מבזקים

ארגון חוננו: גלנט חתם על 3 מעצרים מנהליים חדשים כנגד יהודים, אחד מהעצורים ערב חתונה

תוכן עניינים

שר הביטחון יואב גלנט, חתם היום (שני) על 3 מעצרים מנהליים חדשים כנגד מתיישבים יהודים לתקופה של חצי שנה, 4 חודשים ו-3 חודשים. העצורים מצטרפים ל- 5 עצורים מנהליים נוספים שנעצרו בחתימתו של השר גלנט לאחר הפיגוע הקשה בעלי לפני מספר שבועות. אחד מהעצורים צפוי להתחתן בעוד כשבועיים

רון אטיאס | כ״ח בתמוז ה׳תשפ״ג | יום שני 17 ביולי 2023 | מערכת ישראל ניוז

שניים מהעצורים אשר נעצרו היום, שוחררו בידי בימ"ש לפני כשבועיים, לאחר שבימ"ש דחה את בקשת המשטרה להאריך את מעצרם וקבע כי הם ישוחררו. הבוקר נעצרו השלושה בצווי מעצר לצורכי חקירה, תחילה נאמר כי הם יובאו לבימ"ש, אך במשך שעות ארוכות לא הובאו לדיון בעניינם וכעת כאמור חתם שר הביטחון על צווי המעצר המנהליים.

ההזמנה לחתונה של אחד מהעצורים המנהליים | ארגון חוננו

בארגון חוננו תקפו את הוצאת צווים "ממשלה שמתיימרת להיות לאומית על מלא, שוברת שיאים במספר צווי המעצר המנהלי לטובי בחורינו, וכל זאת במקביל לשיאי הטרור והשכול. חזקים רק נגד יהודים. אוי לה לאותה בושה".

עו"ד נתי רום מארגון חוננו המייצג שניים מהעצורים מסר "תקופה קצרה לאחר שחלק מהחשודים שוחררו ע"י שופט, שב"כ וימ"ר ש"י ניגשו לשופט אחר וביקשו להוציא צו מעצר במעמד צד אחד. בשעות הבוקר נאמר לנו שיתקיים דיון בפני שופט כמקובל בהליך הפלילי אך במשך שעות ארוכות משכו אותנו בתשובות לא ברורות וגם החשדות לא היו ספציפיות.

שוב צעדים דרקוניים כנגד מתיישבים, מעצרים מנהליים שכלל לא ברור מתי לשר הבטחון היה זמן לבחון באמת את התיק שלהם. עצוב לראות שהמערכת רתומה כולה כנגדם במקום לשלב ידיים כנגד אויבי ישראל. צווים אלו נועדו לתת מענה למחבלים שרוצים בהרג עמנו ובהרס מולדתנו ולא כלפי מקרים אחרים", הוסיף רום.

עו"ד שלום בן שבת, אשר מייצג עצור נוסף מסר "יש להצטער שממשלה שמכנה את עצמה "ימין מלא מלא" נוקטת בצעד כל כך נפסד ודרקוני נגד טובי בניה משל היו פצצות מתקתקות. ולגופו של עניין, למרות שימ"ר ש"י ושר הביטחון בחרו בצעד כל כך נפסד לפגוע במי שאין לגביו ולו אבק ראיה כמי שהיה מעורב במיוחס לו, אנו תקווה שנצליח בבית המשפט להוכיח שהתנהלותו של ימ"ר ש"י היא התנהלות נפסדת".

בצילום: 2 מהעצורים המנהליים לוחמים קרביים בצה"ל. אחד שוחרר לפני כשבוע (בחופשת שחרור). אחד שוחרר לפני מספר חודשים | מתוך פייסבוק באדיבות חוננו

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: