מבזקים

רוברט שפולנסקי: סרטוני ממליצים על השתלות בחו"ל

תוכן עניינים

רוברט שפולנסקי: סרטוני ממליצים על השתלות בחו"ל

החיים ללא כליות מתפקדות הם קשים ביותר. לכן, מזל שישנה האפשרות להירשם להשתלת כליה. מטופלים שביצעו השתלת כליה בחו"ל באופן פרטי מספרים שתחילה פנו למסלול הציבורי, אך כשראו כמה בירוקרטיה עומדת לפניהם וכמה זמן הדבר לוקח התחילו לחשוב על אופציה חלופית. ברגע ששמעו על האפשרות להשתלת כליות בחו"ל באופן פרטי דרך חברת מד- ליד הבינו שמצאו את הדרך לקצר את הדברים ולחזור חזרה  לחיים פעילים ונורמליים הרבה יותר מהר.

המתנה היא עניין יחסי

המטופלים שבסרטונים מספרים שגם כאן, בהשתלה דרך מד- ליד, היתה המתנה מסוימת. החברה לא  ניסתה להשלות אותם בעניין או הבטיחה הבטחות שלא תוכל לעמוד בהן, כך שהציפיות היו ריאליות. כמובן שעדיין, זמן ההמתנה  דרך מד- ליד היה קצר הרבה יותר מהזמן שהספיקו ועוד נותר להם להמתין במסלול הרגיל. לכן, כמו שמספרים כולם, המתנה היא ענין יחסי. הוסבר להם היטב שגם השתלה באופן פרטי בחו"ל דורשת חיפוש אחר הכליה המתאימה ביותר, כזו שהסיכון לדחייתה על ידי הגוף יהיה הנמוך ביותר, וכיוון שהדברים היו ברורים כבר בהתחלה, הם ידעו למה לצפות ובסופו של דבר הופתעו לטובה.

 

מקצועיות ללא פשרות

לפי רוברט שפולנסקי , הסיבה המרכזית לכך שדברים אינם "זבנג וגמרנו" היא המקצועיות חסרת הפשרות של מד- ליד והמוסדות הרפואיים איתם היא עובדת. התהליך כולל בדיקות רבות וקפדניות עד לקבלת החלטה שאיבר מסוים אכן הוא המתאים ביותר למטופל. גם לאחר קבלת החלטה לביצוע ההשתלה, נעשות בדיקות החל מהרגע שהמטופל נוחת (כמובן לאחר שהתמקם במלון ונח…) ועד מועד הניתוח. ישנם מספר ימים במהלכם מתקיימות בדיקות נוספות למציאת הרגע המתאים ביותר לבצע את ההשתלה. את ההשתלה מבצע צוות רפואי בראשותו של רופא מומחה ומקצועי שנותן שירות מצוין יחד עם הצוות כולו. חלק בלתי נפרד מהמקצועיות, כך לדברי המטופלים, הוא הסבלנות, האדיבות, ההסברים לכל שאלה והדאגה לכל הצרכים לפני הניתוח וגם אחריו.

כשמרפא ותיירות נפגשים

לא סתם מגדירה חברת מדליד את תחום ההתמחות שלה כתיירות מרפא. מעבר לטיפול הרפואי שנעשה תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר ובמקצועיות מדהימה, מטרה נוספת של החברה היא לתת למטופל והמלווים שלו תחושה של חופשה עד כמה שניתן במסגרת הנסיבות. המטופלים כולם מספרים על תנאים מפנקים, קודם כל במלון בו התמקמו לפני הניתוח אך גם בימי ההתאוששות בבית החולים, כאשר המטופל נמצא בחדר פרטי משלו וכל צרכיו נענים באופן מיידי. אין ספק-עם הטיפול המצוין שלחברת מד- ליד החזרה למסלול חיים רגיל היא מהירה וקלה  יותר.

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: