מבזקים

נסגר המעגל: חוסלו המחבלים שבצעו את רצח האחיות והאם בבקעת הירדן

תוכן עניינים

יחידות מיוחדות ופלוגות של משמר הגבול, ימ״מ היחידה הלאומית ללוחמה בטרור, שב"כ וצה"ל חיסלו הבוקר שלושה מחבלים שהסתתרו בבית בקסבה בשכם. המחבלים שחוסלו היו פעילי חמאס שרצחו את שתי האחיות והאם לבית משפחת די בפיגוע בבקעת הירדן

רות קרייתי | י״ג באייר ה׳תשפ״ג | יום חמישי 4 במאי 2023 | מערכת ישראל ניוז

פעילות משותפת של שב"כ, מג״ב, ימ"מ וצה"ל במרחב חטיבת שומרון חוסלו הבוקר המחבלים חסן קטנאני ומעאד מצרי, פעילי חמא"ס, הרוצחים של לאה (לוסי), מאיה ורינה די ז"ל שנרצחו בדם קר בפיגוע ירי ב- 07/04 סמוך לישוב חמרה בבקעת הירדן.

עם התרחשות הפיגוע החל מאמץ מודיעיני ומבצעי משמעותי של שב"כ וצה"ל שהוביל לאיתור דירת המסתור בקסבה בשכם.

בעקבות מידע מודיעיני ממוקד של שב"כ, לפנות בוקר פשטו לוחמי שב"כ, ימ"מ וצה"ל על הדירה ובחילופי האש נהרגו 2 הרוצחים. בנוסף, נהרג אברהים חורה, סייען בכיר של המבוקשים. בדירת המבוקשים אותרו 2 רובי M16 וקלצ׳ניקוב.

משב"כ נמסר: "כוחות הביטחון ימשיכו לפעול בנחישות לסיכול כל איום טרור המופנה כנגד אזרחים וחיילי צה"ל".

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן: "היחידות המיוחדות והפלוגות של משמר הגבול בהן גם הימ״מ – היחידה הלאומית ללוחמה בטרור פועלות מדי יום בעומק השטח אל מול מחבלים המבקשים לפגע באזרחים ובכוחות הבטחון.

גם הבוקר פעלה יחידת הימ״מ יחד עם כוחות מג״ב, שב״כ וצה״ל וחיסלו את חוליית המחבלים שביצעה את פיגוע הירי בתאריך 07.04.23 בבקעת הירדן בו נרצחו לאה, מאיה ורינה די ז״ל.

לוחמי הימ״מ – היחידה הלאומית ללוחמה בטרור של משמר הגבול בשיתוף פעולה עם כוחות מיוחדים נוספים של מג״ב של צה״ל ושל שירות הבטחון הכללי, ימשיכו לפעול בנחישות ובמקצועיות בכל זמן ובכל מקום כנגד כל מי שפוגע באזרחנו ומבקשי רעתנו".

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: