מבזקים

טלי גוטליב מתפוצצת בוועדת החוקה בקול חנוק: "אנרכיסטים מופרעים, חיות אדם"

תוכן עניינים

ח"כ טלי גוטליב הגיבה הבוקר בפתח הדיון בוועדת החוקה על חוק יסוד השפיטה ועל התיעוד שרץ הבוקר ברשת: "חיות אדם, חיות פרא, לא תבואו לביתו של אדם ותשבו תוך הפגנת אלימות, לומר שלא אצא מהבית"

מאיר אוליאל | כ״ט בשבט ה׳תשפ״ג | יום שני 20 בפברואר 2023 | מערכת ישראל ניוז

את הדברים אמרה ח"כ טלי גוטליב (ליכוד) לאחר שמפגינים חסמו את דלת ביתה לצאת לוועדת החוקה הבוקר בכנסת, עוד הוסיפה: "אנחנו שליחי ציבור, נעשה עבודתנו נאמנה לא יחללו את הביטחון האישי שלנו, לא תפגעו בפרטיות בשם מחאה זה מתוזמר וממומן, אני לא יודעת על ידי מי".

פרסום על פי זכויות יוצרים סעיף 27א'

בדבריה אמר ח"כ טלי גוטליב כי "בשעה 6:10 מחכים לי בקומה שלישית אנרכיסטים מופרעים, ככל שיענו אותנו כן נרבה וכן נפרוץ. באנו להיטיב עם ישראל וככל שקוראים פה למרי אזרחי ושפיכות דמים יש לזה מחירים. אם חלילה הייתי מאבדת עשתונות זה היה עלול להיגמר ברע. אם זה היה מגיע לצעקות וחלילה מכות לא הייתי מסוגלת להגן על עצמי. תפסיקו לשסות את העם. זה חס וחלילה ייגמר בדם. קחו אוויר ותעשו את הזה נכון. אני קוראת לשירותי הביטחון לאסוף מידע כי זה הפתיע היום את כולם, שארבו לנו ליד דלתות ביתנו בין אם משמאל ואם מימין לא תחללו את הפרטיות שלנו". הוסיפה טלי גוטליב.

במהלך הוועדה ח״כ אברהם בצלאל (ש״ס) תקף בחריפות בדיון את האנרכיסטים והמפגינים על הפגיעה בבת של ח״כ טלי גוטליב: ״זה התחיל בהפרת החסינות כלפי ח״כ סון הר מלך, המשיך במקרה המזעזע באשדוד, בו אדם שיסה את כלבו נגד ילדים קטנים רק כי הם חרדים, והיום זה הגיע לח״כ גוטליב. ילדה עם צרכים מיוחדים סובלת בגלל תפקידה של אמא שלה היא פשוט בושה וחרפה! הפגיעה בח״כים ובציבור בוחרי הימין והחרדים ע״י קבוצת אנרכיסטים זהו קו אדום שלא חוצים ושוב אני קורא למשטרה ולרשויות למצות איתם את הדין״.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: