מבזקים

בעזרת איחוד הלוואות אפשר לצאת לדרך חדשה!

תוכן עניינים

ההתנהלות הפיננסית קובעת באופן ניכר את איכות החיים. אך התהליך המוכר של לקיחת הלוואה על גבי הלוואה אולי נותנים תחושה שהכל בשליטה, אך למעשה מכניסים את הלווים למרוץ מתמשך ומסחרר.

אחד הפתרונות הפופולאריים לבעיה הוא איחוד הלוואות, מה שמאפשר קבלת הלוואה בתנאים נוחים יותר תוך החזר כספי משופר ומותאם.

 

המצב הכלכלי קשה? אל תאמרו נואש!

איחוד הלוואת זה למעשה לקיחת הלוואת גג ארוכת טווח אשר באמצעותה ניתן לאחד את כלל ההלוואות של משק הבית. כלומר, איגוד ההלוואות קצרות הטווח שלרוב הן בעלות החזר חודשי גבוה ופריעתן באמצעות הלוואה ארוכת טווח עם תנאים נוחים יותר והחזר חודשי נמוך יותר.

 

למי זה מתאים?

איחוד הלוואות מתאים בעיקר למי שמתקשה בהחזר החודשי של כלל ההלוואות שלו. באמצעות איחוד הלוואות ניתן להקטין את ההחזר החודשי תוך הארכת תקופת החזר ההלוואה מה שיאפשר "אוויר לנשימה" למשק הבית.

 

היתרונות של איחוד הלוואות

איחוד הלוואות מספק מגוון יתרונות משמעותיים אשר יכולים להוות שינוי משמעותי בהתנהלות הכלכלית שלכם.

  • ארגון וסדר – סדר וארגון הם הבסיס להתנהלות פיננסית נכונה. כאשר כל ההלוואות יאוגדו למקום אחד, קל יותר לעקוב ולתכנן את ההחזר החודשי ואת כלל ההתנהלות הכלכלית של הבית.
  • תשלומים לטווח ארוך – כאשר מבצעים איחוד הלוואות, ניתן לפרוס את התשלומים באופן קל ונוח יותר אשר מותאם ליכולת הפיננסית שלכם.
  • ריבית נמוכה ותנאים נוחים יותר – ריבית ההלוואה הינה קריטית להתנהלות כלכלית לנכונה ולסיום מהיר ויעיל של ההלוואה. לקיחת הלוואה מול גוף פיננסי אחד תאפשר תנאים נוחים וריבית נמוכה יותר מזו אשר נקבל כאשר ניקח הלוואה מול מספר גופים שונים.

 

איחוד הלוואות עם "פלאנר משכנתאות" תעשו את זה נכון!

איחוד הלוואות הוא פתרון המסייע לשפר את ההתנהלות הפיננסית של ישראלים רבים. יחד עם זאת, חשוב להבין כי יש לבצע אותו בליווי אישי מקצועי מומחה על מנת לקבל תמונה רחבה ואובייקטיבית על תנאי ההלוואה, החזרים ראליים וריביות משתלמות.

פלאנר ייעוץ משכנתאות הינה חברת ייעוץ מנוסה, מקצועית ובעלת קהל לקוחות מרוצים אשר מספקת שירות איכותי בתחום איחוד ההלוואות והמשכנתאות. החברה שמה לעצמה מטרה לספק את השירות האיכותי ביותר תוך התאמה אישית לצרכים הפיננסיים של הלקוחות.

צוות היועצים של פלאנר ידוע במקצועיות שלו, באדיבות וביסודיות ללא פשרות.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? חפשו אותנו בגוגל וצרו איתנו קשר!

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: