מבזקים

רן פהאל בורנשטיין במסר ליהודים: "תחזרו לישראל לפני שיהיה מאוחר מידי"

תוכן עניינים

זה התחיל במשבר הפליטים באירופה בשנת 2015 אחרי שברחו ממדינות המזרח התיכון ומערב הבלקן ועד מהרה הם הגיעו גם מעירק, סוריה, אפגניסטן, אריתריאה, דרום סודן ואף מדרום אסיה. מספרם ההולך וגדל של המהגרים, רובם מדת האסלאם גרם קשיים רבים לאיחוד האירופי שהתקשה לקלוט אותם. מהם השלכות אירוע היסטורי מבעית זה ואיך כל זה מתקשר למדינת ישראל? לרן פהאל  בורנשטיין, המצפין הלאומי יש התשובות לכל השאלות ואפילו דברי נחמה

רות קרייתי | כ"א בתמוז ה'תשפ"ג | יום שני 10 ביולי 2023 | מערכת ישראל ניוז

אין ספק כי אחת הסיבות שהביאו את המהגרים לחפש פתרונות מחוץ לארצות מולדתם החלה עם עליית ארגון הטרור דעא"ש שטבחו בבני דתם.

הזרם החל בקטן ועד מהרה הציף את יבשת אירופה

באירופה חששו שבין הפליטים ישנם טרוריסטים מארגון דאע"ש | צילום רויטרס

 

הקוד הוצפן ב- 27 בספטמבר 2015

כיצד הצליח ארגון קטן וקיצוני, המדינה האיסלמית או בקיצור דעא"ש להשתלט על מדינות שלמות במזרח התיכון, מדוע התקשו בעולם ובאירופה בפרט לעצור את זרם הפליטים שברחו מאימת ארגון הטרור האכזרי

מיהם אנשי דאע"ש על פי הצפנותיך, ואיך קיבלו את הכוח להפוך את עולמנו?

רן פהאל בורנשטיין: "דאע"ש מאותיות דם, אש, עינויים, שנאה. אלו ראשי תיבות של דת העוררת אימה, ענישה, שחיטה, דין, אירופה, עולם, שאהיד. בשם דאע"ש האות א' חושפת את האותיות י' ק' ולכן אותיות יקדש-אש. כלומר יקדש את האש שמכלה ומבעיר את העולם. דאע"ש מקדש את ההרג, מאמין והורג למען מטרת קודש, כי בשם דאע"ש האות ש' חושפת את האות ל' ולכן אותיות ידע-אש-קידש-אל, והשם עונה להם באותיות לא-אקדש. הכוונה לא אקבל. האות ד' חושפת את האות מ' ולכן האותיות שמי-לא-אל שמי-לא-שם. ולכן אותיות דע-שד.

הכוונה שזה מעשה שדים. יצר-שד, יצרים של שדים ולכן אותיות דע-עד-שדי. האות ד' חושפת את האות ת' ולכן אותיות דע-עד-שעתי עת-שדי. האות ע' חושפת את האות ז' ולכן נראה באותיות: זמן מתחיל להפעיל את יד-שדי, שזה די-לשדים, די לייצר השדים שלכם. לכן נראה אותיות דע-עת-שדי-תשעז, שזאת השנה שמתחיל להפעיל את יד-שדי, יד-די לדאע"ש".

 

 

 

 

זרימת הפליטים לאירופה התחילה לפני מספר שנים בדיווחים על קבוצה קטנה שקראה לעצמה המדינה האיסלאמית, דאע"ש שכבשה שטחים גדולים במזרח התיכון וכתוצאה מכך בריחה המונית ממדינות ערביות, במיוחד מסוריה לאירופה. איך תתמודד ישראל עם המצב העולמי?

רן פהאל בורנשטיין: "הפליטים מציפים את אירופה וכתוצאה מכך אירופה איבדה שליטה מכמות הפליטים הנמצאים שם. המטרה להביא את אירופה למצב של חוסר שליטה מפיגועים והרס, אבל לא תהיה להם השגחה מהם כמו ההשגחה שיש לישראל. התמודדות קשה ובלתי נסבלת תבוא עליהם כדי שיבינו טוב טוב את ישראל, ועם מה ישראל התמודדה כל השנים. הפליטים הם לא רק מקל להעניש את אירופה, הם מקל מזרז את היהודים מהגולה להגיע לכאן לישראל. זה קורה בעקבות התעצמות המשיח בארץ ותלוי בעלייה של יהודים מארצות הגולה אל הגליל והגולן בריכוז גבוה מתמיד. כי ארץ הגליל והגולן כתוב: אציל-גולה, אציל-לגאולה, לכן כתוב צרה-גוג, רצון-לגאול, צרה לגולן ולגליל. ריכוז העלייה יהיה בארץ הגליל והגולן כי ארץ הגליל והגולן כתוב יגורו-גולה. לגבי מודעות העלייה לישראל, זה עניין של אלו הרואים את הנולד ויקדימו להגיע כאן. אלו שרואים ומבינים חומר בלבד, כי ערבים פליטים באירופה כתוב יטילו-אימה, יבעירו-ערים, פליטה-לעמי. מי שהגיע לכאן ועשה עליה, הקדים צרות קשות וכאן הוא פתר בעיות של שנים שהיו נושבות".

קוד שהוצפן ב- 13 ביולי 2018

 

המכה של גרמניה

בתאריך 7 החודש יולי 2017 הוציא רן פהאל בורנשטיין סרטון בו הצפין: גרמניה יהיה חשבון בנושא הישמעאלים. גרמניה תהיה לה בעיה עם אומה איסלאמית או בעיה הקשורה להם. כל זה בהמשך.

לפי הצפנותיך גם בחודש מרץ 2020, אנחנו רואים היום שעוד מדינות בעולם חווים מלחמות, ימחקו מהעולם או לא יראו נחת במקרה הטוב.

רן פהאל בורנשטיין: "הרבה לפני שאנחנו קוראים היום מה קורה, כבר בשנת 2020 הצפנתי כי סין, יפן וקוריאה ימחקו מהעולם. ה'תשפ"א כתוב את יפן ימחוק צונאמי, וגם קורונה בסין, קורונה חזקה יותר בדרך אליה. וגרמניה תמחק יצאו עליה כל הפליטים והישמעאלים ששם, ישתלטו על גרמניה. אתם תראו וגם הם ימותו מקורונה, כולם ארצות הברית ימותו, מיליון איש. צרפת תהפוך לארץ חדשה. משהו חדש יצמח שם. איטליה וספרד יתאחדו ויהיו לעם אחד שיקום ויצמח עם משהו אחר לגמרי. מדינות ברית המועצות ישתנו, הם יעזרו לכל אומות העולם ויחברו להיות עם אחד. הם יקראו רשויות הברית. מדינות ערב יקראו עמי העבר, כך יקראו להם. סוריה תימסר לישראל וגם ירדן ולבנון. בהמשך ירד ברד כבד יחריב את רוסיה, שבדיה, נורבגיה, עיראק, קפריסין, יוון והודו. זה יקרה יחד עם מטאורים. כל זה בהמשך, ימותו המון בעולם בעיקר דתות, יחריב-דתות, יראה לכולם שאין דת יותר. אין יהודים, נוצרים, מוסלמים ובודהה. כל הקשקושים יורדים. אתם תראו, מוריד-דתות-עולם ומשאיר מידות-עולם.

נכתב בתאריך: 31 במרץ 2020

 

 

בדצמבר 2020 הצפנת מה קורה לעולם, לארה"ב שמכונה משטרת העולם, המעצמה הכי גדולה בעולם. מדוע זה קורה?

רן פהאל בורנשטיין: "ארצות הברית ה'תשפ"א כתוב התפראויות-איש-אש.  כתוב גם צרפת באש פרא. הכוונה לפרא אדם. לישמעאל וכתוב צרות באירופה. גם בישראל ה'תשפ"א כתוב הר-פרא, איש-אש-פרא. הכוונה למצב אש-בהר-הבית. וזה מתכוון לישמעאל, כי ה'תשפ"ג בישראל כתוב: ישראל תגרש איש פרא, כלומר זה יהיה בתקופה הזאת, 2023 ה'תשפ"ג גירוש גדול מאוד של ישמעאל. זה יתחיל עוד לפני, אבל כנראה זה כתוב על משמעות ממשית של זה כי ישמעאל ה'תשפ"ג כתוב: עמי-יגאל-מאש. כתוב גם: שעת-יגאל-עמי. כתוב: לעמי הגיע גאלם כלומר דווקא בשם ישמעאל ה'תשפ"ג, יש עדות לכך שהשם אומר הגיע גואלם של עמי ישראל. ולעולם הערבי הישמעאלי כתוב: הגיע תם ישמעאל.  פלגתי עמי ישמעאל וה'תשפ"ד בצירוף ג' הכוונה ה'תשפ"ג/ד כתוב: לתמיד, כלומר ה'תשפ"ג/ד יהיה פילוג גדול של עולם הערבי לתמיד. יהיה שינוי עצום לעולם ולדת הזאת, לתמיד. לכן תם ישמעאל".

קוד שהוצפן ב- 7 בדצמבר 2020

 

הקוראים שלך רואים שכל הצפנותיך קורים היום. הפליטים הורסים את אירופה ולא רואים שם את קצה האור במנהרה. איך אתה מסביר את זה?

רן פהאל בורנשטיין: "אכן חזרתי והצפנתי גם בשנת 2022 בחודש פברואר, שהפליטים מציפים את אירופה שכתוצאה מכך, איבדה את השליטה. כפי שהצפנתי, בעיית הפליטים באירופה יהיה גם זרז ליהודים, עלייה לישראל יישוב הגליל והגולן. מי שיגיע לכאן ויעשה עליה, הקדים צרות קשות, וכאן הוא פתר בעיות של שנים.

הוצפן בתאריך 2 בפברואר 2022

האם המלחמה בין רוסיה ואוקראינה עלולה להסתיים באטום, ויכולה לסכן גם את ישראל?

רן פהאל בורנשטיין: "כפי שהצפנתי לקוראי שביקשו ממני לחדד יותר את המצב ולהכין עד כמה שאפשר את ישראל, אז נתתי כל מה שיכולתי למצב הזה כדי לגלות כמה שאפשר. בצירוף שמות ולדימיר-פוטין-אוקראינה כתוב: ימרוד ידי נאט"ו וכשנצרף את שנת ה'תשפ"ב כתוב: קרב בנאט"ו. כבר אפשר להבין שהסיבות לקרבות הן צבאות נאטו של הארצות. וגם כתוב קרב באמריקה, מה שנקרא ארצות הברית. גם אמריקה. בנוסף, מוסבר על איום-קרב. אך כשנצרף איום וקרב זה נותן הבנה של איום-קרב-קיום. הכוונה איום קרבות על הקיום בין ה-2 אומות ובכלל. מערכת קרבות ביניהם. בדרכים שונות סוג של קרבות ואיום על הקיום באטום. כי איום קיום זה איום-אטומי. כי ולדימיר פוטין אוקראינה ה'תשפ"ב כתוב: איום אטומי, טיל-אטומי, איום-קיומי, מה שמיד מסביר שישראל איננה חלק בכלל בסכסוך הרוסי בין לאומי. מה שמרמז שאינו הנשיא גוג ומה שהבנתם על מלחמת אטומים מה שדובר כבר כמה שנים על איום אטומים, חשיפת איום מלחמת אטום. ולדימיר פוטין כתוב: יפול, כי כתוב: יפול-רודן-לידי-מרד-מדיני. יפול-וירד. די-לדם. נטפל. ימרדו-ידו, כלומר זה לא בלתי ניתן לנפילה. מאותו נטפל כוחני. ימרדו בו. ויצליחו גם בעולם וגם מדיני במדינה שלו. כל זה הוצפן לפני יותר מ-3 שנים, גורלו של פוטין. לגבי נפתלי בנט כתוב ולדימיר פוטין ה'תשפ"ב כתוב: נפתלי בנט ידבר פוליטי. ידבר די להשמיד. די פלישה. כתוב: יטפל פליטים טוב. כתוב ישלוט טיפשי. הכוונה השליטה שלו טיפשית וכך גם כתוב יבטלו. הכוונה פוטין יבטלו מראש אך לגבי הפליטים יטפל טוב מאוד בנט".

הוצפן ב- 7 במרץ 2022

 

איזה מסר אתה רוצה למסור ליהודים ולישראל?

רן פהאל בורנשטיין: "לכל היהודים אשר כרגע בגולה ואין כרגע חלילה מלחמה. עליכם לנסות להסביר לבעלים שלכן, או לאישה שלכם ולילדים שלכם שאנחנו מתכוונים לשוב ארצה. עליכם להכין מהר ככל שאפשר. להביא אותם לכאן. ולהכין הכל עכשיו לעליה קשה אפילו קשה, אך היא תשתלם בהמשך. כי כמו שהצפנתי לכם, עוד מעט יהיה ביולוגי, כימי ואטום. אני הצפנתי לכם במאמרי הקודמים שעוד לפני שדיברו על אטום וביולוגי וכימי. העליתי לכם על זה שיתחילו לאיים ולהשתמש. כי עוד מעט יתחילו לזרוק כימי וביולוגי ואני לא מפחיד, או מנסה להפחיד כדי שישמעו לי. אלא אני מדבר מתוך שיחות מובנות ומסבירות לנו, על מצב שהיהודים יהיו תלויים בין המצב הזה. ואני יודע שזה יכאב לי מאוד ולכולם.

לכן עליכם לזהות מה קורה. להריח את המצב. ולהתכונן מהר. אחרת תמצאו עצמכם לכודים. לכן הפליטים הם רמז עכשיו הם בדוחק בורחים לכאן ולשם. אבל עוד מעט בנים יקרים אתם הבאים בתור לדוחק איום ונורא. ולא יהיה לכם מקום מרוב פליטים. כי העולם יהיה כולו פליטים ויהיו מדינות שלא יוכלו לקבל פליטים. כי יוחרבו או נזק בלי מאפשר להיות שם. לכן תחשבו טוב מה נאמר כאן ואני לא צריך לתת הסברים מעבר למה שאני מסביר כרגע. מי שיקשיב ינצל וימצא מזור למצב".

הקוד הוצפן ב- 15 למרץ 2022

 

 

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: