מבזקים

רן בורנשטיין: "פוטין גומר ימי שליטתו"

תוכן עניינים

בסוף השבוע חזינו באחד האירועים ההיסטוריים שראה העולם בכל הקשור ברוסיה. לפני כן זה קרה פעמיים, ב- 24 ביוני שנת 1812 נפוליאון פלש לרוסיה וחצה עם 700 אלף חייליו את נהר ניימן ופניו לכיוון מוסקבה, ובשנת 1941 במלחמת העולם השנייה, הוורמאכט הנאצי במבצע טייפון. מאז עברו הרבה מים בנהר עד מוצאי שבת בו היינו עדים למחזה מרתק ומפתיע. מנהיג כוח וגנר, פריגוז'ין דהר עם לוחמיו למוסקבה כדי לסגור חשבונות עם המנהיג הכל יכול ולדימיר פוטין

רות קרייתי | ח' בתמוז ה'תשפ"ג | יום שלישי 27 ביוני 2023 | מערכת ישראל ניוז

כל העולם עקב בדאגה במרקע כדי לראות איך יסתיים המרד בפוטין, אך היה מישהו שכלל וכלל לא התרגש, כי הוא הצפין והכין את קוראיו לפני שנים כשכתב על המרד בתוך רוסיה ומאוחר יותר פוטין יגמור את ימי שליטתו.

בתאריך 8 בנובמבר 2020 הכין רן בורנשטיין את קוראיו לבאות: סיום תפקידו של ולדימיר פוטין כאחד המנהיגים הגדולים ברוסיה ובעולם כולו.

מסתבר שכבר לפני 4 שנים התרעת שזה הולך לקרות, האם אתה יכול להרחיב את דבריך?

"ישנו סרטון ביוטיוב בו אני מראה לכם על סיום תפקידו של פוטין ועל התאריכים שמראים בבירור על סיום תפקידו. אנחנו רואים מצב שמראה היום על תהליך פרישה, בדיוק לפי מה שהצפנתי. תהליך שהתחיל בשנת 2021 בו יתחיל להיבלם תפקידו וגם על המשך משפטי, ומרד פוליטי. ישפטו אותו, או ידונו בעברו הפוליטי. בשנת 2020, ה'תשפ"א כתוב – גומר ימי שליטה. ההידרדרות של פוטין תתחיל בשנת 2021 ובשנת ה'תשפ"ג 2023 אנחנו נראה את הסיום הפוליטי של פוטין".

גם השנה, ב- 2 במאי 2023 חזר רן על הצפנותיו והזכיר לקוראיו כי השנה, ה'תשפ"ג ולדימיר פוטין צריך להתחיל לסיים תפקידו: "תזכרו את הדברים האלה טוב. הצפנתי לפני 4 שנים שהוא ייענש פוליטי וקשר לפשעי מלחמה. עכשיו תדעו על מילוט פוליטי – נמלט פוליטי. שימו לב טוב על הצפנים שנאמרו, כי ולדימיר פוטין כתוב – טילי פרוטונים ניטרונים. הכוונה לרמז למבנה האטום.

משהו הקשור לפצצות האטום לטילי אטום ולשיבוש מבנה המטענים, הכוונה לנזקים אטומים. מה שזה אומר שהמלחמה האטומית עדיין בחיתוליה. אנחנו מתקרבים למערכת הסופית של מלחמת העולם השלישית, כי במוצאי המלחמות בן דויד בא. כי במוצאי המלחמות כתוב על בן דויד – יצמח בן דויד צמח. כלומר בשנת ה'תשפ"ד, אמצע השנה, כי אז ממלחמות עולם יהיה למחלות עולם, שמתחילים לרכך את המלחמות הזעם והסחף ומתחילים לאט לאט להיחלש עד לחלוטין.

השנה, ה'תשפ"ג זה יקבל תפנית אימה שהאדם לא ראה גם בישראל. המלחמות יהיו תסריט אימה שלא ראינו עד כה, אך צריך גם לדעת שכל האויבים אמורים להיחלש משמעותית. מלחמות העולם ישבשו כל סדר אפשרי ולכן הסדר העולמי גם הוא ישובש ויוכחד, כי הסדר שבנו יקרוס לו. אתה יכול רק לאלף חיה ולרסנה אבל אתה לא יכול באמת לאלף את הטבע שלה. ואם לא תספק לה את הרעב, היא תיהפך מחיה מאולפת לחיה פצועה, רודפת וטורפת".

פורסם ב- 2 במאי

לפני 4 חודשים ב- 9 פברואר 2022 שוב הזכרת את סוף שלטונו של פוטין שיהיה קשור גם לפשעי מלחמה

"הצפנתי על ולדימיר פוטין, בשנת התשפ"ג ככתוב – שלטונו נגמר והסברתי שיהיו לו בעיות פוליטיות הקשורות לפשעי מלחמה, או פשעים נגד האנושות, או כל דבר מהסוג הזה או הדומה לזה. בעיות קשות. אז עוד מעט תבינו איך כל זה מוביל לזה. כי ולדימיר פוטין ה'תשפ"ג. כתוב – מרד פוליטי, ימרדו ידו, ישפטו ידו".

נכתב ב- 9 בפברואר 2022

ב- 28 בפברואר 2022 הצפנת על תבערה של מלחמות שבהן מככב גם פוטין וגם במזרח התיכון

"תזכרו מה נאמר כאן, מזרח התיכון יעלה באש. בכל מזרח התיכון יהיו בעיות מלחמה וגם ישראל בתוכם. פוטין יעזור לסוריה באופן מוחץ, אבל זה חלק מתהליך לחימות גם ביניהם כי כל העולם עוד מעט במלחמות. זוכרים: אומה תעיר אומה אחרת, וזאת תגן על חברתה וכך העולם יראה – זוועות. הצפנתי שיהיה זוועות והעולם לא ישב מנגד, חכו זה קרוב ולא זמן רב. אבל קרוב ומתקרב. מי שעדיין חושב לחזור לגולה הוא ימצא את עצמו שם לתמיד. צפון קוריאה כבר מתעוררת והכל הוצפן. בדיוק שאומה תגן על חברתה וכך כל אחת עד שרובם לוחמים ועוזרים לאומה האחרת. וימצאו עצמם לוחמים לחימות דומינו. עוד מעט בהמשך תגלו אטומים עליה מדרגה של פצצות גרעין וכימי. תהיה עליה בשלבים. כימי ביולוגי ואטום. אך האטום לא ממש בעוצמה. אך יופיעו וישתמשו. זוכרים ולדימיר פוטין טירוף רדום. הוא יראה טירוף שיטריף את רוב העולם. עד וקוריאה הצפונית תפעל ותראה נוכחות מלחמתית. ואז ידבר עלינו. רוסיה תחזק את האויבים ותלך עם האויבים. אך לא תלחם בנו ותיגע בנו. אלא תעזור ותסייע בעוצמה מתמיד. אך לא תיגע בנו. לא תיקח לנו או תשתלט. היא תביא לחורבן דמשק. ויגיעו לכאן לסוריה אומות ערביות וגם לא ערביות. להילחם בסוריה. הדרך היחידה היא להבין שאנחנו חייבים להתאחד, חייבים להתלכד ואתם תראו שהמובחרים בישראל הם אלו גם שיתאחדו ויתלכדו למופת".

נכתב ב- 28 בפברואר 2022

לפני 3 חודשים ב- 17 במרץ 2023 הכנת את הקוראים שלך שבנוסף למלחמות של פוטין עם העולם, וברוסיה ימרדו בו

"אכן כן. הצפנתי שעוד מעט רוסיה תמרוד בפוטין בנוסף למלחמות שלו עם העולם. גם רוסיה תתעורר ותמרוד ותהפוך לתוקפנית כלפיו. זוועות על זוועות בין תומכי פוטין לתומכי חירות. ויעצו עליו למשפט. כי ולדימיר פוטין ה'תשפ"ב כתוב – מרד פוליטי מטורף, ימרדו בו ברודן, זה בנוסף לבעיות המלחמות שיש לו. כי כתוב – מרד בדלנים, גם הבדלנים ימרדו. שימו לב אוקראינה ה'תשפ"ב כתוב – קרבות אירופה כי כתוב – אירופה יתקרבו קרב הכוונה יתחילו להתערב. יתקרבו לאוקראינה ברעיון לעזור ולהילחם, לכן כתוב ראו אירופה קורבן קרב. הכוונה יראו את אוקראינה קורבן קרבות".

נכתב ב- 17 במרץ 2022

ב- 23 במרץ 2023 הצפנת על זוועות המלחמות וגם את סופו של פוטין שיגיע בשנת ה'תשפ"ד

"רוסיה ולדימיר פוטין התשפג – תיסגר, הכוונה תהיה סגורה וכתוב – יגדל המוות. גופות. ופגרים, כלומר השנה יגדל עניין המתים שם והגופות כתוב – יסגור מדינה, סוף לרודן כלומר לפי הצופן הוא יסגור את המדינה אבל חזק, כתוב – טילים לשוודיה. יפלוש יגלו שלמדינה פולין יגלוש לשוודיה, יפלוש לשוודיה גם צמוד לזה תאריכים ה'תשפ"ג, ה'תשפ"ד בצירוף ה'תשפ"ד כתוב – השמדה, מגיפות דם. בעיה מלחמתית ובעיה במגפה ומגפות בנוסף. כי רוסיה ולדימיר פוטין ה'תשפ"ד כתוב – השמדה, יושמד וגם מוצפן טילי השמדה. זה מה מוצפן בצופן כנראה שעניין הלחימה יעצים את כוחו והשמדתו, ינסה להשמיד את השכנות ויגיע לבסוף בה'תשפ"ד להשמדתו".

נכתב ב- 23 במרץ 2023

 

 

 

 

 

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: