מבזקים

מחפשים מזרן אורטופדי? שווה לכם להכיר את היזם אהרון כהן שחותך עבורכם את מחירי המזרנים האורטופדיים בחצי!

תוכן עניינים

אז החלטתם לרכוש מזרן חדש. רק שהפעם אתם רוצים להשקיע במזרן אורטופדי, איכותי שיחזיק לכם לאורך זמן. כנראה כחלק ממחקר השוק שביצעתם, מצאתם את עצמכם בסיטואציה בה המחירים המצויים בשוק גבוהים בהרבה ממה שתכננתם להשקיע. כפי שידוע, מזרן אורטופדי מעבר להיותו משובח ואיכותי, הינו בעל יתרונות בריאותיים במקרים של כאבים כרוניים, כאבי גב, מפרקים ועוד. אם אינכם מוכנים להתפשר על בריאותכם ואיכות שינה ברמה גבוהה ומזרן אורטופדי הוא מבוקשכם אך חוששים לקרוע את הכיס, הגעתם למקום הנכון. 

תוכן ממומן | בשיתוף נפולאון מזרנים

הכירו את אהרון כהן, היזם שמנגיש מזרן אורטופדי לכל כיס

החלטנו לראיין את אהרון כהן, היזם והבעלים של חברת נפוליאון מזרנים המייצרים ומייבאים מזרנים אורטופדיים באיכות הגבוהה בישראל.

אהרון, בן 41, נשוי +2 מגבעתיים, איש עסקים מצליח, יזם ומומחה בכל הקשור בתחום המזרונים והשינה בארץ. אהרון מספר כי הגיע לתחום לאחר שניהל מספר עסקים מצליחים בארץ בתחומים משיקים כמו תחום האדריכלות, עיצוב הפנים וייצור הרהיטים. בין היתר, ביקר במפעלים בארץ ובעולם, דרכם הוא התמקצע והפך ליועץ שינה ומומחה בתחום המזרנים האורטופדיים. הוא מספר כי זיהה בעיה מהותית בתחום המזרנים בארץ ככלל, ובמזרנים האורטופדיים בפרט.

אהרון כהן, נפוליאון מזרנים אורטופדים
אהרון כהן, מנכ"ל נפוליאון מזרנים אורטופדים. קרדיט יח"צ

אהרון, ספר לנו מה הבעיה שזיהית בתחום המזרנים האורטופדיים בארץ? 

״לאחר שנחשפתי ועבדתי עם מפעלי ייצור, חברות מזרנים גדולות ומצליחות, ענקיות בארץ ובחו״ל, מצאתי את עצמי בדילמה מוסרית. מזרנים אורטופדים איכותיים, אשר אחראים לאיכות השינה שלנו היו יקרים מדי ולא נגישים. איכות השינה היא בין הדברים החשובים ביותר שיש לנו, כל אדם מבלה שליש מחייו בשינה כלומר, על מזרן. ולכן, אני חושב שזה משהו מהותי ועקרוני שיש לשים עליו דגש״.

אתם למעשה מתחרים מול חברות מזרנים המוכרות מזרנים אורטופדיים במאות אחוזי רווח? 

״החזון שלי הוא לשווק ולהנגיש מזרנים אורטופדיים ברמה מאוד גבוהה, כמו שיש בבתי מלון בארץ ובחו״ל, אבל במחירים הוגנים לכולם. לכולם זה אומר לכל אותם אנשים שרוצים להשקיע סכום הוגן על מזרן, מבלי לקרוע את הכיס ועדין להנות מאיכות שינה, שבין היתר בעלת השפעה על הבריאות שלי ושלך וכמובן גם על מהלך היום של כל אחד ואחת מאתינו״.

מזרן אורטופדי
מזרן אורטופדי במחיר מצחיק. קרדיט: נפולאון מזרנים

מה בעצם הופך מזרן לאורטופדי ואיך הוא שונה מכל מזרן אחר? 

״אני יכול לומר כי מזרן אורטופדי הוא קודם כל מזרן שיש לו ״אמא ואבא״, מיוצר בחברה עם מוניטין וניסיון בתחום. מעבר לכך, על המזרן להיות מיוצר בסטנדרטים אחידים, מחומרים איכותיים כמו ויסקו או לטקס, ולספק תמיכה מקסימלית לכל הגוף ובעיקר לעמוד השדרה״. בדרך כלל, מזרן אורטופדי יכיל מספר שכבות בעלות רמות קושי וצפיפות חומר המתמזגים יחד ויוצרים משטח שינה המאפשר לגוף לשקוע באזורים המדויקים לו. אהרון מוסיף כי חשוב להתייחס למפרט הטכני של המזרן האורטופדי. כך, תוכלו לדעת ממה הוא מורכב ומה עובי השכבות של המזרן שמעניין אתכם. ״מפרט טכני הוא כמו רכיבים על מוצר מזון שתקנו מהסופר. תבדקו את המפרט, הוא יגלה לכם ממה מורכב המזרון ומה רמת איכותו״.

אבל אהרון, איך אפשר לייצר מזרן אורטופדי ברמה גבוהה ובכל זאת להוזיל את המחיר? 

״בעיני, הנוסחה די פשוטה. אני חושב שהרווח לא צריך להיות פי 4 או פי 5 על כל מזרן אורטופדי שאני מוכר. אני חושב שעדיף לתת מחיר נגיש לכל כיס וכך בעצם למכור יותר מזרנים. אני קורא לזה, Win-Win Situation, הלקוח שלי מקבל מזרן אורטופדי ברמה של חו״ל ובמחיר הוגן, אני זוכה בלקוח מרוצה והכי חשוב נאמן, שממליץ עלי לחברים ולמשפחה שלו וכך נוצר מעגל שבו כולם יוצאים מורווחים״.

״מזרן אורטופדי איכותי לא חייב להיות יקר״ 

״אני נתקל הרבה פעמים בפרצופים מופתעים של לקוחותיי כאשר עולה נושא המחיר עבור מזרן אורטופדי כזה או אחר. נוצרה הסכמה רחבה סביב נושא המזרנים האורטופדיים שהם יקרים ולא כל אחד יכול לאפשר לעצמו לרכוש מזרן מסוג זה. מה שהרבה אנשים לא יודעים, זה שמזרון אורטופדי ברמה גבוהה לא חייב להיות יקר בהכרח וניתן למצוא מזרן אורטופדי איכותי ברמה מבלי לקחת הלוואה״.  אהרון, כחוקר את שוק המזרונים, מוסיף ש״פערי המחירים בין עלויות הייצור לעלויות המוצר לעתים קרובות גבוהים מאוד ואף לא פרופורציונליים״.

הכירו את נפוליאון מזרנים

חברת נפוליאון מזרנים המייצרים ומייבאים מזרנים אורטופדיים איכותיים בבעלותו של אהרון כהן, מציעים מגוון של מזרנים איכותיים, המיוצרים בצרפת, טורקיה, בלגיה, איחוד האמירויות ומיובאים ארצה. חברת נפוליאון מזרנים אורטופדיים ככלל, ואהרון כהן בפרט, שמים דגש על חדשנות וטכנולוגיות מתקדמות הקיימות במוצריהם, איכות ללא פשרות של המזרונים האורטופדיים במחירים הוגנים ומתן שירות יוצא דופן עבור לקוחותיהם. המזרנים האורטופדיים דו צדדיים ובעלי צד קשיח כולו או צד בינוני רך כולו, להתאמה מושלמת לשינה שלך. 

זה נשמע מעניין מאוד, איך אפשר ליצור אתכם קשר?

תוכלו ליצור קשר עם חברת נפוליאון בדרכים הבאות: 

לאתר לחצו: נפולאון מזרנים

טלפון: 077-803-7836

וואטסאפ: 050-304-9442

כתובת: אורט ישראל 50, בת ים (יש חניה חינם) 

תוכן פרסומי
נכתב ע"י מרינה סורוצ׳ינסקי מחברת שי דוד ניהול מוניטין ויח"צ.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: