מבזקים

ראש העיר ועובדי עיריית לוד הפגינו על הפגיעה בביטחון האישי בעיר

תוכן עניינים

מעל אלף איש תושבי לוד ועובדי העירייה הצטרפו לראש העיר עו"ד יאיר רביבו וחברי המועצה בהפגנה והקימו זעקה ומחאה מול ישיבת הממשלה בירושלים בהובלת ראש העיר לוד עו"ד יאיר רביבו וחברי המועצה

אהרון קלפה | כ״ח בשבט ה׳תשפ״ג | יום ראשון 19 בפברואר 2023 | מערכת ישראל ניוז

לתושבי לוד, עובדי העירייה וראש העיר נמאס מהמצב והם החליטו להעלות את המודעות על מצב הביטחון האישי ממנו סובלים כ-90,000 תושבים בלוד מול שרי הממשלה, ששהו בישיבה השבועית שלהם יחד עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

מעל אלף איש הפגינו היום בלוד | עיריית לוד

כאות הזדהות עם עשרות אלפי התושבים, בניין עיריית לוד נשאר סגור הבוקר (ראשון) ולא ניתן שירות במשרדיו.

את הצעד על קיום המחאה יזם ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו לאחר שב-10 ימים האחרונים נרצחו 5 בני אדם בעיר, יהודים וערבים – מה שהפך את המחאה למשותפת בין כלל האוכלוסיות בעיר.

רביבו דורש מהממשלה בדחיפות את חקיקת רפורמת המשילות, ומיידית להקים ועדת משנה לביטחון לאומי כדי לקדם את החקיקה בלו"ז מהיר, לחזק את לוד ב 500 שוטרים באופן קבוע, להעביר את הטיפול בפשיעה בלוד ללהב 433, ליחב"ל, ולשב"כ ולהעביר החלטת ממשלה לחיזוק העיר ותושביה.

"דיי, הגיע הזמן שייקחו את לוד ברצינות, באנו לירושלים להשמיע קול זעקה – כי הבעיה של לוד היום, תהיה הבעיה של תל אביב, ראשון לציון, טבריה ובאר שבע מחר", אמר רביבו.

"הפעם לא נעצור במחאה עד שהממשלה תסייע לנו. המחאה היא ההתחלה, אם נצטרך נשבית את התחבורה בלב ישראל", הודיע ראש העיר והוסיף, כי "לראשונה, זוהי מחאה משותפת של כלל האוכלוסיות בלוד, יהודים וערבים יחדיו. אני סומך על ראש הממשלה ושריו שישמעו את זעקתנו ויושיטו יד להחזיר את תחושת הבטחון ללוד".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: