מבזקים

איתמר בן גביר חתם על העלאת שכר השוטרים

תוכן עניינים

השר איתמר בן גביר והמשרד לביטחון לאומי חתמו עם משרד האוצר על העלאת שכר השוטרים באלף שקלים. מדובר בפעימה ראשונה מתוך שלוש פעימות להעלאת שכר השוטרים, כחלק מהרפורמה של השר בן גביר למשטרה

משה פריאל | כ״ח בתמוז ה׳תשפ״ג | יום שני 17 ביולי 2023 | מערכת ישראל ניוז

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ומשרד האוצר חתמו על הסכם שכר והעלאת שכר השוטרים כבר במשכורת החודש הקרוב בממוצע של אלף שקלים לכ-11,00 שוטרים ולמעלה מ-3,200 משרתי שב"ס.

על פי הסיכום הסופי בין המשרד לביטחון לאומי ומשרד האוצר ובהמשך לסיכום העקרוני שנחתם בין המשרדים לפני מספר שבועות, שכר השוטרים מדרגת פקד עד דרגת רס"ל יעלה בין 7.15 אחוזים עד ל-12.36 אחוזים מהמשכורת הקיימת, ובסכום של כאלף שקלים לכל משרת.

זו הפעימה הראשונה מתוך שלוש פעימות להעלאת שכר השוטרים, כחלק מהרפורמה של השר בן גביר למשטרה ומתוך תקציב של תשעה מיליארד ש"ח למשרד לביטחון לאומי, כחלק מהמדיניות אותה קבע השר בן גביר עם כניסתו לתפקיד, כדי להפסיק את גל הנטישה ממשטרת ישראל בשנים האחרונות ולגיוס אלפי שוטרים חדשים לחיזוק המשטרה.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: זו בשורה גדולה לשוטרים ובשורה גדולה יותר עבור אזרחי ישראל. תוספת משכורת לשוטרים יביאו לגיוס שוטרים נוספים רבים למשטרה, שוטרים רבים נוספים שילחמו בפשע, באלימות ובטרור ויחזקו את הביטחון הלאומי והביטחון האישי של אזרחי ישראל".

צילום: משה פריאל ישראל ניוז

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: