מבזקים

אבא מיוחד: אבות לילדים עם צרכים מיוחדים במפגש קבוצתי מרגש

תוכן עניינים

מפגש אבות חוצה מגזרים כלל טיול חווייתי להורים ולילדים מעדי ירושלים, המתמודדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית מורכבת. מפגש שהוביל לחיבורים חברתיים והקניית תעצומות נפש, להתמודדות עם האתגרים

רון אטיאס | כ״ז בתמוז ה׳תשפ״ג | יום ראשון 16 ביולי 2023 | מערכת ישראל ניוז

מפגש אבות יוצא דופן לילדים ממרכז עדי ירושלים, מטעם עמותת עדי, המעניק מעטפת טיפולית ושיקומית ייחודית לכ-200 ילדם, נוער ובוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית מורכבת, נערך לאחרונה באזור המדבר.

צילום: עדי ירושלים

40 אבות לילדים מעדי ירושלים, קבוצה מגוונת ומיוחדת של אבות מכלל הקהלים, חילונים, דתיים, יהודים וערבים, שילדיהם לומדים במרכז הירושלמי, לוותה על ידי נציגם של עדי ירושלים לטיול ג'יפים מדברי שכלל גם ארוחת ערב מפנקת במסעדה באזור.

בעדי ירושלים ציינו, כי מטרת המפגש החוויתי הלא שגרתי הזה, הייתה יצירת חיבור חברתי בין ההורים המתמודדים עם אתגרי היום יום מול ילדיהם כמו גם מתן כוחות ותמיכה, כל זאת על רקע סביבה משחררת ומהנה שאינה שיפוטית. כמו כן, הודו בעדי ירושלים לכל מי שלקח חלק בתפעול האירוע וליוו את הטיול, וציינו כי האבות סיפרו שמעבר להנאה האדירה, המפגש היה משמעותי מאוד עבורם, מרגש וחשוב לאין ערוך.

אלון חסיד, יו"ר ועד הורים בעדי ירושלים, שלקח חלק במפגש, סיכם: "יום איכותי ומושקע להורי הילדים, שמעולם לא עצרו לרגע בכדי להבין שגם להם מגיע זמן איכות ואהבה. ראיתי אנשים מחייכים ושמחים, שנעטפו בכל טוב. ההורים אסירי תודה להנהלת עדי ירושלים על השקעה בלתי רגילה, בתקווה לעוד ימים ואירועים שכאלה. ההרגשה מהמפגש הזה תלווה אותנו עוד זמן רב".

מנכ"ל עדי ירושלים, שלומית גרייבסקי: "הייתה חוויה מדהימה, ריגשו אותי מאוד ההנאה וההתלהבות מצד כל המשתתפים ובעיקר הקבוצה הכל כך מגוונת של הורים, מכל המגזרים ומכל שכבות הגיל ומכל הקבוצות והמחלקות של המרכז. אני מקווה שבעזרת השם נמשיך "להטעין" את כל משפחות עדי ירושלים".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: