מבזקים

ראש הממשלה בנימין נתניהו בהצהרה לתקשורת: "זכות ההפגנה אינה הזכות לאנרכיה"

תוכן עניינים

ראש הממשלה בנימין נתניהו: "לא נקבל אלימות נגד שוטרים, חסימות כבישים והפרה בוטה של חוקי המדינה. זכות ההפגנה אינה הזכות לאנרכיה"

משה פריאל | ח׳ באדר ה׳תשפ״ג | יום רביעי 1 במרץ 2023 | מערכת ישראל ניוז

ראש הממשלה בנימין נתניהו בהצהרה לתקשורת התייחס היום להפגנות האלימות ואמר: "אני נותן גיבוי מלא לשר לביטחון לאומי בן גביר, למפכ״ל המשטרה ולשוטרי משטרת ישראל, שפועלים נגד מפרי חוק שמשבשים את שגרת החיים של אזרחי ישראל.

מדינת ישראל פעלה בתוקף כשההפגנות באו מהצד האחר של הפוליטיקה. זה לא משנה מאיזה צד זה בא. צריך לכבד את החוק. אסור להכות שוטרים. אסור לשבש את חיי המדינה, לחסום צירים מרכזיים. אני מבין שיש כאן מישהו שמכוון לעשות אנרכיה, קוראים לו יאיר לפיד, הוא אומר את זה בצורה ברורה. הוא לא רוצה להגיע להסכמה, הוא לא נענה לקריאות הההידברות שלנו, שחוזרות ונשנות והן אמיתיות. הוא רוצה למנוע את זה והוא רוצה פשוט להביא למשבר שלטוני. הייתי אומר למשבר חוקתי, כי באמצעות זה הוא מתכוון להגיע לבחירות חדשות.

אף אחד לא רוצה לדרדר את המדינה שלנו לאנרכיה, יש לנו משימות גדולות. הנה, ברגעים אלה התבשרנו על זה שלכדנו כמה מהמרצחים שרצחו את אנשינו. כל מי שעושה זה דמו בראשו. אנחנו תופסים אותם. אנחנו מגיעים אליהם. יש לנו משימות משותפות, יש לנו ביטחון משותף, יש לנו עתיד משותף והגיע הזמן להפסיק עם האנרכיה".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: