מבזקים

כיצד בוחרים חברת ניהול ואחזקה למשרדים?

תוכן עניינים

יותר ויותר בעלי בנייני משרדים מעדיפים לשכור כיום שירות חברת ניהול ואחזקה לצורך תחזוקה וניהול של המקום וזאת במקום להשתמש בפועלי ניקיון ולשכור בכל פעם אנשי מקצוע שיספקו שירותים כאלה ואחרים הנדרשים לצורך תחזוקה שוטפת של המקום. חברה מקצועית העוסקת בתחום ניהול ואחזקה מספקת למעשה את כל השירותים הנדרשים תחת קורת גג אחת. כלומר, אם תבחרו בחברה מעין זאת עבור המשרד שלכם, תקבלו באופן שוטף את כל השירותים הנדרשים בכדי להבטיח שהמשרד שלכם יהווה את סביבת העבודה הנקייה, הנעימה, התקינה והאיכותית ביותר לצורך עבודה. בין אם מדובר על עבודות ניקיון, בין אם מדובר על עבודות תיקונים הנדרשות מדי פעם ובין אם מדובר על סוגי עבודות אחרות הנדרשות לצורך תחזוקה של המקום ברמה הגבוהה ביותר.

מה צריך לדעת על חברות ניהול ואחזקה עבור משרדים?

חברות ניהול ואחזקה עבור בנייני משרגים מתבססות לרוב על שלושה רבים, כאשר רובד אחד מתייחס לצוות אשר מנהל את החברה ומולו חותמים על הסכם שירות, הרובד השני מתייחס לאנשי קשר או למי שאחראי על ניהול התחזוקה של המבנה. הוא מי שפועל בצורה ישירה מול בעלי המבנה או מול הדיירים בו. הרובד השלישי הוא למעשה אנשי המקצוע אשר מספקים את השירותים השונים עבור הדיירים והבעלים במקום. כאשר ניגשים לבחור חברת ניהול ואחזקה עבור בנייני משרדים, חשוב מאוד להתייחס להיבטים שונים וזאת בכדי לבחור את החברה הטובה ביותר בתחום. בין היתר חשוב מאוד להתייחס לחלוקה המדוברת, כיצד היא מתבצעת בפועל, עד כמה כל רובד שצוין לעיל הוא מקצועי, אמין ואיכותי ויכול לספק את הצרכים של הבניין בצורה המדויקת והנכונה ביותר ועוד.

כיצד תבחרו חברת ניהול ואחזקה למבנה משרדי?

חשוב לדעת כי בחירת חברת ניהול ואחזקה הרלוונטית עבור משרדים איננה דומה לבחירת חברת ניהול ואחזקה המיועדת למבנים פרטיים שכן מדובר על צרכים שונים ועל כן, הנה כמה פרמטרים שיש צורך לשים עליהם דגש טרם בוחרים בחברה מעין זאת:

ראשית כל, יש להתייחס לסוג השירותים שהחברה מספקת וכן האיכות של השירותים הללו. בין השירותים שהחברה צריכה לספק למשרדים ולעובדים שבהם הם: שירותי ניקיון, שירותי גננות, שירותי חשמל, שירותי אינסטלציה, שירותי אבטחה וכן שירותים אחרים בצורה עקיפה או ישירה, כך למשל: תיקון מעליות, מערכות מיזוג אוויר ועוד.

בעיקרון ניתן לבחור חברת ניקיון משרדים בהרצליה או בכל מקום אחר שתספק שירות זה. אך חברת ניהול ואחזקה תדע לספק לרוב הרבה יותר שירותים בתחום הניקיון ומעבר לכך. במקום לפזר את השירותים בין חברות שונות, עדיף שחברה אחת מקצועית תספק את כל השירותים הללו. מדובר על דבר הרבה יותר משתלם מבחינה כלכלית, מבחינה מקצועית וכן מבחינות נוספות.

מלבד שאלת השירותים הרי שיש צורך להתייחס גם לשאלת הזמינות של החברה, כאן יש לשים דגש הן על הזמינות למתן שירותים באופן קבוע. לדוגמא: שירותי ניקיון באופן יומיומי או כמה פעמים שמעוניינים וכן לגבי שירותים דחופים. אם נניח שיש בעיה כלשהי במערכת החשמל, אז החברה צריכה לספק את השירות באופן מידי לאל המתנה. במקרים מסוימים אפילו יידרש שירות של 24 שעות ו7 ימים בשבוע והדבר כמובן יהיה תלוי בסוג ובאופי של המשרד.

עוד נקודה שחשוב מאוד להתייחס אליה בתהליך הבחירה היא היכולת של החברה לתחזק ולנהל את המבנה. הדבר כמובן תלוי בשאלה מהו האפיון של המבנה ומה הצרכים שלו. ישנם מבנים שזקוקים לשירותים של חברות גדולות ומשמעותיות ולעומתם ישנם מבנים קטנים יותר כאשר הצרכים שלו יחסית דלים. חשוב לבחור חברה שתוכל לספק את כל השירותים בצורה מקצועית, אמינה ואיכותית.

החשיבות של בחירת חברת ניהול ואחזקה מקצועית למשרדים

אין ספק שחשוב ביותר לבחור חברת ניהול ואחזקה מקצועית לכל בניין משרדים שכן המטרה היא בסופו של דבר להבטיח כי המשרד יהיה נקי ותקין לעבודה. אין ספק שעבודה המתבצעת במשרד נקי ונעים היא הרבה יותר איכותית ויעילה ועל כן, אין להתפשר על המקצועיות של חברת הניקיון. יש לוודא כי מדובר על חברה המציעה את שירותיה לא מעט שנים בתחום וידועה ביכולת שלה לדאוג כי כל בניין משרדים יהיה תקין בכל רובד אפשרי.

 

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: