מבזקים

השר אלי כהן יקדם רכישת מכשיר PET CT חדשני לבית החולים וולפסון

תוכן עניינים

שר החוץ אלי כהן בעת ביקור רשמי בוולפסון: "אפעל לחיזוק הרפואה הציבורית ולפיתוחה. אני תומך חזק ונחוש של הרפואה הציבורית בישראל, אפעל למען חיזוקה ובמיוחד כאן בבית חולים וולפסון"

אהרון קלפה | כ״ה בסיוון ה׳תשפ״ג | יום רביעי 14 ביוני 2023 | מערכת ישראל ניוז

כך אמר אתמול (ג') שר החוץ אלי כהן בביקור רשמי שערך בבית חולים וולפסון בחולון. הביקור שנערך בלשכתה של מנכ"לית בית החולים ד"ר ענת אנגל, יחד עם מנהלת הסיעוד אורנה צבי והמנהל האדמיניסטרטיבי יניב פוגל.

צילום: דוברות וולפסון
צילום: דוברות וולפסון

בביקור הוענקה לשר סקירה אודות התחדשות בית החולים וולפסון, החזון והתוכניות לעתיד: בינוי של מיון ילדים חדש וקומת גג שישמש כמכון עיניים חדשני, הכולל חדרי ניתוח למען אוכלוסיית האזור.

השר אלי כהן ביקר במחלקת היולדות החדשה של בית החולים ונפגש עם פרופ' ערן ויינר, מנהל אגף הנשים והיולדות, שהציג בפניו את השירות המקצועי ואת החדרים הפרטיים ליולדות היחידים בארץ ברפואה הציבורית.

השר ביקר גם במחלקה לטיפול מיוחד ביילוד (פגייה) של בית החולים וולפסון, מחלקה שזכתה בפרסי הצטיינות של משרד הבריאות במשך השנים האחרונות ברציפות.

במחלקה, פגש השר את מנהלת המחלקה ד"ר ענת אורון, שהציגה בפניו את המערך המקצועי מציל החיים לטיפול בפגים, ואת הצורך במיגון הפגייה לאור תקופות הלחימה הקודמות.

במהלך הביקור, השר אלי כהן שהוא תושב חולון, הצהיר כי יפעל ביתר שאת על מנת לקדם רכישת מכשיר PET CT חדשני לבית החולים וולפסון. המכשיר ישרת את כמיליון תושבי ערי האזור המתמודדים עם מחלות ממאירות.

לדברי השר: "תושבי האזור זכאים לצדק בחלוקת המשאבים, ועלינו להעמיד לרשותם את הציוד המתקדם ביותר, לצד הרפואה המקצועית והמצוינת שכבר קיימת בבית חולים וולפסון".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: