מבזקים

סיני – סכנה ברורה ומיידית אזהרת מסע ישראלית והצלחה צבאית לארמיה השלישית

תוכן עניינים

שני אירועים רבי משמעות ארעו היום המעידים כי הסכנה מפני טרוריסטים הפועלים בסיני גברה מאוד לאחרונה.

לאחר שתי מתקפות מתוכננות ומאורגנות היטב של לוחמי דאע"ש על מוצבי הארמיה השלישית במרכז סיני, בהם נגרמו לכוחות המצרים אבדות כבדות, התארגנו הכוחות המצרים למתקפת נגד בניסיון לפגוע בפעילות הטרוריסטית המתעצמת של דאע"ש מחוץ לאזור פעילותם הרגילה, צפון סיני, במרכז סיני.

לצבא המצרי היה ברור כי הכוחות התוקפים של דאע"ש באים ממקומות ריכוז שלהם בצפון סיני באזור שייח זואיד, ונעים לעבר עמדות הארמיה השלישית במרכז סיני לא לפני שהם נטמעים בשטח זמן מה לפני התקיפה עצמה .

באמצעות מידע מודיעיני מדויק שקבלה מצרים מכוחות ידידותיים, המצוידים באמצעי תצפית וראיה מלמעלה, אותרו שני בתי מחסה עם עשרות לוחמי דאע"ש במצב של התארגנות לקראת מתקפות טרור נוספות על הארמיה השלישית התופסת את גזרת מרכז ודרום סיני, כולל אזורי הנופש בשארם א-שייח.

במתקפה מאורגנת,שנשענה על מידע מודיעיני מדויק, הותקפו שני בתי המחסה של דאע"ש וחוסלו חמש מלוחמיהם ו-21 נתפסו יחד עם כלי הרכב בהם נעו באזור.

פעולה כירורגית זאת נגד דאע"ש, ככל הנראה לא סתמה את הגולל על פעולותיהם בגזרה זאת, ואי לכך יצאה ישראל בהתרעה מידית לכל אזרחיה לא לצאת לנופש בסיני בעת הזאת, עקב חשש מפעולת טרור מידית בגזרת מרכז סיני. אותה גזרה שחוצים התיירים הישראלים בדרכם לאתרי הנופש בדרום סיני.

 

מאת: צביקה נציב  http://nzivnet.com/articles/2605 

 

תמונות מפעילות הארמיה השלישית

C29qFLyWEAEUZEf

C29qFLyXAAI054L

C29qFL1XAAEX-H9

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: