מבזקים

שלושה בכירים של הג'יהאד האסלאמי ברצועה חוסלו הלילה בידי צה"ל

תוכן עניינים

צה"ל פתח הלילה במתקפה על ארגון הג'יהאד האסלאמי ברצועה וחיסל שלושה בכירים:  ג'יהאד שאכר אלע'אנם מזכיר המועצה הצבאית בגדודי אלקודס, ח'ליל צלאח אלבהיני חבר המועצה הצבאית ומפקד מרחב הצפון בחטיבות אלקודס, וטארק מחמד עז אלדין אחד ממובילי המבצעים הצבאיים בפלוגות אלקודס בגדה המערבית

רות קרייתי | י״ח באייר ה׳תשפ״ג | יום שלישי 9 במאי 2023 | מערכת ישראל ניוז

‏בשעה 2:30 חוסלו שלושה בכירי הג'יהאד האסלאמי בתוך שניות ספורות במקביל. ‏שניים מהם היו אחראיים לשיגורים של מעל 100 רקטות בסבב האחרון, שיגורים שנורו על עוטף עזה בתגובה למותו של החבל עדנאן חאדר ששבת רעב בכלא הישראלי.

פגיעה ישירה לביתו וחיסולו של טארק עז אלדין

משרד הבריאות בעזה עדכן כי בעקבות התקיפה עלה מספר ההרוגים ברצועה ל-13, בהם 4 ילדים ו-4 נשים. בנוסף נפצעו 20 בהם 3 ילדים ו- 7 נשים. הילדים והנשים הם המשפחות של המחבלים שחוסלו ובין הפצועים ישנם פציעות קשות.

ההנחיה על חיסול בכירי הג'יהאד האסלאמי ניתנה על ידי שר הביטחון יואב גלנט ביום שבו ירו על העיר שדרות. ראש הממשלה בנימין נתניהו אישר את ההנחיה ללא כינוס והמבצע שהיה אמור לצאת בליל שישי שעבר, התעכב מסיבות פרקטיות.

בעזה דווח כי גופות בכירי הג'יהאד יטמנו היום, שלישי, מיד לאחר תפילת הצהריים.

תפילת הלוויה תתקיים היום אחר הצהריים על גופתו של ג'יהאד גאנם אבו מוחמד במסגד אל-הודא ביבנה, רפיח. שני מנהיגי המוג'אהדין חליל אלבחטיני אבו האדי, וטארק עז אלדין אבו מוחמד ושאר המחוסלים יקברו במסגד אל-עומרי בעזה. מסע הלוויה יחל בשעה 10:00 ויצא מבית החולים שיפא‌‌.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: