מבזקים

המרוץ בדרך לראשות: איתי ברזאני ועידן אליאס מתמודדים למועצת טירת כרמל 

תוכן עניינים

הכירו את איתי ברזאני ועידן אליאס שגדלו וחיים בטירת הכרמל המתמודדים יחד למועצת העיר מטעם סיעת טירת כרמל אחרת: "רק בזכות השקיפות והיושרה התושבים יזכו לעשייה אמיתית למענם ולא הסטה לגורמים אחרים"

מאיר אוליאל | ז׳ בתמוז ה׳תשפ״ג | יום שני 26 ביוני 2023 | מערכת ישראל ניוז

פרויקט המרוץ בדרך לראשות מביא בפניכם קוראינו היקרים את המועמדים והמועמדות בדרך לכס ראשות העיר והראשויות האזוריות מהדרום ועד הצפון, כל הדרך עד הקלפי ועד תוצאות האמת.

איתי ברזאני
עידן אליאס

איתי ברזאני נשוי ואב ל 3 ילדים. עידן אליאס נשוי ואב ל 2 ילדים. גדלו וחיים כל שנותיהם בטירת כרמל. איתי מנהל רכש בנמל חיפה ועידן מזכיר משפטי בבית המשפט בחיפה. השניים מתמודדים יחד למועצת העיר טירת כרמל מטעם הסיעה "טירת כרמל אחרת".

למה לכם פוליטיקה? מה הדברים שאתם חושבים לקדם בעיר?

"לצערנו, העיר שלנו רחוקה מאד מלהעניק לתושביה דברים בסיסיים כמו: היכל תרבות לקיום הופעות ואירועים למבוגרים, צעירים ולילדים. לא ייתכן שטירת כרמל שהתברכה במשפחות ותיקות וצעירות שלא זוכות למגוון של פעילויות תרבות, חינוך והעשרה לכל הגילאים. למה בכל הערים סביבנו יש מתקני ספורט מכובדים לכלל הענפים ובטירת כרמל ישנם מגרשים בודדים. העיר גדלה בצורה משמעותית, נבנו בנייני מגורים יפים אך סביבת החיים לא שודרגה בהתאם. החלטנו שלא ניתן להשקיף מהצד ורק דרך כניסה למועצת העיר נוכל להגיש תוכניות מסודרות לביצוע שיעניקו לתושבים את הטוב ביותר בעיר שלנו".

מה דעתכם בנושא הסטטוס קוו? יחסי חרדים חילונים?

"לדעתנו, הסטטוס קוו הקיים בטירת כרמל מאפשר שכנות נפלאה, כבוד הדדי וחיים משותפים. כל עוד שום דבר לא יבוא על חשבון הצד השני אנחנו נהיה על המסלול הנכון של החיים".

מה העקרונות שלא תוותרו במהלך השירות הציבורי?

"שקיפות ויושרה. רק בזכות השקיפות והיושרה התושבים יזכו לעשייה אמיתית למענם ולא הסטה לגורמים אחרים".

מה החזון שלכם מבחינתכם בעיר?

"אנו רוצים עיר של תרבות, בילוי, פנאי וספורט. פשוט כפי שנשמע, אך מצריך עבודה מרובה ואנחנו רעבים לעשייה".

מה לדעתכם ההגדרה של נציג ציבור ברשות מוניציפלית?

"נציג ציבורי הוא שליח הנדרש לפעול, להילחם ולדרוש את הטוב ביותר עבור תושבי העיר. נציג ציבור אמיתי גם יקבל זאת".

ראש עיר מודל לחיקוי עבורכם?

"רוביק דנילוביץ. אנו עוקבים אחריו כבר הרבה זמן ופשוט נדהמים ונהנים מהדרך שלו למען תושבי עירו. בעזרת השם בתור חברי מועצה נפעל לבצע את הדברים הנפלאים לתושבי העיר כמו שרוביק כבר ביצע ואת מה שעתיד לבצע".

כמה מילים לסיכום

"הגיע הזמן להגשים את הפוטנציאל הענק שיש לטירת כרמל. אנו רוצים עיר מושלמת ותושבים מחייכים".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: