מבזקים

צפו: פורץ רכבים סדרתי בעל תעוזה תועד במצלמות אבטחה

תוכן עניינים

פורץ רכבים סדרתי בעל תעוזה, פרץ בצהרי היום לרכבים וגרם להם לנזק בעודו מתועד במצלמות אבטחה

אהרון קלפה | ח' בתמוז ה'תשפ"ג | יום שלישי 27 ביוני 2023 | מערכת ישראל ניוז

פעילות משטרתית מהירה בה הושקעו מיטב המאמצים בעקבות גל התפרצויות וגרימת נזק לעשרות כלי רכב באזור החופים הדרומיים והחניון לטווח ארוך באילת, הביאה למעצרו עד תום ההליכים של החשוד בשורת המעשים.

תיעוד מצלמות אבטחה, אחדים ממעשיו של החשוד

מזה כחודש ימים חוקרת משטרת מרחב אילת שורה של מקרי גרימת נזק והתפרצויות לרכבים בעיר מהם נגנבו חפצים אישיים בעלי ערך של בעליהם.

החקירה החלה עם קבלת מספר דיווחים מאזרחים אשר היו כמעט זהים זה לזה. מיד עם זיהוי התופעה החלו במשטרה בחקירה סמויה במסגרתה אספו החוקרים ראיות וממצאים שהובילו אותם תוך זמן קצר לזהותו של החשוד.

בחיפוש שנערך בביתו מצאו השוטרים פריטים החשודים כגנובים והם נתפסו על ידם להמשך החקירה.

בתום חקירתו נעצר החשוד ומעצרו הוארך מעת לעת ע"י בימ"ש השלום באילת.

ממהלך החקירה עולה כי דפוס הפעולה של החשוד היה זהה בכל המקרים: באמצעי היום, ללא כל פחד שמא ייתפס, היה נוטל אבן, ומנפץ באמצעותה את שמשות הרכב ונוטל באין מפריע חפצים אישים של בעלי הרכב.

בימים אלו בתום פעולות החקירה, הגישה נגדו חטיבת התביעות במשטרת מרחב אילת כתב אישום ובקשה לעצרו את תום ההליכים המשפטיים נגדו. כתב האישום ייחס לחשוד עבירות פריצה לרכב וגניבה.

עו"ד פקד ליטל סגל מלכה, תובעת פלילית: "ריבוי מקרי הפריצה, התעוזה בכך שמבצע את העבירות לאור יום במקומות ציבוריים תוך שמתועד בחלק מהמקרים במצלמות אבטחה ושיטת הפריצה הזהה תוך שהוא מנפץ באמצעות אבן את זגוגית הרכב, מחריפה את החשש מפני הסיכון שהנאשם יחזור על מעשיו אלה אם ישוחרר".

מהמשטרה נמסר: "מקרה זה כמו רבים כמותו מעיד על חשיבות הדיווח למשטרת ישראל בכל נושא המצריך התערבותה. נמשיך למקד אכיפה נחושה נגד מבצעי עבירות הרכוש למיניהן במטרה לשמור על שלומו ובטחונו של הציבור".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: