מבזקים

חזר לביתו ומצא אותו הרוס

תוכן עניינים

חברת עמידר באר שבע פלשה לדירה, גרמה נזקים והרסה את רכושו של בעל הדירה למרות שהשכן יידע את עמידר כי מדובר בבית פרטי, אך בעמידר התעקשו להרוס. עורכי הדין רות מכנס סוכובולסקי ואריה סוכובולסקי שמטפלים בתיק: "עמידר הרסו את הבית שהיה אחרי שיפוץ, עם חוזה השכרה חתום כשהשוכרים עמדו להיכנס לבית"

רות קרייתי | כ״ד באייר ה׳תשפ״ג | יום שני 15 במאי 2023 | מערכת ישראל ניוז

ביום 03.08.22 הגיעו פקחים של חברת עמידר בליווי שוטרים וניסו להיכנס לדירה שכורה של עמידר. השכן בדירה הסמוכה הבחין במתרחש וניסה למנוע את האירוע. הוא פנה לשוטרים ולפקחי עמידר: "זו לא דירה של עמידר, אני מכיר טוב את הבעלים זהו הבית של אסף".

למחרת נפרצה הדירה שלא כדין על ידי פקחי עמידר וקבלן הריסות מטעמה ונעשה בה הרס טוטלי של הדירה: פירוק ריצוף, עקירת דלתות, פירוק חלונות, פירוק מקלחת ונזקים נוספים. הדירה הייתה מטופחת, משופצת, מרוהטת ובעלי הדירה חתם על הסכם שכירות עם שוכרים שהיו אמורים להיכנס לדירה.

במהלך ארבע שעות ביצע קבלן ההריסות שהועסק על ידי עמידר את הריסת הדירה, עד שהגיע אביו של בעל הדירה, שהוזעק טלפונית לדירה על ידי השכן. בעל הדירה שהה באותו זמן בחו"ל למטרות עבודה.

כשהגיע אביו של בעל הדירה למקום הוא הצליח לעצור את המשך עבודות ההריסה שביצעה עמידר בדירה. במקביל הזעיקו הפקחים את מנהלת סניף עמידר. כשראתה המנהלת כי אכן מדובר בטעות בזיהוי בדירה, היא מיהרה לנסח מסמך שבו חברת עמידר מודה בטעות, מתחייבת לתקן את כול הנזקים ולא יהיו שום טענות נוספות לתובע בגין נזקים שנגרמו עקב מעשיה של עמידר. מיותר לציין כי אביו של התובע סירב לחתום על המסמך ועד היום בעל הדירה לא פוצה בכל סכום.

בעל הדירה פנה לעורכי הדין רות מכנס סוכובולסקי ואריה סוכובולסקי כדי לחייב את חברת עמידר ומנהלת הסניף להשיב לבעל הדירה את סכום תיקון הנזק והחזרת מצב הנכס לקדמותו, כולל נזקים כספיים שנגרמו לו על אובדן ימי עבודה בחו"ל, טיסה והפסד שכירות של הנכס.

התמונות מדברות בעד עצמן:

צילום: איציק שדות
צילום: איציק שדות
צילום: איציק שדות
צילום: איציק שדות
צילום: איציק שדות
צילום: איציק שדות
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: