מבזקים

רן בורנשטיין: מי רצח את תאיר ראדה?

תוכן עניינים

רצח תאיר ראדה עלה לכותרות עם שחרורו של רומן זדורוב ממאסר והבאתו למשפט חוזר. בהצפנתו הקודמים, אוקטובר 26 בשנת 2018 הרבה לפני שזה קרה, כתב רן בורנשטיין לקוראיו שלא ידאגו. עכשיו, אחרי זיכוי זדורוב נשאלת השאלה, מי רצח את תאיר ראדה? יצאנו לגלות את האמת

רות קרייתי | כ״ו בסיוון ה׳תשפ״ג | יום חמישי 15 ביוני 2023 | מערכת ישראל ניוז

וכך כתב: "רומן זדורוב ישתחרר ויהיה בוודאי דיון חוזר, מוכיח". לדבריו: "תאיר ראדה כתוב 'תאיר דת יה, הארת דת יה, תאיר' ואז כתוב 'תרד הדת תאיר יה' כלומר המשפט שלה, צדק שלה, של מי רצח אותה. הוא גם ימי הארת השם ימי אורות ומה הכוונה? 'תרד הדת' הכוונה ירד כל ענייני הפולחן".

בזמן המשפט לזיכוי זדורוב ידע רן בורנשטיין שזדורוב יזוכה. הוא הצפין זאת הרבה זמן לפני המשפט וידע גם מי הרוצחת, דרך רמזים וצפנים שנתן בסרטונים ובפוסטים ברשתות בחברתיות שלו.

הצפנות וקודים של רן בורנשטיין

כזכור, וכפי שהצפין בחודש אוגוסט 2021 שחרר בית המשפט את זדורוב למעצר בית ועיכב את ההחלטה ב-48 שעות. אחרי 15 שנה בכלא, קבע בית המשפט כי זדורוב עומד בתנאי השחרור שהוצבו לו. המדינה התנגדה להחלטה וביקשה להמתין עם השחרור 48 שעות כדי שתערער לעליון. ממש כפי שהצפין רן בורנשטיין.

ב- 18 ביולי 2022 אחרי שקוראיו לחצו שיגלה להם מי רצח את תאיר ראדה, השיב להם:

באוקטובר 26, 2018 הוציא סרטון עם הסבר מפורט

"לגביי הקוד תאיר ראדה עליכם להבין כי האמת מאחורי זהות הרוצחת כבר ידועה זמן רב. גם שחרור זדורוב פורסם הרבה לפני שזה דובר בתקשורת, והרבה לפני שהחליטו לבדוק את הראיות מחדש. יש להבין כי צריך להשאיר מקום לאדם לבחינת האמונה שלו. אם הכל מופיע לעיני כל, כל עניין האמון הולך לאיבוד, לכן היאזרו בסבלנות והמתינו עד רגע הגילוי". אמר

"סרטון הסוד השמור והגנוז, מסביר על התהליכים שקורים עכשיו עם משפט זדורוב ומי רצח את תאיר", אמר רן בורנשטיין והוסיף: "עליכם להתבונן היטב למוצפן כאן. אני מסביר על השחרור והוא רק חלק מכמה חלקים רבים, בתהליך שחרורו ומי רצח את תאיר. זה רק חלק מתקדם העונה על מה שקורה עכשיו, שכבר הוצפן לפני שנים רבות, כמעט 4 שנים. השם רומז שתא דמה תאם לרצח. המשפט היה אמור להסתיים כבר בה'תשפ"א ואכן בשנה זו הכל התחיל, שחרור לביתו ולמציאת הדין. הכל הוצפן לכם ועל התקדמות הדין, הקוד רמז שבה'תשפ"א ייחתם, אך העיכוב קרה בגלל אותה רוצחת, שרק בשנת ה'תשפ"ב היא תתגלה.

והקוד הזה גם גנוז לרגע לכן כאילו איחר לה'תשפ"ב, אך עדיין זדורוב בביתו ושוחרר לחופשי תוך כדי המשפט החוזר. הכל חתום בשנת ה'תשפ"א ונשארו רק עוד שלבים בגילוי לגבי הרוצחת.

הכל צריך להתחבר כי כבר בה'תשפ"ב עד סוף הלועזי 2022 ידעו מי הרוצחת. הכל הוצפן והוכן לכם שתדעו שכבר לפני 4 שנים ויותר, הקוד ידע מי וגם הוכחתי צעד אחר צעד שהכל מוביל למה שרואים עכשיו".

בתאריך 18.7.22 הצפין רן בורנשטיין מידע חשוב וכך כתב: "בקרוב יהיה הכרעה לגבי זדורוב ולגבי הרצח הקוד שלי מוכן כבר זמן רב וברגע הנכון לגבי הכרעת הדין וסיום הדין, אפרסם, אך כבר עכשיו ניתן להבין על התקדמות ועל עניין השיער בדיקות המתאימות לחבר של א.ק מה שקרה לכן מצאו שער שלו בזירת הרצח.

אדיר חבני החבר של אולה, אמר שהיא לקחה פריט לבוש שלו ביום הרצח

"על הקוד שהצפנתי שדרך תא ה- DNA יגלו עליה בבדיקות. ואכן העניין התקדם והיה צריך להמתין להתפתחויות ולעקוב אחר הסרטונים. אני לא פרסמתי עד והוכרז הדין. ביקשתי מקוראיי באותו זמן לא לצאת בהכרזות עד ויוכרז הדין ולדעת שהכל הוצפן. אתם כאן החברים בערוץ פהאל אבן ובדיון קבוצת הדיונים אתם אמורים להיות הכי מעודכנים בקודים, כי כאן בערוצץ אני פתוח מדבר ומפרסם יותר בגלוי ומדבר על ענייני היום והעולם. לכן עליכם לעקוב אחר הדברים ולזכור על שחרור זדורוב שהצפנתי בשנת ה'תשפ"א: ישוחרר לביתו והוא ה'תשפ"א – שוחרר לביתו ויהיה משפט חוזר כל זה הוצפן שהוא יקבל משפט חוזר בה'תשפ"א וישוב לביתו וכך קרה, הרבה לפני המשפט החוזר בה'תשפ"א. והעניין כרגע היה לקראת חירותו הסופי ולקראת מי רצחה את תאיר. הקוד כבר יודע מי רצחה, אך אינני יכול לפרסם עקב טרם הכרעת הדין, לכן אתם תמתינו ותיווכחו בקוד בקרוב מי הרוצחת".

הסבר על רצח תאיר ראדה, 26.11.18

"בעניין רומן זדורוב ותאיר ראדה אתם יכולים לראות בסרטונים שאני מסביר לפרטי פרטים, מתוך הקוד מי ומה אופי הרוצחת אך בגלל שצריך לשמור על זהירות, איני מפרסם ואומר ממש מי זאת. כל בר דעת יודע ויזהה במי מדובר, כשיגיע הזמן והיא תצהיר רצחתי את תאיר".

אתה יכול לתת רמזים וסימנים?

"אתן לכם סימנים שלא תוכלו להגיד שזה לא היא. אתם תדעו מי ומה כוונתי. בקוד רצח תאיר ראדה כתוב: היא תצהיר רצחתי את תאיר. זה אחד השלבים אחד מתוך הפרשה שיתגלה, כי צריך לדעת שהקוד מדבר רק על ידה, יד של נקבה, כי כתוב: היא תצהיר. זה מתכוון לנקבה. ידה תצהיר, (ידה תצהיר, הציד תצהיר, היצר תצהיר התא) כלומר רשת של תהליכים המובילים לתיאור מוצהר שלה, ולחשיפתה בתיאור הרצח".

מה קרה בתוך התא השירותים ומה היה תיאור בזמן הרצח? מה התחולל בתוכה?

"מתוך היצר כתוב (יצר ציד, יצר חיה, יצר צרתה). הכוונה שהיא מסוכנת לסביבה. צרה רציחת. בקוד יש המון מסיפורי המידע שכבר יש לנו, על אופי הרוצחת ואופי הרצח. גם כתוב תציר רצח. כלומר היא נוהגת לצייר ציורי זוועות של רצח. כל אלו וכאלה אנחנו יודעים כבר למי זה לשייך. בדומה למה שיש לנו בתקשורת, אך עדיין אין אני יכול להצביע ללא תום המשפט. הכל בגדר קוד אפשרי וככה זה צריך ובריא להיות עד והיא תצהיר וכולם ידעו מי זאת ויראו תואם בקוד. כך לא יוכלו לבוא ולומר לא ידעתי, או לא הצפנתי.

אני יודע וגם אתם תדעו בקרוב כי רומן זדורוב כתוב (דרור ברור ומובן) כלומר הדרור שלו החופש שלו, ברור ומובן לכולם לכן כתוב: זמן רב רדום דרור. כלומר: זמן רב הדרור שלו, המובן והברור יהיה רדום עד שישתחרר, כי כתוב מזור ברומן הכוונה ימצא פתרון, ימצא רפואה למצבו הוא יתאושש וישוב לאיתנו מבחינת הצדק. הכל הוצפן לפני שנים ודיברתי על הכל, מי אותה רוצחת שהיא לא מכת שטן ולא זכר ולא קבוצה, אלא אדם אחד, יד אחת. כי רצח תאיר ראדה כתוב יצר הציד ידה יד אחד ואם נחבר לשאלה מי רצח את תאיר ראדה, בתוספת האות מ מי כתוב: אדם אחד, רצחה את תאיר בתא, צרת יצר דם אדם, או צמאת יצא דם אדם, וזה כבר רמז גדול ויותר מידי לתבונה רגילה יותר מזה אין. מקור לדבריי פורסם ודווח בתאריך 10 באוגוסט 2021".

בתאריך ספטמבר 16 בשנת 2022 גילה רן בורנשטיין לקוראיו כי: "כל שנת ה'תשפ"ב ועד סוף הלועזי, מוצפן אצלי גילוי מי רצחה את תאיר, שהוא גם מתייחס לסוף הלועזי 2022 למרות תחילת ה'תשפ"ג העברי, ושם מוצפן אצלי מי רצחה. יש להבין שלפי הצופן אין יחס לרוצחים אלא לרוצחת, רצחה ידה. היחס לידיעת הרצח אולי מותנת ל- 2 אנשים, אך ביצוע הרצח מיוחס לאדם אחד, כי רצח תאיר ראדה כתוב (ידה רצחה יד אחת), (הרצח ידה), (אחת), (אחת ידה רצחה). וכמו שהוצפן, תהיה מלחמה קשה על האמת אך זה יופיע פתאום. ראיה שתא ידה, הכוונה זהות ידה לפי זהות DNA או כל דבר בעל תיאום כזה, המוכיח דרך תא האדם, שיערות וכדומה. עוד הוכחות שיצוצו בהמשך, לכן אין כאן יחוס לרוצחים אלא לרוצחת בלבד".

מקור

"יש ברשותי קוד מוכן מזה כמה חודשים בנושא תאיר ראדה לגבי הרוצחת ויש לי בשמה הצפנות מוכנות לשנת ה'תשפ"ב. התצהיר של הרוצחת יכול לצאת לאורך שנת ה'תשפ"ב, או ה'תשפ"ג אך בגדר שנת 2022 הלועזי. זה בערך הזמנים שהרוצחת תצהיר, או שיחשפו מי זאת הרוצחת ואז היא תצהיר וכולם.

לפני כמה חודשים לערך כבר הכנתי את הקוד והקרובים אלי עדים לכך. אינני יכול לפרסם בגלל גודל המשפט הפועל כרגע. אצלי זה קיים כבר כמה חודשים ובבוא הזמן תראו שיתגלה שמה של הרוצחת ואז תראו את הצופן השמור והגנוז". כתב לקוראיו

מקור: הוצפן ודווח בתאריך 14 לדצמבר 2021

חבלה בקבר תאיר ראדה

בינואר 2023 הגיעו אחיה ואמה של תאיר ראדה שנרצחה ב-2006, לבית העלמין כדי להתייחד עם אבי המשפחה, וגילו להפתעתם כי הקבר שלה הושחת ולפי הסימנים שהושארו במקום, נעשה בו טקס כישוף מיסטי.

"החבלה בקבר תאיר ראדה זה לטשטש סיכוי לגבי הרצח, כי לפי הקוד – הרצח לא נעשה על ידי נערים, או קבוצה, כי רצח תאיר ראדה כתוב (הרצח, הציד, רצחה אחת ידה רצחה), (יד אחד אחת רצחה), (אחד אחת אחרת רצחה) כלומר הקוד רומז לאדם אחד בלבד, נקבה אחת, יד אחד, אחת רצחה. הכוונה לסכין ביד אחד, והיד השנייה נאבקת. הכוונה לסכין שרצחה ביד אחד, ולאדם ממין נקבה שזה אחת, כי כתוב (רצחה יד אחד אחת). ולכן טקס החבלה על קיברה של תאיר ראדה קרה רק לטשטש ולהפריע מלהגיע למטרה הכל כך מתקרבת ומוחצת בקרוב".

מקור: הוצפן ודווח בתאריך 27 בינואר 2023

ב- 25 בחודש אוגוסט 2022, פרסם רן בורנשטיין: "לעניין המשפט זדורוב זה מתהדק לגילוי הסופי אך לפני הגילוי מי רצחה את תאיר הכל יראה כמו מלחמת הסחה, להסיח מי רצחה את תאיר ואתם תראו ותראה טוב מה נאמר כאן בשיא של הלחימות האלה ממש בשיא שנראה כמו אין לדעת מי רצחה ומסתבך המשפט וחומק. אז תבוא תפנית חדה בעלילה ותזניק את החרדה והמבוכה של המשפט יופיע האמת והתואם לרוצחת שהיא כבר אצלי בקוד ממזמן ידועה וגנוזה עליכם להבין כי מי רצח את תאיר ראדה כתוב (יצא אח מתאר את האמת), וגם כל הקשור לדי אן איי שזה לתא תא יתאר האמת כי רצח תאיר ראדה כתוב תא יראה הרצח הכוונה עניין הבדיקות משהו הקשור לבדיקות די אן איי הקשור לתאים לתא די אן איי עניין השיער וכדומה לכן הכל מראה על מלחמת הסחות לרצח אך זה הימים שבית המשפט יוכח בליקוי צדקתו במשפטים ובביזוים כי הגעת לימים".

מי שראה את הסרטונים בנושא תאיר יכול להסיק משם את אופי הרוצחת

"אלו סימנים שנתתי רבות בסרטונים, כדי לתת הבנה שאין דרך אחרת בקוד, מלבד אותה רוצחת בעלת אופי יצרי חייתי, זה מה מדובר שם והינה כמה מאופי הרוצחת הכתוב בקוד, כלומר הקוד מצביע על כמה תכונות אופי ולפי התכונות האלה כבר הקורא בקוד ידע עליה ומכיוון שצריך להמתין עד ויתגלה הרוצחת אינני אומר את שמה ואינני מכריז עליה, אלא רק סימנים מותאמים מתוך הקוד ולמציאות החשודה ואם ראיתם את הסימנים אז תדעו להתאים ולדעת, אך לא נוכל לעשות דבר עד שיגלו אותה ושהיא תתגלה תבינו שכבר מזמן מוצפנת אצלי, אז אלו הסימנים מתוך הקוד: רצח תאיר ראדה כתוב: תציר, תציר הרצח. הכוונה שהיא אוהבת לצייר ולצייר רציחות, יצר ציד הכוונה אוהבת לצוד, יצר לצוד, כי לצוד זה לשבת בשקט ולהמתין לטרף לקורבן, או לתכנן ציד כי עבור הציד צריך שעת תכנון וסבלנות והמתנה. כתוב גם תצהיר הרצח – הכוונה היא אוהבת לדבר על זה או לספר על זה לכן כבר כתוב על זה שהיא כבר תיארה הרצח כי רצח תאיר ראדה. כתוב היא תיארה הרצח, תיארה את ידה החדה. כלומר הרמז שהיא כבר תיארה לסובבים, או לאותם שבחרה לספר להם את הזוועה, את הרצח, את היד הרוצחת.

רצח תאיר ראדה כתוב – אדיר אח יתאר הרצח. למה שיהיה כתוב אדיר אח? הכוונה למי שנקרא אצלה אח, שהוא אדיר חבני. האח יתאר הרצח יתאר ידה. כלומר הקוד יודע לומר שאדיר חבני זה שטוען לאותו סיפור שסיפרה לו שהיא רצחה את תאיר, יתאר את הרצח והוא מכונה גם אח. זאת הצפנה מופלאה. כתוב: אדיר אח תיאר הציד. תיאר הרצח. תיאר יצרה, כלומר, הקוד יודע לומר שיצא אדיר, אח, כי כתוב: יצא אח אדיר. הכוונה: יצא אדיר חבני המכונה אח שיתאר הרצח – יתאר ידה, יתאר הציד. יתאר יצרה, כלומר כמה סימנים באופי שלה שסיפרה לו שכתוב בדיוק בקוד רצח תאיר ראדה.

ממש כתוב בקוד המוצפן: יצא אח, יתאר הרצח, ידה יצרה הציד. זה שתיאר את כל הזוועה הזאת. אך גם ללא אדיר המכונה אח כתוב: יצר ציד, יצר חיה, יצר רציחה, יצר יד חדה. פירוש ידה חדה, כלומר: יצר לדקור או לחתוך. הכל כתוב בקוד רצח תאיר ראדה. אז לפי הסימנים האלה מה הסיכוי שהקוד ידבר לא ברור על הנושא, או כל עניין העדות של אדיר חבני?".

האם יש סיכוי שהקוד יצא לא ברור?

"הסיכוי שזה ידבר לא ברור הוא אפסי כי הקוד ברור מאוד שלא מדובר בחבורה של אנשים, או כת שטנית, או ילדים מבית הספר שרצחו. הקוד לא מאפשר כלל קיום סוגיה כזאת של קבוצה, או כל רוצחת, שלא מתוארת לפי הסימנים. כי 'רוצחת' יכולה להיות מלא אפשרויות, אך רוצחת האפשרית בקוד מוצפנת בדיוק לפי אדיר חבנו, לפי תיאור אדיר. ובכלל בתיאור רגיל שמוצפן בקוד לפי הסימנים גם בלי אדיר, (יצר ציד יצר חיה), (יצר יד חדה), (תציר רצח) יוצא בדיוק לפי התיאור של אדיר חבני המכונה 'אח' ובטח לא לפי תיאור זדורוב.

הכוונה הקוד לא מדבר על לפי גרסת זדורוב כלל ולא לפי תיאור מישהו אחר כלשהו. הקוד מוביל לרוצחת עיקרית, שהיתה לבדה ברצח. וגם תואם את הסיפור של אדיר חבני בכל הגדרותיו ותיאוריו. וגם לבד מצביע על אותו אופי. לכן אלו הסימנים ואלו הקודים המוצפנים לגבי הרוצחת, אך צריך לדעת שאלו רק תיאומים תואמים לפי הקוד לגבי הרוצחת, ועדיין אין להכריז או להאשים עד שינתן הדין והגילוי שלה, כי הכל מוצפן ותואם. אך אינני תחליף למשפט וצריך להמתין לבאות ולחכות כי תפקיד של הקוד הוא להראות גילוי באות".

מקור: הוצפן ודווח בתאריך 2 באפריל 2023

מדוע ביולי, 19 בשנת 2022 הודעת לקוראיך, שאתה לא מכריז לפני המשפט?

"אני לא חלילה מכריז לפני משפט ודין. רק מראה על תיאום הצירופים וצריך לחכות למשפט ולהכרעת הדין אני רק רוצה שתתבונן רק בהקדמה למצורף בינהם של אדיר חבני ואולה קרבצנקו ותראה תיאום שלא דרך יד הגורל ובמקרה כי אדיר חבני אולה קרבצנקו כתוב (ראיה לרצח ילדה ראדה), הכוונה הקוד מרמז על מידע על ראיה לרצח הילדה ראדה ועכשיו ראה הקדמה לאותו תהליך ההצהרה ועל דרך מפתח הבאה מ-א"ח. כי אדיר חבני ה'תשפ"ב כתוב (יפתח תא פתח תאיר ראדה), (פתר יפדה את תאיר ראדה). הכוונה זה יגיע לפתרון ה'תשפ"ב ישחרר את התעלומה. התעלומה נפתרה כי בצירוף שניהם יש ראיה לרצח, הכוונה שניהם יודעים על הרצח אך כמובן הרצח טמון בסוד השתים. אך בשמה של אולה קרבצנקו ה'תשפ"ב כתוב (תֻּצְהַר קורבנה תאר), הכונה אולה תצהיר על קורבנה תאיר ראדה. זה לפי הקוד וזה רק הקדמה".

באפריל 2, 2022 פרסם רן בורנשטיין רמזים לרוצחת של תאיר ראדה: "מי שראה את הסרטונים בנושא תאיר יכול להסיק משם את אופי הרוצחת, אלו סימנים שנתתי רבות בסרטונים, כדי לתת הבנה שאין דרך אחרת בקוד, מלבד אותה רוצחת בעלת אופי יצרי חייתי, זה מה מדובר שם והינה כמה מאופי הרוצחת הכתוב בקוד, כלומר הקוד מצביע על כמה תכונות אופי ולפי התכונות האלה כבר הקורא בקוד ידע עליה ומכיוון שצריך להמתין עד ויתגלה הרוצחת אינני אומר את שמה ואינני מכריז עליה, אלא רק סימנים מותאמים מתוך הקוד ולמציאות החשודה ואם ראיתם את הסימנים אז תדעו להתאים ולדעת, אך לא נוכל לעשות דבר עד שיגלו אותה ושהיא תתגלה תבינו שכבר מזמן מוצפנת אצלי, אז אלו הסימנים מתוך הקוד – רצח תאיר ראדה – כתוב (תציר), (תציר הרצח), הכוונה אוהבת לצייר ולצייר רציחות, (יצר ציד), הכוונה אוהבת לצוד, יצר לצוד, כי לצוד זה לשבת בשקט ולהמתין לטרף לקורבן, או לתכנן ציד כי עבור הציד צריך שעת תכנון וסבלנות והמתנה.

כתוב גם (תצהיר הרצח), הכוונה היא אוהבת לדבר על זה או לספר על זה לכן כבר כתוב על זה שהיא כבר תיארה הרצח. כי רצח תאיר ראדה כתוב (היא תיארה הרצח), (תיארה את ידה החדה), כלומר הרמז שהיא כבר תיארה לסובבים, או לאותם שבחרה לספר להם את הזוועה, את הרצח, את היד הרוצחת.

רצח תאיר ראדה כתוב (אדיר אח יתאר הרצח), למה שיהיה כתוב אדיר, אח, הכוונה למכונה אח שהוא אדיר חבני, שיתאר הרצח, יתאר ידה. כלומר הקוד יודע לומר שאדיר חבני זה שטוען לאותו סיפור שסיפרה לו שהיא רצחה את תאיר יתאר, הרצח המכונה גם אח, זה הצפנה מופלאה.

כתוב (אדיר אח תיאר הציד), (תיאר הרצח), (תיאר יצרה), כלומר הקוד יודע לומר שיצא אדיר אח כי כתוב יצא אח אדיר הכוונה יצא אדיר חבני המכונה אח שיתאר הרצח (יתאר ידה יתאר הציד), (יתאר יצרה. כלומר כמה סימנים באופי שלה שסיפרה לו שכתוב בדיוק בקוד רצח תאיר ראדה ממש כתוב (יצא אח יתאר הרצח ידה יצרה הציד), זה שתיאר את כל הזוועה הזאת.

אך גם ללא אדיר המכונה אח כתוב (יצר ציד יצר חיה יצר רציחה יצר יד חדה), ידה חדה כלומר יצר לדקור או לחתוך הכל. כתוב בקוד רצח תאיר ראדה אז לפי הסימנים האלה מה הסיכוי שהקוד ידבר לא ברור על הנושא? או כל עניין העדות של אדיר חבני, הסיכוי שזה ידבר לא ברור הוא אפסי, אלא הקוד ברור מאוד שכך לא היה חבורה של אנשים או כת שטנית או ילדים מבית הספר שרצחו, הקוד לא מאפשר כלל על סוגיה כזאת של קבוצה או כל רוצחת שלא מתוארת לפי הסימנים כי רוצחת יכולה להיות מלא אפשרויות אך רוצחת האפשרית בקוד מוצפנת בדיוק לפי אדיר חבני, לתיאור אדיר ובכלל תיאור רגיל שמוצפן בקוד לפי הסימנים גם בלי אדיר, (יצר ציד יצר חיה), (יצר יד חדה), (תציר רצח).

בדיוק לפי התיאור של אדיר חבני המכונה אח ובטח לא לפי תיאור זדורוב הכוונה הקוד לא מדבר על לפי גרסת זדורוב כלל ולא לפי תיאור מישהו אחר כלשהו, הקוד מוביל לרוצחת עיקרית, לבדה ברצח וגם תואם את הסיפור של אדיר חבני בכל הגדרותיו ותיאוריו וגם לבד מצביע על אותו אופי ולכן אלו הסימנים ואלו הקודים המוצפנים לגבי הרוצחת אך לדעת שאלו רק תיאומים תואמים לפי הקוד לגבי הרוצחת ועדיין אין להכריז או להאשים עד וינתן הדין והגילוי שלה כי הכל מוצפן ותואם אך אינני תחליף למשפט וצריך להמתין לבאות ולחכות כי תפקיד של הקוד הוא להראות גילוי באות".

20.9.20 מקור:

מתי האמת לרומן זדורוב פהאלאות – אוקטובר 15 שנת 2018

אתה יכול להסביר מדוע הרצח הזה כל כך לא קל לפתור, ומדוע הוא עושה כל כך הרבה רעש?

"אלה הם העונשים של בתי משפט. קורבנות תוכחה. להביא באחרית הימים את ליקוי המשפט. אגו של הכרעות שיגיעו לבסוף לתוכחה משפטית טיפשית. הם חלק מהאור המחזיר אותם למשפט אמת בישראל, ולמנוע שגיאות שיפוטיות להבא. ובעתיד לשיפוט מתוקן ומוזהר וזהיר. אבל זה יקרה מתי שהדת תאיר בישראל – כי תאיר ראדה כתוב תאיר הדת. כשהדת תאיר בישראל, יתגלו יותר ויותר סודות ומשיח והמשפט צדק יחזור".

אוקטובר 23 בשנת 2019 משפט תאיר דרור לרומן פהאלאות

מאי 19 שנת 2018: "מדובר על הצהרה של הרצח עם בסוד ועם בגלוי לכן כתוב תאחר עת לאיחור יגיע זמנו הרי כתוב התא יאתר ידה כלומר התא הוא בסיס התעלומה תא יכול גם להצביע על בדיקות דם DNA בכל מקרה כתוב ומראה על וידוי".

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: