מבזקים

מחפשים חנות ריצה מקצועית? היכנסו אל פודיום

תוכן עניינים
חנות ריצה מקצועית

אין ספק, בישראל יש לא מעט חנויות אשר מוכרות מוצרי ספורט של מותגים שונים. אם אתם מחפשים חנות ריצה מקצועית אשר מרכזת את כל המוצרים המובילים של מותגי הריצה והכושר, כדאי שתכירו את פודיום ספורט – הבית של ספורטאי הסיבולת בישראל.

חנות ריצה מקצועית עם מגוון מוצרים

אם עדיין לא יצא לכם לבקר בחנות של פודיום, זה בדיוק הזמן לעשות זאת. החנות עצמה אומנם ממוקמת בקיבוץ יקום אך את כל המוצרים ניתן לרכוש גם אונליין באתר החברה ולעיתים קרובות ליהנות גם ממבצעים והנחות שוות.

ומה תוכלו למצוא בפודיום? הנה מספר דוגמאות למוצרים:

נעלי ריצה מקצועיות: נעלי ריצה של הוקה? אולי של סאקוני או On Cloud? באתר של פודיום תמצאו מגוון רחב של נעלי ריצה במידות שונות ובצבעים מהממים.

ווסט ריצה: הווסטים לרוב כוללים גם 2 בקבוקים לחיצים ומגיעים עם כיס ייעודי לשקית שתייה ורצועות להידוק ושחרור מהיר.

בקבוקי ריצה: מעוניינים לרכוש לעצמכם בקבוק ריצה או שקית שתייה? בפודיום תמצאו שלל מוצרים של ULTIMATE DIRECTION או NATHAN.

פנסי ראש לרצים: פנסי ראש נטענים ועוצמתיים אשר מספקים תאורה לאלו מכם אשר רצים בשעות הערב. חלק גדול מהפנסים מאפשרים מעבר בין מספר מצבי תאורה שונים, כאשר משך הפעולה המקסימלי של הפנס הוא כ-25 שעות. פנסי הראש זמינים במספר צבעים כגון אדום, כחול או אפור.

ביגוד ספורט: כל מי שרץ על בסיס קבוע, יודע שישנה חשיבות גבוהה לבגדי הספורט שאנו לובשים. בגדי ספורט נוחים ומנדפי זיעה הם חיוניים גם לאימוני הריצה וגם בזמן תחרויות ריצה כמו מרתון, תחרויות איש ברזל, טריאתלון ועוד. ניתן למצוא באתר מכנסיים וחולצות, גופיות ספורט, טייצים קצרים וארוכים, חזיות ספורט וגם כובעים.

גרבי ריצה: גרבי הריצה של Feetures יהפכו כל ריצה לחוויה מהנה ונוחה. ניתן לרכוש גרביים במגוון רחב של צבעים ומידות, גם לגברים וגם לנשים. באתר קיימת אפשרות לרכוש גרבי ריצה נמוכות או גבוהות ולעיתים קרובות קיימים גם מבצעים בקנייה של מספר זוגות.

חנות ריצה במוצרים נוחים למדי

כפיש הזכרנו קודם לכן, באתר של פודיום תוכלו למצוא מבצעים והנחות על פריטים שונים. לא פעם, תמצאו הנחות בחגים או לפני תחרויות גדולות אשר מתקיימות בישראל וזאת על מנת לאפשר לקהילת הרצים לרכוש מוצרים איכותיים, במחירים משתלמים יותר. חשוב לציין שהמוצרים באתר מתאימים גם לרצים בתחילת דרכם וגם לרצים מקצועיים אשר לוקחים חלק במרוצים ותחרויות ריצה.

אגב, באתר תוכלו למצוא מוצרים נוספים כגון תוספי מזון ותכשירים לספורטאים, בגדי ים, משקפות שחייה וכובעי ים איכותיים וגם אביזרים לאופניים כגון קסדות, פנסים קדמיים ונצנצים לאופניים, כפפות רכיבה ועוד.

רוצים לבקר פיזית בחנות? הכתובת היא גרין וורקס בניין B קיבוץ יקום ושעות הפתיחה הן בימים א' עד ה' בין השעות 9:00 ל-18:00, וביום שישי בין השעות 9:00 ל-14:00.

במידה ותרצו לרכוש את הפריטים אונליין, תוכלו לעשות זאת על ידי כניסה אל החנות המקוונת של פודיום ספורט בכתובת https://www.podiumsport.co.il

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: