטי הדבקה עבים שמשמשים גם לחיזוק הקרטונים. כתבו על הקרטונים את תכולתם ולאיזה חדר הם שייכים כדי שהפריקה תהיה מהירה ומסודרת והשתמשו בחומרי אריזה נוספים כמו ניילון נצמד ופצפצים כדי לארוז רהיטים וחפצים שבירים.

זורקים מה שצריך לזרוק

אחד החלקים החשובים בכל אריזת דירה הוא המיון וההבנה מה צריך ומה לא. אנו ממליצים לא לוותר על השלב הזה גם אם אתם צריכים לארוז במהירות שכן ככל שתפנו יותר חפצים, כך תארזו פחות וכך גם עלויות ההובלה יכולות לרדת. אורזים ומזהים חפצים שאתם לא בטוחים שתצטרכו בהמשך? שימו אותם בצד ולאחר שתתפנו מהאריזה (לא כדאי להפסיק באמצע מפני שזה יהרוס את רצף העבודה ויעכב אתכם), תוכלו להחליט מה עושים איתם והאם ניתן למסור או לזרוק אותם. המיון הוא חלק מאוד חשוב וממש לא כדאי לקחת איתכם חפצים שאתם לא צריכים אל הבית החדש.

מפרקים את הרהיטים

לאחר שסיימתם לארוז או לקראת סיום האריזה, ניתן להתחיל ולפרק את הרהיטים. כדאי לעשות את זה יום או יומיים לפני המעבר עצמו ולהקפיד לפרק בצרה מסודרת תוך צילום של השלבים ושמירת כל הברגים והעזרים במקום בטוח. אם אין לכם זמן או יכולת לפרק את הרהיטים, תוכלו להיעזר במובילים שיעשו את זה עבורכם בתמורה לתוספת כספית כלשהי. בסופו של יום, האריזה יכולה להיות יעילה אם מתמקדים ומתכוננים אליה באופן המתבקש. רכשו חומרי אריזה מראש, חלקו את הדירה לאזורים והתחילו לארוז אותה באופן מסודר ושיטתי עד לסיום המשימה.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: