מבזקים

רן בורנשטיין: "תתכוננו למלחמה קשה מאוד"

תוכן עניינים

"תמלאו את המחסן במזון כי המלחמה הקשה קרובה. היא יכולה להיות בין חודש, לשלושה חודשים ותחריב בתים. עלי להזהיר ולהזכיר לכם שהדין על הבתים לא חלף וזה ממשיך כל שנת התשפ"ג. הקוד לא מפסיק אלא ממשיך ומזהיר מאותם זמני דין קשים של מלחמות עולם שלישית"

רות קרייתי | י״ח בסיוון ה׳תשפ״ג | יום רביעי 7 ליוני 2023 | מערכת ישראל ניוז

כשרוחות מלחמה נושבות בחוזקה בעורפנו, כשתרגיל ענק בצפון, ומכת מחץ מתקיים בימים אלו וההרגשה היא שאו טו טו תפרוץ מלחמה בשלוש חזיתות, והגרעין האירני מאיים על שלום מדינת ישראל, חזרנו לרן פהאל בורנשטיין כדי לשמוע ממנו מה מצפין לנו העתיד בישראל ובעולם כולו.

רן בורנשטיין: "תמלאו את מחסן המזון במוצרים כגון קטניות, אורז, קמח, ביצים, שמרים, תירס. תאחסנו במקרר תפוחים, תמרים, ענבים, צימוקים. הרבה קמח אורז, הרבה דגי אמנון שהם זולים וטונה. תאגרו בקבוקי מים, כשיתרוקנו תמלאו בהם מים מתמי 4. אני רק מודיע, לא מנסה להבהיל אתכם אלא זה המסר ומי שרוצה להתייחס – שיתייחס ומי שלא, לא. המלחמה יכולה להיות כמה חודשים מחודש אחד ועד שלושה חודשים ולפי הצופן כתוב יפלו בתים, כי מדינת ישראל התשפ"ב (דין בתים) (אפיל בתים) (נפל לי בית) אבל גם כתוב (ייבלם הדין – ייבלם דין הבית) פשוט לראות כמה רחמים מהשם אך אנחנו לא מבינים שזה מושעה, צריך רק להתכונן. אם נצרף את התשפ"ב/ג למדינת ישראל כתוב (יגדל הדין באפיל בתים), (יגדל דין הבית יגדל אירן) לראות ולהפנים להתכונן ולשתוק".

מאמר דומה מתאריך: 5.7.20

פלאות התשפ"א: בסרטון הזה מסביר רן על מלחמות התשפ"א, על רעב הגדול בעולם, על שריפות אנשים בעולם, על קניבליזם ועל השגחה פרטית ראשונה, בהשכלתי הראשונה לכך ועל התעוררות משיח ועוד סימנים

ואיך נוכל להתגונן במלחמת העולם השלישית?

"להרביץ חסדים בקרבכם, לנצור לשון הרע ולעקור לעג על אחרים. מנעו ריב בבתים, פייסו את משפחתכם. המלחמה תחריב בתים. בקוד יש ידיעה מוצפנת על דין שכזה בכל מנהיג.

לקרוא פיטום הקטורת 4 פעמים בבוקר, לתת צדקות ולא רק לישיבות אלא לתת גם לגופים דלים מאוד, לנכים, לעזור לנזקקים שאתם יודעים מה מצבם. להם תתנו לא רק לתלמידי חכמים, כי היום החכמה לרשעותם ולכבודם. לא לתבוע אנשים חפים מפשע או כדי בצע כסף. מי שיתבע בצורה הזאת כדי לקבל בצע כסף ולא מצדק טהור, הדין ירדוף אותו. השם הכין לנו הכל למשפט, בזמנים אלו".

סרטון מתאריך 11.5.21 זמנים קשים להיות מוכנים. פהאלאות החל מדקה 2

 

אירן מתחמשת ומסוכנת. בקרוב מאוד יהיו ברשותה פצצות גרעיניות שיאיימו על העולם כולו

"בעיות עם אירן ושלוחותיה הן בעיות גם של העולם כי גם להם יהיו בעיות עם אירן. הגענו למלחמות סוף, ואירן תככב במלחמה הזאת, אך כמו שהוזכר אירן במלוא עוצמתה יחד עם קוריאה הצפונית, כפי שכתוב 'אירן איתו', היא לא תלחם ישירות עם ישראל בצבא מלא, אלא בשלוחות צבאיים שהם מסוכנים לא פחות. הלחימה תכלול טילים מדייקים. כתוב: היכון הכן לך לימים אשר בתי ישראל בסכנה, ורוח האמונה תלויה בקיומה. קיומה הנכון ולא לפי הנכון לרבנים. תזכרו זאת היטב לאורך כל שנת 2023 הלועזי, יפתיעו אתכם לא מוכנים ורובכם יהיו שאננים משיגעון ולא שאננים מאמונה, אלא משיגעונם וטירוף חומריותם. וחרדתם של האנשים מהריק, מהלא מושכל על הנשמה אשר את דרכה מנסה להמלט, והם חרדתם בריק הולכים, ובחושך נמצאים, והם ממי יראים? מהצל של עצמם, מהלבד, מהבדד, הבדד מלאהוב אדם".

"השנה התשפ"ג תהיה מלחמה קשה נוספת. זה לא נגמר בכל החזיתות כי יתקפו באירן. כל החזיתות במלחמה עם ישראל. תזכרו זאת היטב, כי עם ישראל בשנת התשפ"ג כתוב (ישמעאל ישגר אש), (יגדל האש של ישמעאל) ואם נצרף לזה מדינת עם ישראל התשפ"ג כתוב: אש לאירן. אבל לא כתוב אש לישראל כן כתוב (אש מישראל לאירן) כלומר רמז על תקיפה של ישראל על אירן, שתפתח את כל החזיתות, כי התקיפה השנייה של ישראל תעמיד את ישראל במצב מערכתי עצום מול כל החזיתות".

סרטון: קורונה, צרת הקץ, אירן, פולארד, פהאלאות 5.1.21

סרטון מתאריך: 31.1.23 התקיפה באירן

האם יהיו בעיות של חשמל ומים בזמן המלחמה?

"רבות הסברתי בשנים האחרונות שבישראל לא יהיו בעיות מים כמו שיהיו בעולם, כי התורה היא מים. לא יהיו בעיות מים בישראל ואתם רואים שאין, אבל בעולם יש. זאת עובדה שתהיה, אך יהיו מצבים של חוסר תנועה. חוסר נגישות זה ברור ולכן צריך להתכונן באופן שפוי והיטב ולא להיכנס למצב של פניקה כמו במלחמת לבנון השנייה. נערכנו היטב, כך גם בקרוב. לא הכל ייסגר ולא הכל ינעל.

לגבי החשמל יהיו אזורים שיכולים להיות שם בעיות חשמל, אך לא כאלה שאינם פתירים. יהיו הפסקות של רגעים, או שעות, או יום וזה עדיין לא אומר שאין חשמל. הכל יהיה פתיר. התשובה הנבחנת בכל מערכה מלחמתית הוא להיות ביחד, זה המבחן היחיד שלנו. מי שיעשה הכל לשמור ולהגן ולעזור בזמנים האלה, מכל ליבו הטהור ולזקנים ולילדים ולחלשים הוא הנבחר. הוא ייצג את הדור הבא וגם יקבל תפקיד בהתאם שבחר לו השם.

עלינו לצאת מכל בעיה, בחסד גדול ואם לא, טוב שלא בא לעולם, כי אצל השם אין באמת אהבה ללא משפט וצדק. הצדק והמשפט זה חלק מאהבתו לנו. אם האדם חושב שבגלל שהוא אהבה אין סופית אז ימחל ויסלח, לא כך הדבר. לא כך בעולם התיקון. אין שייך אהבה אין סופית בעולם הזה, כי בדרגות הנבחנות הן חייבות בדין ובצדק ולא שייך לומר לעולם הזה שהוא אהבה אין סופית".

מאמר נוסף מתאריך 5.7.2021

האם תהיה מלחמה עם מצרים?

"יהיו בעיות אבל לא לחימה כבעבר. מצרים תלחם גם נגדנו בצורות שונות וזה יהיה לרעתנו, אבל יהיו לה סיבוכי מלחמה עם עצמה, וגם עם אחרים. לא סתם נאמר וסכסכתי מצרים במצרים".

האם יהיה אטום בעולם וישראל תהיה בסכנה?

"בקוד כתוב פיצוץ ושואה אטומית, ואני אסביר. הקוד מתייחס למצבים של איום פצצות אטום ואפילו תקלות אטומיות כמו שקרה בצ'רנוביל. אם נצרף 'פיצוץ השמדה המונית' התאריכים היוצאים הם: התשמ"ד/ו התשנ"ד/ו התשפ"ד/ו והתשצ"ד/ו. אלו תאריכים סופיים אך לגבי התשצ"ד/ו שזה שנת 2030 עד שנת 2036, תאריכים אלו אינם כבר בגדר סיכוי לאטום, כי פיצוץ שואה אטומית כתוב (יוצאים משואה, תמו ימי שואה) כלומר הסכנה הסופית היא עד התשפ"ד כי זה פדה, או פדה ימי השמדה, שזה יכול להמשיך את הסכנה האטומית להשמדה המונית, בעולם עד התשפ"ד. כפי שציינתי התאריך 2030 אינו בגדר סכנה, אלא יציאה מהסכנה לחלוטין.

אז שימו לב, השנה סכנה לאטום בעולם ולא בישראל. ישראל איננה נכללת בסכנה הזאת רק תאויים קשות. העולם ינזק מאוד וזה ישליך על כל סדרי עולם, ויהיו תופעות קשות אך השימוש לא יהיה ברוב העוצמה אלא במעט ובזהירות, כדי לא להחריב את העולם. אזורים מסוימים יוגבלו מגודל הקרינה ויסגרו, אך אלו גם אזורים שצריכים להסגר מגודל הדין שם. הרבה שנים ראיתי שילכו עם מסכות מיוחדות משוכללות ויתפקדו ויבנו מחדש אך עם מסכות מיוחדות, עד שמשיח יתגלה בעולם כולו".

סרטון מ- 19.4.2020 מכות גוג ואש, ליד אטום, פהאלאות

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: