מבזקים

שודד ביש מזל נתקל בבעל בית נחוש במיוחד

תוכן עניינים

צפו בשודד ביש המזל שניסה לשדוד חנות תכשיטים ונתקל בבעל בית נחוש במיוחד ולרוע מזלו נעצר בעת נסיעה רגע לפני שהגיע לביתו, על ידי שוטרים של מרחב אילת שהיו בדרכם חזרה לאילת

יהודית רימון | ז׳ בתמוז ה׳תשפ״ג | יום שני 26 ביוני 2023 | מערכת ישראל ניוז

בימים אלו הוגשו נגדו כתב אישום ובקשה לעצור את החשוד עד תום ההליכים המשפטיים בעניינו. בתאריך 6.6.2023 בשעות הצהריים התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל אודות ניסיון שוד שהיה בחנות תכשיטים במרכז רזין באילת.

הקלטת הדיווח כפי שהועברה למוקד 100 קרדיט דוברות המשטרה

כוחות גדולים של משטרת מרחב אילת הוזעקו למקום ופתחו מיד בחקירת האירוע. מעדותו של בעל המקום עולה כי הוא שהה לבד בחנותו שעה שנכנס אליו השודד כשלראשו כובע מצחייה ומשקפי שמש על פניו והתעניין ברכישת שעון יוקרה.

לדבריו, השודד הפתיע אותו. כשיצא בעל המקום מהדלפק להציג לו את מבוקשו, החשוד ריסס גז פלפל בעיניו ממרחק 10ס"מ.

היהלומן למוד ניסיון העבר, לא התכוון לוותר ותוך שניות התעשת ותקף חזרה את השודד שניסה לדחוף אותו פנימה, אבל הוא חבט בו שוב ושוב בניסיון להבריח אותו, הוא לא חשש ממנו והמשיך להיאבק בו גם כשראה שהוא נושא אקדח. בסוף העימות ביניהם השודד נמלט מהחנות אל רכבו ודהר לכיוון מצפה רמון.

בזמן הזה הוזעקו שוטרי משטרת מרחב אילת למקום האירוע, כוחות גדולים הגיעו למקום והשוטרים החלו בחקירה מהירה של האירוע תוך הפעלת אמצעים טכנולוגיים שהעלו כי השודד כבר נמצא בדרכו מחוץ לאילת. אלא שזה ככל הנראה לא היה יום המזל שלו, לא רק שהוא נתקל בבעל חנות תכשיטים חזק במיוחד, קצינים ממשטרת מרחב אילת וביניהם ממלא מקום מפקד מרחב אילת, סנ"צ משה קראדי, היו בדרכם חזרה לאילת מכנס שנערך בבאר שבע.

במהלך נסיעתם דווח להם על האירוע החריג ועל הימלטותו של החשוד והם החלו בפעולות לסיכול המשך נסיעתו. וכך בעודם בדרכם לאילת, עצרו הקצינים את השודד כשהוא בנסיעתו רגע לפני שהגיע לביתו כשהוא חשב שהצליח להינצל מהעסק ביש אליו הכניס את עצמו.

מיד כשזיהו את הרכב בו נסע החשוד מיהרו לעצור אותו, בחיפוש שנערך בחפציו נמצאו בין היתר אקדח האוויר ושרשרת זהב ששימשה אותו לניסיון התחבולה שלו מול בעל העסק.

החשוד הובא לחקירה במשטרת מרחב אילת, ומעצרו הוארך מעת לעת. חוקרות צוות המעצרים של מרחב אילת שקדו על מלאכת איסוף הראיות וניהלו את החקירה ממנה עלה כי החשוד הגיע לחנות התכשיטים כשהוא מחזיק במכנסיו גז פלפל, אקדח אוויר וסליל נייר דבק. בחנות, ניגש החשוד אל בעל המקום והתעניין ברכישת שעון יקר ערך. לאור האמור ניגש בעל המקום לכספת הנמצאת בחנות, פתח אותה, הוציא ממנה את השעון וחזר לדלפק. בשלב זה, ריסס החשוד את פניו של הבעלים באמצעות גז הפלפל. בתגובה חבט הבעלים בראשו של הנאשם ובין השניים התפתח מאבק, שבסופו הצליח הבעלים להוציאו מהחנות.

בתום פעולות חקירה מקיפות, הגישה נגדו פרקליטות מחוז הדרום כתב אישום המייחס לו עבירות ניסיון שוד והמסתייע ברכבו לעוון או לפשע.

אולי תרצו לראות גם את זה:

נעצרו 3 חשודים בשוד חנות תכשיטים באילת

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: