מבזקים

איך מעצבים את הציפורניים בלוק חדש?

תוכן עניינים

האביב בפתח וזה הזמן להתחדש עם לוק חדש לציפורניים. הטיפים הבאים יעזרו לך לטפח את הציפורניים ולעצב אותם, בלוק אביבי במיוחד השונה מהרגיל.

חיטוי ושמן הזנה לפני בנייה

גם אם את לא שמעת על לימודי לק ג'ל , בטח את מכירה על דבר אחד או שניים על בניית ציפורניים. אם את מתכננת בניית ציפורניים בקרוב, חשוב להקפיד על טיפוח הציפורן הטבעית. כאשר הבסיס של הציפורניים שלך בריא, הציפורניים חזקות ויפות יותר. במידת הצורך, חטאי את משטח הציפורן והוסיפי שמן להזנה. שמן מטפח ומחזק את הציפורן, יעיל למניעת התייבשות למרות השימוש בתכשירים, לקים, ג'לים וכל היתר.

קישוטים מסוגננים ואביביים

כל אישה יודעת, טיפוח של הציפורניים הוא סממן של בריאות, נשיות וטעם טוב. מיני קישוטים ולקים קיימים באופן כזה או אחר אלפי שנים, אבל תמיד יש חידושים ששווה להכיר. אם את משתמשת בד"כ בצבעי לק רגילים לצורך עיצוב הציפורניים, הגיע הזמן לנסות את הקישוטים הגיאומטריים. זהו סגנון שהולך מאוד חזק היום, הוא צבעוני, נעים לעין ומתאים מאין כמוהו לקראת האביב וחג הפסח הקרבים ובאים.

לוק של עיצוב גיאומטרי

אז מהם בעצם קישוטי ציפורניים גיאומטריים? מדובר למעשה בשם כולל לכל מיני סוגים של דוגמאות, שכל אישה יכולה למצוא בהם את מה שמדבר אליה. אפשר ללכת על סגנון של קישוטים גיאומטריים מעודנים. אפשר לבחור קישוטים כאלה, יותר דרמטיים ואפילו נועזים. אם את רוצה באמת למשוך את העין, תוכלו לנסות עיטורים גיאומטריים עם אפקטים תלת מימדיים. ומה שיפה זה שאפשר לגוון. למשל, ניתן להקנות אופי שונה במראה של קצה חתוך או תוספת צבעים מטאליים.

עיצוב מושלם בלק ג'ל

נכון, אפשר לעצב את הציפורניים שלך עם לק רגיל. אבל אם כבר משקיעים בלוק חדש ועדכני, אז למה לא לעשות את זה עם לק ג'ל מושלם? פתרון מהסוג הזה יוצר מראה מרהיב ובמיוחד הרבה יותר עמיד. זו הסיבה ששווה להשקיע קצת יותר בעיצוב, ולקבל מראה שנשאר לאורך זמן.

סוד ההצלחה נובע מהשימוש בשכבות. מלבד השימוש בלק עצמו, משתמשים במקשרים. הייבוש על ידי מנורה לא רק מזרז אלא גם מחזק את התוצאה. תמיד רצוי להתחיל עם מניקור. לאחר חיטוי, מבצעים שיוף כדי שקצה הציפורניים יהיה בצורה שאת מעדיפה, עגול או מחודד יותר. החלקה וניקוי ובסוף מריחת הלק מעל שכבות בסיס. אחרי ייבוש, שכבה נוספת ובסוף מריחת טופ. וכעת, יצירת עיטורים גיאומטריים על לק ג'ל יכולים לייצר אין ספור אפשרויות. כמה טיפים יוכלו להועיל:

  1. לא צריך להשתמש ביותר מדי צבעים. במיוחד אם את עוד לא מנוסה בעיצובים משוכללים.
  2. אם הציפורניים יחסית קצרות, הימנעי מציור של קווי רוחב או דוגמאות גדולות.
  3. שכבת הצבע הבסיסית המומלצת תהיה בדרך כלל בגוון פסטל עדין יחסית. אחר כך אפשר לשים מעל צבעים נוספים, קצת יותר נועזים.
  4. לבעלת ניסיון, אפשר להשתמש בצורות גיאומטריות עם צבעים מנוגדים ודרמטיים. צבעים מנוגדים נראים נהדר, כאשר מיישמים דוגמאות ארוכות.
  5. יצירת צורות גיאומטריות מוצלחות – על ידי שימוש נכון במברשות.
  6. עטים מיוחדים יאפשרו לך להוסיף עיטורי נקודות מרהיבים. אחר כך אפשר להוסיף פסים בכל מיני רמות עובי לפי הרצוי לך.
  7. ניתן להיעזר בקיסם כדי להוסיף קווים דקיקים ויפים.
  8. אם רוצים ציורים מדויקים, ניתן להיעזר במדבקות סימון.
  9. לסיום, אפשר להוסיף קישוטים על ידי נייר כסף, הדבקת אבני חן או הטבעה. הטבעה מתכתית נראית נהדר ודי פשוטה לביצוע.
  10. קרדיט לתמונות FREEPIK
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: