מבזקים

בגדי ים – כל מה שצריך לדעת

תוכן עניינים
קרדיט לתמונות FREEPIK

הקיץ מעבר לפינה, וזה הזמן לצאת לחוף הים!  מציאת בגד הים המושלם יכולה להיות משימה לא פשוטה, אבל אל תפחדו, כי אנחנו כאן כדי להדריך אתכן בכל מה שאתן צריכות לדעת על בגדי ים .  מהטרנדים העדכניים ביותר ועד למציאת ההתאמה הנכונה, דאגנו לכן.

הטרנדים האחרונים בבגדי ים

חלפו הימים של בגדי ים מחלק אחד ומשעממים וביקיני בייסיק.  העונה, הכל עוסק בהדפסים נועזים, צבעים עזים ופרטים ייחודיים.  גם תחתונים עם מותניים גבוהים וחולצות עם כתף אחת עושים קאמבק.  אם אתן מרגישות הרפתקניות, נסו בגד ים חתוך או בגד ים עם עיטורים.  אל תפחדו לערבב ולהתאים דוגמאות וצבעים שונים למראה כיפי ושובב.

בחירת בגד הים המתאים למבנה הגוף שלך

מציאת בגד הים המושלם עוסקת בהדגשת התכונות הטובות ביותר שלך ותחושת ביטחון בעור שלך.  אם יש לך גוף בצורת אגס, בחרי בבגד ים עם רגל בגזרה גבוהה כדי להאריך את הרגליים.  לגוף בצורת תפוח, בגד ים מחלק אחד יכול לעזור ליצור קו מותניים מוגדר יותר. בנות עם מבנה גוף של שעון חול יכולות לבחור בין ביקיני קלאסי או בגד ים מחלק אחד .

בדים חשובים

כשזה מגיע לבגדי ים, בחירת הבד הנכון היא המפתח.  חפשו בגדי ים עשויים ספנדקס או אלסטן, המספקים מתיחה ותמיכה.  הימנע מבגדי ים העשויים מכותנה, מכיוון שהם נוטים לספוג מים ויכול לקחת יותר זמן להתייבש.  אם אתן מחפשות אפשרות בת קיימא, שקלי בגדי ים העשויים מחומרים ממוחזרים או מבדים ידידותיים לסביבה כמו במבוק.

טיפול נכון בבגד הים שלך

כדי לגרום לבגד הים שלך להחזיק מעמד זמן רב יותר, חשוב לטפל בו כראוי.  שטפו את בגד הים שלכן במים קרים לאחר כל לבישה כדי להסיר כל מלח, חול או כלור.  הימנעו מסחטת בגד הים שלך, מכיוון שזה עלול להזיק לבד.  במקום זאת, סחטו בעדינות את עודפי המים והנחו את בגד הים שלך לייבוש.

אביזרים לבגדי הים שלך

אביזרים יכולים לקחת את בחירת בגד הים שלך לשלב הבא.  כובע רחב שוליים ומשקפי שמש גדולים יכולים לספק גם סגנון וגם הגנה מהשמש.  הוסיפו כמה עגילי סטייטמנט או תיק חוף צבעוני להשלמת מראה החוף שלכן.  אל תשכחו לארוז כיסוי כאשר אתן לא במים.

היכן ניתן לקנות בגדי ים

קניות של בגדי ים יכולות להיות מכריעות, אבל יש הרבה אפשרויות בחוץ.  שקלו לגלוש באתרים ובאפליקציות כמו ASOS או shein עבור מגוון רחב של גדלים וסגנונות.  אם אתן מעדיפות לנסות לפני שאתן קונות, פנו לחנויות בגד ים בקניון הקרוב אליכן.  אל תשכחו לבדוק את מותגי בגדי הים האהובים עליכן עבור הקולקציות האחרונות.

סיכום:

למצוא את בגד הים המושלם יכול להיות אתגר, אבל עם הידע הנכון, זו יכולה להיות חוויה מהנה ומהנה.  מהטרנדים העדכניים ביותר ועד לבחירת הבד המתאים והאביזרים, ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת ​​קניות של בגדי ים.  זכרו את הטיפים האלה, ותהיו בטוחות שתחזקו את מראה החוף שלכן בביטחון אין סופי.

קרדיט לתמונות FREEPIK

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: