מבזקים

שוקלים להתחיל לסחור בקריפטו? דניאל בן אבו המומחה למסחר בקריפטו עונה על 4 שאלות

תוכן עניינים

לין עתמה | ד' באייר ה׳תשפ״ג | יום שני 24 באפריל 2023 | תוכן פרסומי

זו עובדה, עולם הקריפטו הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות, ובשל כך הביקוש ללימודי מסחר בקריפטו עולה. יותר ויותר אנשים שוקלים להיכנס לתחום ולייצר ממנו הכנסה נוספת או הכנסה עיקרית בעיקר בשל הפוטנציאל העצום שקיים בתחום. פנינו אל דניאל בן אבו, מומחה למסחר בקריפטו מזה 6 שנים ומייסד bit4futures על מנת לשאול את השאלות הנפוצות בתחום

 

הריביות עולות, בנקים נסגרים, יוקר המחייה רק מחמיר והחלום לחופש כלכלי הולך ומתרחק. ועם זאת, אנחנו חיים בתקופה עם אינספור אפשרויות, אינספור סיפורי הצלחה על אנשים שיצאו ממירוץ העכברים, ואינספור הזדמנויות לייצר הכנסה נוספת או עיקרית מהמחשב.

 

תכירו את חברת bit4futures בהנהלת דניאל בן אבו, מומחה למסחר בקריפטו

 חברת bit4futures ,בהנהלת דניאל בן אבו, היא חברה שמלמדת ומלווה מאות ישראלים לסחור ולהתפרנס משוק הקריפטו. לאחר שנים שדניאל התפרנס מהמסחר בשוק הקריפטו, התחילו להגיע אליו , בעקבות ההצלחות הרבות שלו, עוד ועוד אנשים שרצו להיכנס לתחום הקריפטו, כדי ללמוד את המקצוע. דניאל גילה שלהעביר את הידע שלו הלאה זה הדבר שמספק אותו באמת ולכן הוא הקים את חברת bit4futures אשר מלמדת בקבוצות קטנות ומעניקה ליוי לאנשים שרוצים להיכנס לתחום הקריפטו ולאנשים שהגיעו מקורסים אחרים ועדיין לא קיבלו את כל הכלים, הביטחון, והתמיכה כדי לסחור בהצלחה. דניאל, שחיי את שוק הקריפטו, והתפרנס ממנו בכבוד במשך שנים, פיתח אלגוריתם מסחר יחודיי ואינדיקטורים שקוראים את שוק הקריפטו ובעזרתם דניאל ותלמידיו פוגעים במעל 80ֿ% אחוז מהעסקאות שאליהן שהם נכנסים. 

 

למה דווקא מסחר בקריפטו?

דניאל: ״לאנשים היום כבר נמאס לעבוד משמונה עד ארבע, להשקיע את כל האנרגיה והמאמצים שלהם בשביל שכר שלא תואם את רמת החיים שהם היו רוצים לחיות.

העולם הדיגיטלי מאפשר לנו לצאת מהרוטינה הזאת, לנפץ את תקרת הזכוכית ולהרוויח כמו שמגיע לנו להרוויח בלי להרגיש מנוצלים על ידי בוס שלא מעריך אותנו ומתעשר על חשבוננו בזמן שאנחנו שורפים את היום שלנו במשרד אפור.

הפוטנציאל שקיים בשוק הקריפטו, נכון להיום, הוא עצום. 

  1. תשואות גבוהות ביחס לנדלן או שוק ההון
  2. גם בזמן משברים כמו מלחמות או קורונה הכסף הולך לקריפטו
  3. 86% מעשירים העולם עשו את רוב כספם משוק ההון
  4. מאפשר ליצור עתיד יציב לטווח ארוך

והכי חשוב- אפשר להרוויח מכל מקום, בלי תקרת זכוכית ולהנות חופש אמיתי"

 

שמעתי ששוק הקריפטו נמצא בירידה, האם עכשיו זה זמן טוב להיכנס לתחום?

ברור! מתי אתה חושב שכדאי להיכנס לתחום? כשהשוק בעלייה והמחירים של המטבעות בשמיים? או בכלל כשהשוק יהפוך לחלק מהיום יום והתשואות יהיו הרבה יותר נמוכות?

עכשיו זה הזמן הכי טוב להיכנס לשוק הקריפטו נקודה. 

ברגע שהקונספט של מטבעות דיגיטליים יהפוך לחלק מהיום יום (וזה כבר קורה- ניתן לראות שאפילו חברות האשראי בישראל כבר נותנים 'קאש-בק' בביטקיון) לא יהיה אפשר להרוויח מהשוק הזה כמו שאפשר להרוויח ממנו היום. העצה שלי- אל תעשו את הטעות הזאת, אל תיכנסו לשוק שכבר יהיה מאוחר מידי.

מה הבעיות שיש כיום ברוב המקומות שמלמדים מסחר בקריפטו?

"כשיש ביקוש יש היצע, אבל לא תמיד ההיצע הוא איכותי. המון אנשים התחילו להתעניין בלימודי מסחר בקריפטו כי הם מבינים את הפוטנציאל העצום שיש בתחום, אבל הבעייה מתחילה כשכל אדם שעשה שקל וחצי בקריפטו מחליט לפתוח קורס דיגיטלי. לצערי הרב, המון תלמידים מגיעים אליי לקורס אחרי שהם הוציאו אלפי שקלים על קורסים למסחר בקריפטו, ולאחר שהפסידו עוד כמה אלפים במסחר עצמו."

תכירו את bit4futures, תוכנית הלווי האולטימטיבית ללימוד מסחר בקריפטו

אם סוחרים נכון בקריפטו, ונכנסים לעסקה לאחר ניתוח נתונים מדויק וניהול סיכונים נכון- הסיכוי להפסיד כסף קטן, והביטחון בכל עסקה גדל מתוך מקום של היכרות עם השוק ולמידה מתמדת מטעויות. בקורס של bit4futures יש כמה יתרונות על פני קורסים אחרים בארץ בתחום:

  • לימודים בקבוצה מצומצמת או 1:1– לווי אישי זה חלק מהותי, במיוחד בהתחלה, החידודים הקטנים האלה של ניהול כסף וניהול סיכונים בצורה נכונה הם אלה שעוזרים לסוחרים המתחילים לצבור נסיון וללמוד לסחור בביטחון. 
  • מענה יום יומי, כל הדרך, גם אחרי שעות הקורס
  • בקרה על הלימוד– דוחפים להמון תרגול ובודקים ביסודיות את שיעורי הבית של התלמידים
  • קהילה חזקה– להשתייך לקהילה חזקה של סוחרים מקצוענים. סיעורי מוחות, עזרה ומענה, תחרויות ואתגרים
  • הלימודים מבוססים על שיטת מסחר ייחודית שדניאל פיתח (שעל בסיסה יש אלגוריתם מסחר שפוגע בעסקאות כמו צלף) ובעזרת שיטה זו כבר מאות תלמידים מרוויחים ממסחר בקריפטו
  • אתגרים– כל מי שנכנס למסלול של bit4futures נכנס לקהילה חזקה עם אתגרים (כמו אתגר מ2 עד 20 אלף)
  • לומדים ניתוח טכני מעמיק ברמה שאף אחד לא מלמד 
  • כנות ושקיפות מלאה– משתייכים לקבוצה שבה דניאל משקף את הטריידים שלו, כולל הפסדים

 

למי הקורס מתאים?

קודם כל הקורס מתאים לכל מי שמחפש קורס פרקטי וממוקד למסחר בקריפטו

✓️ מתחילים ומתקדמים-יש לנו תלמידים ללא שום רקע בתחום הקריפטו, ובמקביל, יש לנו גם המון תלמידים שהגיעו אלינו לאחר שהוציאו אלפי שקלים על קורסים אחרים בתחום הקריפטו, והתאכזבו.

✓️ אנשים שרוצים להרוויח כסף מהמחשב

✓️ אנשים שרוצים וצריכים ליווי צמוד

✓️אנשים שמבינים את הפוטנציאל העצום שקיים בשוק הקריפטו ויודעים שעם הכלים והידע הנכון אפשר להצליח להרוויח בגדול

 

אני רוצה ללמוד מסחר בקריפטו, איך אוכל ליצור קשר עם bit4 futures?

לשיחת ייעוץ וקבלת מידע נוסף על תוכניות הלווי של bit4futures כל מה שאתם צריכים לעשות זה להשאיר פרטים בלחיצה כאן

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: