מבזקים

5 האטרקציות המובילות לטיול במצרים

תוכן עניינים
פרמידות מצרים

מתכננים טיול למצרים אבל לא יודעים מאיפה להתחיל? אל תחפש עוד! צוות המומחים שלנו הרכיב מדריך מקיף לאטרקציות המובילות בארץ שיעזור לכם להפיק את המרב מזמנכם בארץ עתיקה זו. מהפירמידות מעוררות כבוד ועד לנהר הנילוס היפהפה, מצרים היא יעד שיש לו מה להציע לכולם.

תוכן פרסומי בשיתוף /בוא-למצרים'

חקור את הפאר של הפירמידות

הפירמידות של גיזה הן ציון הדרך האיקוני ביותר של מצרים ואחד משבעת פלאי העולם העתיק. המבנים המפוארים הללו הם עדות לכוחם וכושר ההמצאה של המצרים הקדמונים. הם נבנו לפני למעלה מ-4,500 שנה, הם פלא של הנדסה ועיצוב. הפירמידה הגדולה של גיזה, בפרט, היא העתיקה והגדולה מבין שלוש הפירמידות ומתנשאת לגובה של למעלה מ-140 מטרים.

הביקור בפירמידות הוא חוויה שלא דומה לאף אחת אחרת. תוכלו לחקור את המנהרות והחדרים המורכבים השוכנים עמוק בתוך הפירמידות ולהתפעל מההירוגליפים ומיצירות אמנות עתיקות אחרות המעטרות את הקירות. לחוויה ייחודית עוד יותר, שקול לקחת טיול גמלים מסביב לפירמידות או לצפות במופע הקול והאור שמתקיים בלילה.

שייט בנהר הנילוס

נהר הנילוס הוא הנהר הארוך ביותר בעולם ומהווה את נשמת החיים של מצרים במשך אלפי שנים. יציאה לשייט בנהר הנילוס היא דרך מצוינת לחוות את ההיסטוריה והתרבות של המדינה תוך כדי הנאה מנופים מדהימים של הנהר וסביבתו. כשתפליגו לאורך הנהר, תראו מקדשים עתיקים, כפרים וקברים שעומדים כבר מאות שנים.

שייט בנהר הנילוס נמשך בדרך כלל בין שלושה לשבעה ימים וניתן להתאים אותו להעדפותיך. תוכלו לבחור לעצור בנמלים שונים לאורך הדרך, כמו לוקסור ואסואן, כדי לחקור את ההריסות העתיקות והאטרקציות המודרניות באזורים אלה. אתה יכול גם לבחור לנסוע בכדור פורח מעל עמק נהר הנילוס לחוויה עוצרת נשימה באמת.

גלה את העושר של לוקסור

לוקסור היא עיר בדרום מצרים שהייתה בעבר המקום של העיר העתיקה תבאי. כיום, הוא ביתם של כמה מהחורבות והחפצים העתיקים המרשימים ביותר של מצרים. עמק המלכים, הממוקם ממש מחוץ ללוקסור, הוא המקום שבו נקברו פרעונים רבים בקברים משוכללים. הקברים מעוטרים ביצירות אמנות מדהימות שנשתמרו במשך אלפי שנים.

מקדש קרנק הוא עוד אטרקציה שחובה לראות בלוקסור. קומפלקס עצום זה של מקדשים וקפלות נבנה במשך כמה מאות שנים ומשתרע על שטח של למעלה מ-2 קמ"ר. המקדש מוקדש לאל אמון וכולל אוסף מרשים של פסלים והירוגליפים.

לטבול בים סוף

מצרים ידועה בחורבות עתיקות ובהיסטוריה המרתקת שלה, אבל יש בה גם כמה מהחופים היפים בעולם. הים האדום הוא יעד פופולרי עבור צופי החוף, עם המים הצלולים שלו, שוניות האלמוגים הצבעוניות והחיים הימיים השופעים. העיר הורגהדה היא נקודה פופולרית במיוחד עבור תיירים ומציעה מגוון רחב של פעילויות, כולל שנורקלינג, צלילה וגלישת רוח.

בקר במדבר הלבן

אם אתם מחפשים חוויה ייחודית ובלתי נשכחת במצרים, שקול לבקר במדבר הלבן. פלא הטבע המדהים הזה ממוקם בחלקה המערבי של המדינה וידוע בתצורות הסלע יוצאות הדופן והחולות הלבנים שלו. המדבר הוא ביתם של מאפיינים גיאולוגיים מעניינים רבים, כמו סלעים בצורת פטריות ועמודים נישאים.

אתה יכול לחקור את המדבר הלבן בסיור מודרך או על ידי השכרת רכב 4X4. בזמן שאתם מנווטים בשטח החולי, תראו מגוון תצורות סלע ייחודיות.

למידע נוסף על טיולים למצרים ביקרו באתר בכתובת: https://www.egpt.co.il

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: