מבזקים

רוני קוקליטסקי מסביר על שיפור מהירות אתרים

תוכן עניינים
מחשב מהיר

אם אתם גולשים לא מעט באתרים, לבטח נתקלתם גם באתרים איטיים שלא אפשרו לכם להמשיך לגלוש באתר כמו שצריך מה שפוגע משמעותית לא רק בחוויית הגלישה שלכם, אלא גם בדירוג האתר. למהירות האתר יש משמעות גבוהה מאד. על פי רוני קוקליטסקי מומחה למהירות אתרים, יש איך לשפר את מהירות האתר ולהפוך את החשיפה ואת הדירוג לגבוהים יותר. אך לפני כן, בואו נבין בדיוק מהו התהליך ומה משפיע על מהירות האתר. 

 

רוני קוקליטסקי – כך תשפרו את מהירות האתר שלכם

כל בית עסק או מותג לו יש אתר יודע שמהירות האתר היא חשובה מאד גם לחוויית המשתמש וגם לדירוג בגוגל. ולכן חשוב מאד לדאוג לכך שמהירות האתר תהיה תקינה, האתר יטען בצורה חלקה נגישה ומהירה.  שיפור תנועה בדפי האתר שלכם יביא ללידים רווחיים ואיכותיים, חשיפה טובה, ואם אתר איקומרס, משמע, חנות וירטואלית, בקלות תוכלו למכור יותר כי הגולשים לא ינטשו באמצע הדרך ואחוזי הנטישה שלכם לא יהיו גבוהים.  לא כל בעלי העסקים והמותגים מקשרים באופן ישיר בין מהירות האתר לבין האפקטיביות שבו אך יש לכך השפעה ישירה וחשוב להבין מהן הסיבות לכך. התייעצות עם אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום וליווי צעד צעד יובילו לעבודה אפקטיבית על שיפור מהירות אתר ולתוצאות מקסימליות.  רגע לפני שאתם הולכים לבחור את אנשי המקצוע שיעבדו עמכם, חשוב להבין מהם הפרמטרים החשובים ביותר המשפיעים על מהירות האתר שלכם. 

 

רוני קוקליטסקי ממפרט על הפרמטרים המרכזיים לשיפור מהירות אתר

לכל אתר יש כמה וכמה פרמטרים מרכזיים שיש להיצמד אליהם על מנת שהאתר יביא לתוצאות להן אתם מצפים, ואלו המרכזיים שבהם:

  • זמן טעינת האתר

הגדרת זמן טעינת האתר היא למעשה מהרגע שבו הגולשים לוחצים על קישור האתר, ועד לשניה שבה האתר כולו נחשף מול הגולשים שלכם. אם האתר איטי מאד, הגולשים ינטשו אותו מהר מאד מה שיביא לדירוג נמוך וחשיפה מועטת. אם אתם חנות וירטואלית, חשוב לתת דגש על כך היות ונטישה תשפיע גם על מכירות וירטואליות. 

 

  • גודל הקבצים באתר

תמונות גדולות מדי, סרטונים ארוכים מדי, או כל קובץ גרפי עלולים להכביד על האתר. כאשר אתם מעלים תוכן שימו לב מהם הקבצים בגדלים המינימליים שאתם יכולים להעלות כך שלא יפגמו בטעינת האתר ובמהירותו. 

 

  • זמן טעינה מתאים

על פי רוני קוקליטסקי, מומחה לקידום אתרים ולשיפור מהירות אתר, לכל בעל אתר יש שאיפה שמהירות האתר תהיה נמוכה ככל שרק ניתן. הזמן האידיאלי לטעינת האתר הוא בין שניה אחת בלבד, לשלוש שניות. כאשר אנחנו מדברים על אתרי איקומרס כמות הרכישות באתר לא תפגע והדירוג הגבוה בגוגל לא יתעכב להגיע, לכל סוגי האתרים. 

 

אין סיבה שתעשו זאת לבד

על פי רוני קוקליטסקי אין באמת שום סיבה לבצע שיפור של מהירות אתר לבד בעיקר אם אתם לא עוסקים בתחום. כאשר אתם שוכרים חברות מקצועיות לשם כך תוכלו לקבל תוצאות מוצלחות ובאופן גורף. 

הדבר החשוב ביותר הוא לא להתפשר על מקצועיות, על איכות ועל שירות מכיל וסבלני ולהגיע אל הדירוג הגבוה שאתם מעוניינים בו, אתר עם חוויית משתמש איכותית, וחשיפה טובה. 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: