מבזקים

בדרך למעלה: קבלו את ההרכב סלט גרוב

תוכן עניינים

חם בסצנת ההיפ הופ וסביבתה. הז'אנרים מתערבבים למקום אחד גם הגילאים צעירים וצעירים פחות עושים פעמיהם לעבר התהילה. הרכב מעניין שתפס את תשומת ליבנו הם 'סלט גרוב' שקורמים עור וגידים סביב גיל ה- 40 לעבר אלבום הבכורה שלהם שמתוכנן לצאת ביוני הקרוב

מימי קרוננברג | ב׳ בסיוון ה׳תשפ״ג | יום שני 22 במאי 2023 | מערכת ישראל ניוז

מסתבר שאף פעם לא מאוחר בעולם המוסיקה הישראלי. גם לאחר שמוזיקאים של דור הZ באו וכבשו כל חלקה טובה ולחולמים בגיל הבומרים יכולים לכאורה רק לחלום בהקיץ. אז זהו שלא.

יש כאן לא מעט אומנים שעושים את זה ומגיעים להישגים עם השירים שלהם אפילו עד לנטפליקס הרחוקה. עם שיר שלהם שנכנס לפסקול הסדרה המצליחה 'נבסו'. יחד עם פרגון מתגבר מהסצנה המקומית נראה שהזמרת ליאת הבר והראפר בועז 'טיון' גילר חברי ההרכב 'סלט גרוב' יוצרים מוסיקה בטאצ' עכשווי ויכולים להגיע לפריצה הגדולה שלהם. ואגב הם לא זוג.

בסינגל האחרון שהוציאו 'העולם מסתובב' הביאו כמה קצוות בביקורת סרקסטית על אלו שלא פתחו להם דלת לרבות תחנת רדיו ספציפית שלא משמיעה אותם. מוצדק או לא תשפטו אתם אבל האומץ והכנות שם וזה מלבב. ליאת גם פרסמה לאחרונה טור אישי חושפני על איך זה להיות אישה בגיל 40 ולנסות לבנות קריירה מוסיקלית כשאת גם רעיה ואם.

אז עם נגינה של הבר על גיטרה שמאלית וראפ נשכני של גילר, נראה שיש למה לצפות מהצמד הזה שאולי שמים את הספקות במצב טיסה (משיר קודם שלהם) אבל התחושה שהם מכוונים גבוה מאד.

רוצים יותר זמן אתכם מקור

 

העולם מסתובב

 

מצב טיסה

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: