מבזקים

מהלך דרמטי ביקנעם: בליכוד הודיעו על תמיכה בלאה פדידה לראשות העיר

תוכן עניינים

בליכוד החליטו על תמיכה בלאה פדידה לראשות עיריית יקנעם, לאחר שמצאו שהיא בעלת סיכויים גבוהים ביותר לנצח בבחירות הקרובות, והיחידה שמציגה תוכניות עבודה ישימות

מאיר אוליאל | כ׳ בתמוז ה׳תשפ״ג | יום ראשון 9 ביולי 2023 | מערכת ישראל ניוז

לאה פדידה לאחר התמיכה: ״האמון הרב והתמיכה הרחבה מקיר לקיר נותנים לי את הגב להוביל את יקנעם לדרך חדשה של שותפות, חיבורים, אחדות והרבה עשייה למען התושבים. יקנעם חייבת ממשלה מאחוריה והרבה כח פוליטי מכל קצוות הקשת הפוליטית בישראל ואינה יכולה להסתמך רק על מפלגה קטנה וסקטוריאלית".

מפלגת הליכוד הודיעה על תמיכתה במועמדותה של לאה פדידה לראשות העיר יקנעם. כך הוחלט בתום ישיבת הוועדה המוניציפאלית של המפלגה, בראשות יו״ר הוועדה צביקה ברוט. בכך מצטרף הליכוד למפלגת העבודה, שהודיעה זה מכבר על תמיכתה בפדידה ולעוד מפלגות שבדרך.

בשבועות הקרובים צפויות מפלגות נוספות להודיע על תמיכתן במועמדותה של לאה פדידה, שזוכה לתמיכה רחבה מכל קצוות הקשת הפוליטית ונחשבת לבעלת הסיכויים הגבוהים ביותר לנצח בהתמודדות על ראשות העיר.

לאה פדידה, לשעבר חברת כנסת, מכהנת כנבחרת ציבור כבר שלושה עשורים, במהלכם מילאה שורה של תפקידים בהתנדבות ובהם משנה לראש העיר יקנעם וחברת מועצת העיר יקנעם, יו״ר הועדה לקידום מעמד האישה ביקנעם ויו״ר המתנ״ס העירוני, תפקיד אותו היא ממלאת עד היום בהתנדבות. במסגרת תפקידיה השונים הובילה פדידה שינויים גדולים והביאה להישגים מרשימים בכלל המוסדות בהם כיהנה.

התמיכה הרחבה לה זוכה פדידה מצביעה על האמון הרב שניתן בה הן מצד הפוליטיקה הארצית והן המקומית, ויש לכך השלכות רחבות על עתיד יקנעם בהנהגתה.

תמיכה מצד מפלגות השלטון משמעותה תקציבים נרחבים יותר ליקנעם ולתושביה ויכולת לקדם תוכניות ולהניע מהלכים פנים עירוניים. כח פוליטי לראש עיר הוא יתרון עצום לעיר ולעומד בראשה.

לאה פדידה מסרה לתקשורת: ״אני מודה למפלגת הליכוד על האמון והתמיכה. השלטון המקומי מוכיח פעם אחר פעם שהכוח שלו הוא ביכולת לייצר הסכמות רחבות ולחבר סיעות שונות לטובת עשייה למען התושבים. אני מובילה מנהיגות מחברת ומאחדת, שתכנס סביב שולחן המועצה את כל הסיעות שרוצות לפעול יחד כדי להצעיד את העיר שלנו להישגים חדשים ולפעול למען איכות חייהם של תושבי יקנעם בכל התחומים. יקנעם לא יכולה להרשות לעצמה ראש עיר שמייצג מפלגה סקטוריאלית קטנה שאינה מחוברת לשלטון המרכזי. ב-31.10.23 יקנעם יוצאת לדרך חדשה בהנהגתי״.

צילום: שחר תמיר

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: