מבזקים

בכיר בארגון של שלום דומרני נורה למוות בפיצוציה באשקלון

תוכן עניינים

שלוש שנים אחרי שניצל מניסיון חיסול ממטען שהוצמד לרכבו, תושב אשקלון, חבר בכיר בארגון של שלום דומרני נורה למוות באשקלון

רות קרייתי | כ״ח בסיוון ה׳תשפ״ג | מוצ"ש 17 ביוני 2023 | מערכת ישראל ניוז

אלמוני הגיח מול הנרצח בעת שהיה בפיצוציה, ירה לעבר ראשו וחזהו מטווח קצר ונמלט מהזירה. האירוע התרחש דקות לאחר צאת השבת כשהמקום הומה עוברים ושבים. כוחות משטרה גדולים ממרחב לכיש, תחנת אשקלון ומהמחוז הדרומי הגיעו לזירה.

בשעות הערב התקבל דיווח במשטרת ישראל על אירוע ירי בבית עסק ברחוב הרצל בעיר אשקלון, אליו הגיע חשוד שביצע כאמור ירי לעבר גבר ונמלט מהמקום על גבי כלי תחבורה.

כוחות המשטרה בהם חוקרי המז"פ, הגיעו לזירה והחלו לאסוף ראיות וממצאים, במקביל לפעולות חקירה ראשוניות וסריקות במטרה להתחקות אחר זהות החשוד.

מפקד מרחב לכיש, נצ"מ רועי ולדמן, קיים הערכת מצב, בה ציין את מאבקו המתמשך של המרחב בארגוני הפשיעה והחיכוך המוגבר עם העבריינים שהוביל לסיכולם של עבירות מתחום הפשיעה אלימה. כמו כן, הנחה כי חקירת הרצח תתנהל בימ"ר לכיש, תוך נקיטת כלל האמצעים הנדרשים על מנת להתחקות אחר זהות המעורבים ולהביאם לדין.

ממד"א שהגיעו למקום נמסר: בשעה 20:44 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש, על גבר שנפצע באירוע אלימות ברחוב הרצל באשקלון. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר כבן 30.

חובש בכיר במד"א יניב טייר סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב כשהוא ללא דופק וללא נשימה עם פציעה חודרת בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

בתוך כך, הוציא בית משפט השלום צו איסור פרסום על פרטי חקירת הרצח שאירע בעיר אשקלון. חקירה המתנהלת בימ"ר לכיש. על פי החלטת בימ"ש, חל איסור פרסום על כל פרט מפרטי החקירה וכל פרט העלול לזהות את החשודים. תוקף הצו עד לתאריך 24.6.23.

זירת הרצח | צילום: ישראל ניוז
רצח בכיר בארגון של שלום דומרני | צילום: ישראל ניוז
פינוי גופת הנרצח | צילום: ישראל ניוז

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: